Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#421 Příspěvek od Tazik1992 » 08 kvě 2023 23:38

Sovětský šicí stroj - Polikarpov Kukuruznik
Výlet LD 06 - Polikarpov Kukuruznik.jpg

Ovšem myslím, že letos plaskému nebi dominovaly vrtulníky - perfektní ukázky "sokolnictví" se Sokolem
Výlet LD 00 - Sokol.jpg

Na a potom opravdová lahůdka - Bell Cobra. Jak na rockovém koncertě....
Výlet LD 05 - Cobra.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#422 Příspěvek od Tazik1992 » 08 kvě 2023 23:49

Na zpáteční cestě pár zastávek. Kdyby někdo potřeboval komín nebo udit ve velkém, tak u Lomničky stojí jedna nevyužitá roura :grin:
Výlet LD 07 - Komín Lomnička.jpg

No a také trocha spirituálního vydýchání se ze zážitků. Kamenný kruh u Lozy.
Výlet LD 08 - Kamenný kruh Loza.jpg

Asi ty kameny fakt fungujou, protože když sem si na jeden sedl, tak mě konečně přestaly bolet nohy.
Výlet LD 09 - Kamenný kruh Loza.jpg

A tady malý Stonehenge nad Horní Bělou. Výhled je tu perfektní, např. na Radyni. A ty druidi mysleli fakt na všechno, kadibudka v polích je k nezaplacení :D
Výlet LD 10 - Kamenný kruh Horní Bělá.jpg

Kruh je na kopci, dole u kapličky je geopunkturní instalace, hmmm
Výlet LD 11 - Kamenný kruh Horní Bělá.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#423 Příspěvek od Tazik1992 » 08 kvě 2023 23:59

Tady pár videí z air show.
Vystoupení rakouských "Blanických" rytířů bylo úžasné... I hudební doprovod a vůbec nazvučení akce bylo perfektní.


No a tady fyziku popírající šílenec v oblacích - mistr Martin Šonka. S vlastním komentářem z kokpitu !


Premiéra Cobry v Plasích


Umění létání se Sokolem
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#424 Příspěvek od Tazik1992 » 15 kvě 2023 23:01

Cukr a bič dle LR filozofie aneb zábavu opět vystřídala práce. Protože přední diferenciál tekl a vytisknutý přípravek na instalaci gufera byl připraven na test, tak byla náplň práce daná.
Jelikož na nápravách typu Rover během doby jejich produkce docházelo ke změnám, tak to bylo trochu s očekávaním co na mě vlastně vyskočí. Jak ty nápravy odlišit podle vzhledu z venčí nevím. A pro rozlišení dle čísel uváděných např. na webu JLR parts, jsem zase na tubusu nikde nic nenašel. Zrovna v době produkce 300vek se to láme podle čísel náprav. Například právě zajištění pastorku se liší v provedení. Starší typy nápravy mají matici se závlačkou, novější jako v mém případě, šroub. A liší se právě i gufero. Starší verze používá jednobřité gufero FRC8220 (do čísla nápravy 62L12289A), novější používá dvoubřité FTC5258 (od čísla nápravy 62L12290A).
Výměna gufera pastorku diffu Rover 01 - odpojený kardan.jpg

Bez podobného aretačního nástroje jako je tento alá LRT-51-003 se to fakt dělá blbě. Fourby dělá např. toto - https://fourby.co.uk/Adjustable-Flange-Holding-Tool
Výměna gufera pastorku diffu Rover 02 - zajištění.jpg

Další neznámou se ukázala být správná hloubka gufera. U mě bylo to staré cca 6,5 hluboko, bráno od roviny dané koncem hrušky. A bylo vidět, že jej krytka na unašeči (mudshield) po okraji lehce brousila.
Výměna gufera pastorku diffu Rover 03 - gufero odřené.jpg

Uvnitř komory je sice osazení, které se tváří jako doraz simerinku, jenže měření ukázalo, že dotlačení až na něj by bylo zase dost hluboko a vnitří břit by se octl u okraje tubusu na unašeči. Při hledání nějakého údaje o hloubce osazení, resp. aspoň o metodě montáže gufera se ukázalo, že manuály jsou slepé - v tom ke 300vce (LRL0097) i k Td5 (LRL0410) je v podsatě jen zmínka o tom, že existuje nějaká náprava Rover (no, je tam jak vyndat soukolí). Ovšem v manuálu pro Defa V8 (LRL0185) je navíc aspoň zmínka právě o výměně gufera za použití přípravku. Nejvíc je toho o nápravě Rover napsáno v české verzi sermanu pro 300vku, který vychází ze starších manuálů pro 200vku a dáál (LDAWMEN93 a SLR621) a popisuje starší verzi nápravy. Je vidět, že manuály na Defendry je třeba brát jako komplexní dílo. Dobrej mišmaš je pak manuál pro Pumu, kde se setkávají pokyny a obrázky sesbírané za třicet let.
Výměna gufera pastorku diffu Rover 04 - gufero vyndané.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#425 Příspěvek od Tazik1992 » 15 kvě 2023 23:05

