můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#321 Příspěvek od Lukasino » 06 pro 2020 17:34

merlin píše: 06 pro 2020 17:31 ještě jednu otázku k barvě vozidla
v 2006 se píše nová barva Buckingham Blue
mám 2005 MY 2006 a nejsem si jist - kde ve VIN najdu kód barvy?

Ptám se proto, že bych rád koupil přední kapotu a zadní vrchní tailgate. Tak ať hledám mojí barvu.
Štítek v motorovém prostoru, pod levou miskou tlumiče - je tam přímo slovně uvedená barva :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#322 Příspěvek od Lukasino » 06 pro 2020 17:35

merlin píše: 06 pro 2020 17:25 Laborace se sedačkou, aby šlo vyhřívání sedadla řidiče. Viz pár příspěvků výše. (Kokesek měl pravdu - vyměň sedačku)

Koupil jsem od Lukasina stejnou sedačku, ale UK řidič.

Nejdříve jsem chtěl vyměnit jenom podsedák - tím myslím jenom kůži s dečkami a drátama a zaměnit UK/RHD za EU/LHD.
Když jsem ji rozdělal, zjistil jsem, že to bude jednodušší. Stačí vyměnit jenom "podvozek", ten rozlišuje LHD/RHD a pak plastový záda - stavitelná područka.

- hlavní konektor je stejný - jenom mě překvapilo, že uvnitř je malinko jiná elektrika a nedá se propojit EU/LHD podsedák a UK/RHD záda.
- i kůže - švy 2x prostředkem sedák i záda - jsou jiný - moje EU/LHD mají švy, že se nemají roztáhnout, kdežto UK/RHD víc povolí - otevřou se asi pod větší vahou
- sundal jsem tedy celý UK/RHD sedák a záda a namontoval - cca 6 šroubů - na můj EU/LHD "podvozek"

Zandal jsem sedačku, připojil konektor a ejhle, všechno funguje. Dokonce je to lepší, podle počtu drátů co jdou na dečky, je jich o dvě víc než v EU/LHD.

Díky Lukasino, v týhle "přemýšlivý" době o klíčku to byla pozitivní činnost s dobrým koncem. (ještě jednou zkusím ty PDC)
Wow, tak to jsem rád, že se podařilo :yes Já myslel, že z toho budeš brát jenom střeva... Ono to podle mě nebude úplně o LHD / RHD, ale o předfacelift a Tvůj mezityp, který má sedadla sice z 99% stejné, ale přesně má jinak ty švy, atd. :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#323 Příspěvek od Miklosxxx » 06 pro 2020 18:25

Tak toto potesi pred sviatkami.
Mam teraz normalne obavy z parkovania.Vzdy ked idem z atom von z garaze tak v kopci dam led do polohy P ked otvaram vrata malokedy dam rucnu.
Toto by nemalo byt normalne u automatu aby v polohe P sa auto rozbehlo na vylet a to nehovoriac este na Orechy :Sorry:
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#324 Příspěvek od pojir » 06 pro 2020 18:28

Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#325 Příspěvek od merlin » 06 pro 2020 19:54

Ještě ke zjišťování proč TO ujelo ...

dle provedených testů - klíč jde vytáhnout ze spínačky v maximální levé poloze u všech PRND. Jakmile dám II.polohu (u třetí startovací je to nesmysl neboť se vrací do II.) klíč ve spínačce nejde vytáhnout ani v jedné z PRND.
Takže chybu vidím nejspíše v komunikaci a následné akci řadící páky vůči spínačce.
Proto jsem vypsal chyby z iCarsoftu, jestli někdo ze specialistů nemá zkušenost, co je PŘÍČINOU.

Lukasino mě navedl na lanko mezi spínačkou a voličem - uvidíme co...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#326 Příspěvek od Miklosxxx » 06 pro 2020 23:27

pojir píše: 06 pro 2020 18:28 Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Nie som si isty ako konkretne funguje automat u L322,ale nezaaretuje pri polohe P 2 kolesa v krizi?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
kodl80
Příspěvky: 955
Registrován: 15 črc 2013 22:15
tel.: 722948212
auto: Def a RR L322 4,4 V8
Bydliště: Liberecky kraj

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#327 Příspěvek od kodl80 » 26 bře 2022 07:20

Merline nevadi kdyz budu pripisovat par radku do tveho vlakna, taky mam L322 4,4i M62 rok vyroby 2005. Pokud by to vadilo, tak vymazu a udelam nove vlakno :yes ale takto budou problemy pro tento model a motor pospolu.

