Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 679
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#161 Příspěvek od pooh » 30 led 2021 13:16

uhlic píše: 30 led 2021 12:18 A este otazka kde zozeniem tepelnu poistku? Do 120°C? najlepsie original ak by niekto o niecom vedel.
napr:
https://www.ebay.de/itm/Range-Rover-P38 ... SwL35cYCUN
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 679
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#162 Příspěvek od pooh » 30 led 2021 13:25

len pre zaujimavost:

nedavno som robil prave EAS na jednej P38, odkial som demontoval toto:
https://www.ebay.de/itm/RANGE-ROVER-P38 ... 0752.m1982


to som nasiel cirou nahodou teraz, a ked pozeram na cenu, tak tomuto hovorim OVERKILL :Ja blb: :muscle :moon

jednak stacilo vymenit poistku v kompresore, podruhe tato sada vobec neumoznuje naraz pouzivat origo kompresor a vonkajsi, hoci stacili by T-kove konektory ... :ty jeden...:

takisto tu ponukam na predaj tu sadu za polovicnu cenu, pozor: obchod storocia ! :wasntme :rofl :rofl :rofl
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4289
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#163 Příspěvek od Kokesek » 30 led 2021 13:28

uhlic píše:Tak po kalibracii mi predny pravy mech behal hore dole. Po vypnuti kompresoru sa mech trosku vyfukol a znovu zacal tlacit kompresor. tak som vymenil snimac za druhy a je pokoj cize podvozok vybaveny. este ma zaujma preco je jeden ohnuty a druhy rovny. ohnuty je vymontovany z auto co mam za domom. rovny som mal na aute.

A este otazka kde zozeniem tepelnu poistku? Do 120°C? najlepsie original ak by niekto o niecom vedel.
Ohnute by mohlo byt protoze nekdo provadel mechanickou kalibraci podvozku. Asi nemel diagnozu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#164 Příspěvek od uhlic » 30 led 2021 13:47

Kokesek píše: 30 led 2021 13:28
uhlic píše:Tak po kalibracii mi predny pravy mech behal hore dole. Po vypnuti kompresoru sa mech trosku vyfukol a znovu zacal tlacit kompresor. tak som vymenil snimac za druhy a je pokoj cize podvozok vybaveny. este ma zaujma preco je jeden ohnuty a druhy rovny. ohnuty je vymontovany z auto co mam za domom. rovny som mal na aute.

A este otazka kde zozeniem tepelnu poistku? Do 120°C? najlepsie original ak by niekto o niecom vedel.
Ohnute by mohlo byt protoze nekdo provadel mechanickou kalibraci podvozku. Asi nemel diagnozu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Na oboch stranach boli rovnako ohnute. Tak to mi nejaj nevychadza.

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#165 Příspěvek od uhlic » 06 bře 2021 16:18

Zapojil som budik na meranie tlaku na tento vyvod cislo 6. Je to vyvod na tlakovu nadobu a tu sa mi straca vyduch takze po kazdom dlhsiom stani auta kompresor musi natlakovat nadobu co nie je pre jeho zivotnost asi dobre. Ma niekto tip kde by to mohlo fucat? na nadobe som som striekal vyvod aj ten druhy zablendovany vstup do nadoby a tade to nefuci. je na nadobe niekde miesto ktore vie prehrdzaviet? a dalsia otazka, kadia vedie hadicka od nadoby do bloku alebo je este nieco medzi tym kde to moze fucat?

Z mechov sa vzduch nestraca drzia aj pri dlhsom stani auta.

diky

FOTO ILUSTRACNE
Přílohy
IMG_2232.jpg
IMG_2232.jpg (89.93 KiB) Zobrazeno 1296 x

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2629
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#166 Příspěvek od teslo » 06 bře 2021 22:42

Skor to bude netesnost v bloku. Pozri schemu bloku ako su poprepajane kanaly a zameraj sa na to.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4289
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#167 Příspěvek od Kokesek » 07 bře 2021 06:46

Jestli je to blok...., tak vetsinou auto pres noc vyroste. Ja bych si natlakoval nejprve samostatny vzdusnik a ten pozoroval na budiku, odpojeny od ventiloveho bloku.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#168 Příspěvek od uhlic » 07 bře 2021 16:37

unik bol cez nadobu vymenil som ju za druhu snad bude dobra :)

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#169 Příspěvek od uhlic » 20 led 2023 12:26

Ahojte robim druhu P38. Mam problem ze sa kompresor nevie spustit automaticky pri poklese tlaku. Kompresor repasovany, zasekne sa pri 200psi, diagnostika cista, tlakovy spinac funkcny. Pri manualnom zopnuti rele to funguje vsetko ok. Vzdusnik natlaceny na 140psi. Kompresor sa spusti na chvilu a natlaci prazdnu nadobu len na 20psi. Prepinanie vysok funkcne.

Otazka teda: preco sa nezopne kompresor pri poklese tlaku.

Dakujem

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4289
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#170 Příspěvek od Kokesek » 21 led 2023 12:46

Delava to jednotka easu… vetsinou pomohla vymena. Jestli je to tak jak pises….
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#171 Příspěvek od uhlic » 23 led 2023 07:57

Ok diky za radu. Skusim uvidime co to povie. :yes

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#172 Příspěvek od uhlic » 08 úno 2023 07:51

Ziadna zmena chvilu funguje a potom to zasa nefunguje.

Jedina zmena nastane ked sa relatko silou zatlaci do poistkovej skrinky. Poistkova skrinka sa menila za pouzitu. Na tej pred tym ako keby horelo to relatko kompresora. A na tejto to sa mi zda tiez zapacha od zhoreniny.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4289
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#173 Příspěvek od Kokesek » 18 bře 2023 18:17

Kable si zkontroluj, co vedou do spinacky. Je treba omerit hlavne ovladaci z ecu easu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5224
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#174 Příspěvek od Rover » 18 bře 2023 22:39

V úterý budu měnit vzduchový podvozek za vinuté pružiny, nerad, ale už jsem to vzdal. Za 50 km musím dvakrát zastavit a kicknout eas. Jezdit na dorazech je sakra nepohodlné, nenávidím to. Za poslední rok jsem do podvozku dal cca 15 000 a pořád se musí něco řešit. Aby to fungovalo musí být jaro nebo léto. To je pak dobrý, jak není tak je furt něco. Kompresor jde, ale nenafouká a i když fouká, pak se třeba nafoukne a drží, ale někdy taky nedrží... a když drží tak drží dlouho, ale někdy taky jen chvilku a ono to nemá vůbec žádnou logiku. Někdy se nafouká až po 30minutách jízdy někdy po 3 minutách. Nemám sílu a ani čas se v tom pořád hrabat a experimentovat. Peču na to, budou pera... Jinak je P38 spolehlivý a tímto spolehlivost ještě výrazně vylepším. Sníží se komfort jízdy, ale zároveň se zvýší komfort jízdy oproti těm chvílím kdy jsem jezdil na dorazech...
Country boy...

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#175 Příspěvek od uhlic » 22 bře 2023 09:41

Kokesek píše: 18 bře 2023 18:17 Kable si zkontroluj, co vedou do spinacky. Je treba omerit hlavne ovladaci z ecu easu.
Nakoniec to bola tepelna poistka kompresoru.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4289
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#176 Příspěvek od Kokesek » 22 bře 2023 16:25

uhlic píše:
Kokesek píše: 18 bře 2023 18:17 Kable si zkontroluj, co vedou do spinacky. Je treba omerit hlavne ovladaci z ecu easu.
Nakoniec to bola tepelna poistka kompresoru.
To me ani nenapadlo ze sis v diag neoveril nebo staci pipnout multimetrem...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 468
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#177 Příspěvek od uhlic » 24 bře 2023 06:36

Multimetrom kontroloval, a bola dobra. Aj to fungovalo a za 2 dni znovu problem. Preto som tu poistku dalej neriesil. Ale bolo tam viac veci co nefungovalo ale uz to jazdi.

Odpovědět