Zatim jezdim a zjistuji co vse budu davat dohromady, ale auto uz se mnou komunikuje a ukazuje, ze umi rozsvitit snad vsechny kontrolky co ma :) zatim teda vetsina sama zase zhasne :yes vzdy bez vetsiho omezeni, proste vse funguje jak ma a dojedu tam i zpet :muscle po dlouhe dobe naftaku me benzin fakt bavi
Naposledy upravil(a) kodl80 dne 13 dub 2022 16:23, celkem upraveno 4 x.
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC

Uživatelský avatar
kodl80
Příspěvky: 955
Registrován: 15 črc 2013 22:15
tel.: 722948212
auto: Def a RR L322 4,4 V8
Bydliště: Liberecky kraj

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#328 Příspěvek od kodl80 » 26 bře 2022 12:49

Takze sepisu co nas trochu trapi, taky budu dopisovat jak jsem to vyresil, bud docasne nebo idealne trvale :)

1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok

2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat

3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne
Dalsi vec je ta, ze po zarazeni N a nastartovani to chybu nikdy nevyhodi, takze asi snimac neutralu na prevodovce bude nacaty.

4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou. Ted uz to zase docela dlouho neudelalo :)

Za rady a nasmerovani budu rad :)
Naposledy upravil(a) kodl80 dne 13 dub 2022 16:25, celkem upraveno 1 x.
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#329 Příspěvek od jacobik » 26 bře 2022 16:56

kodl80 píše: 26 bře 2022 12:49 Takze sepisu co nas trochu trapi, taky budu dopisovat jak jsem to vyresil, bud docasne nebo idealne trvale :)

1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok

2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat

3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne

4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou

Za rady a nasmerovani budu rad :)
Když vyřešíš bod 4 jinak, než výměnou BCU mysli na mě s návodem. Čas od času jsem na tom už 3 roky stejně :grin:

Uživatelský avatar
kodl80
Příspěvky: 955
Registrován: 15 črc 2013 22:15
tel.: 722948212
auto: Def a RR L322 4,4 V8
Bydliště: Liberecky kraj

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#330 Příspěvek od kodl80 » 26 bře 2022 17:28

:D myslim na tebe, ale vetsinu mouder budu potrebovat ja od tebe :yes
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#331 Příspěvek od jacobik » 26 bře 2022 17:43

kodl80 píše: 26 bře 2022 17:28 :D myslim na tebe, ale vetsinu mouder budu potrebovat ja od tebe :yes
Když nedojde na motor tak proč ne. Mám jen 3.0 socka edition :lol:

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#332 Příspěvek od jbizik » 14 dub 2022 14:44

Mám rád tento elektromobil , ale moc sa mi ho stále nechce nabíjať :rock :whew :skleb
Přílohy
IMG_20220414_144212.jpg
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#333 Příspěvek od discovery1liptov » 14 dub 2022 20:17

Jedina rada vypoj stierace na svetlách prepokladam že ho zaseklo a ostal tak... a potom tahal baterku... či?

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#334 Příspěvek od jbizik » 23 led 2023 17:02

discovery1liptov píše: 14 dub 2022 20:17 Jedina rada vypoj stierace na svetlách prepokladam že ho zaseklo a ostal tak... a potom tahal baterku... či?
Zabudol som vtedy odpisat....bolo to tak...zaseknuty motorcek stieracov.
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#335 Příspěvek od jbizik » 23 led 2023 17:06

Nedavno som domotoval ochranne mriezky svetiel :rock :heart , predok aj zadok ...paraada
Přílohy
IMG_20230123_125324.jpg
IMG_20230120_205008.jpg
IMG_20230121_000231.jpg
IMG_20230123_170536.jpg
IMG_20230122_095526.jpg
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#336 Příspěvek od Miklosxxx » 23 led 2023 21:14

Chýba tam ešte ako doplnok a bar a krásne prídavné okrúhle svetlá :yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Odpovědět