Originální přípravek pro osazení gufera je LRT-51-010, ale nikde jsem nenašel jeho rozměry.
LRT-51-010 - montážní přípravek pro gufero diffu 5258.jpg
LRT-51-010 - montážní přípravek pro gufero diffu 5258.jpg (53.2 KiB) Zobrazeno 2003 x

Já sem nakonec usadil gufero do hloubky 7mm. Myslím, že 7-9mm by bylo možných. Určitou roli bude hrát také tloušťka vymezovací podložky ložiska pastorku (díl TYS101xxx), která bude ovlivňovat hloubku zapadnutí unašeče. A taky je otázka jestli ta krytka na unašeči má doléhat těsně na gufero nebo tam má být mezírka ??
Závit v pastorku je dobré vyčistit od lepidla až po osazení gufera a unašeče, aby nepadal bordel dovnitř.
Výměna gufera pastorku diffu Rover 05 - unašeč.jpg

Zajišťovací šroub unašeče se má utáhnout momentem 100Nm (matice u staršího provedení se závlačkou na 130Nm). Či podle pocitu, hlavně aby se to točilo :grin: . Šrouby a matky kardanu (LR045409 + NZ606041L, 3/8UNF, 48Nm) bych doporučil mít připravené nové, pár se jich s rozmáznutým šestihranem vždycky najde.
Výměna gufera pastorku diffu Rover 06 - složeno.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#426 Příspěvek od Tazik1992 » 20 kvě 2023 09:59

Nyní jedna oddychová alá Star Wars epizoda aneb jak využít světelný meč, no...ehm...světelný nožík k mírumilovným účelům, například k výrobě těsnění. Asi nejpoužívanějším těsněním na Defíku je to pro unašeč náboje - díl 571752, jak se dělá něco u kola, tak je za potřebí. Jelikož se mi ztenčila zásoba a navíc už bylo na čase vyzkoušet také laserové možnosti Snapmakeru, byla "hvězdička" první na ráně.
V minulosti jsem vyzkoušel různé varianty kvality - genuine, OEM i třetivýr a typickým problémem bylo, že se při nasazení na unašeč těsnění kroutilo a deformovalo. A párkrát i roztrhlo.
Laser těsnění 01 - 571752 originál zkroucený.jpg

Na základě obtažení vzorku (vlevo) vznikla první demo verze.
Laser těsnění 02 - 571752 první varianta.jpg

Už při kreslení modelu jsem trochu povolil míry, aby sedlo snadněji, ale i tak to bylo na těsno. Ale už docela použitelné. Trochu mě překvapilo, že díry na mém náhradním vzorkovém unašeči nebyly viditelně uprostřed růžků. Alespoň, že soudruzi trefili rozteč
Laser těsnění 03 - 571752 gen1 osazená na unašeči.jpg

Nakonec jsem stejně vzal šupleru, přesně oměřil čínský unašeč :lol: a výkres kompletně předělal.
Laser těsnění 04 - 571752 optimalizace.jpg

Ukázka řezu upravené varianty. Stroj má sice autokalibraci, ale i tak bylo potřeba vychytat první mouchy, zejména pak naladit optimální rychlost posuvu a výšku hlavy. A taky upnutí materiálu. Ale po půlhodince už z toho začaly lézt první použitelné kusy. Počet kurev nula, takže dobrý :-)


Teď už to sedlo optimálně, bez deformací a přesto s možností drobné korekce. Přesný laserový řez oproti výseku umožnil na kritických místech nahnat aspoň pár desetin milimetru materiálu, aby bylo těsnění pevnější. Tady např. větší šířku materiálu mezi vnitřní výsečí a otvory pro šrouby.
Laser těsnění 05 - 571752 gen2.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#427 Příspěvek od Tazik1992 » 20 kvě 2023 10:04

No a pak se to zvrtlo a ze skladu náhradních dílů jsem začal postupně vyndavat další díly nápravy a kreslit modely. Zde těsnění FTC3646 pro rejdovou kouli.
Laser těsnění 06 - FTC3646 koule osazeno.jpg

Nábojka předního kola - těsnění FTC 3648.
Laser těsnění 07 - FTC3648 nábojka osazeno.jpg

A teď jedna nevídaná vzácnost, tedy aspoň to tak vypadá dle nabídky LR (i ne LR) šopů z našich luhů a hájů, kde se toto těsnění kupodivu vůbec nevyskytuje. Je to těsnění FTC3649 pro zadní nábojku na nápravě Salisbury.
Laser těsnění 08 - FTC3649 nábojka Sali.jpg

Ono se tam teda dá použít to z té přední nábojky (např. na Litepu ho tam mají v soupisce i napsané), ale to se musí oštěchtat aby se vešlo a moc z něj taky nezbyde. To pak vypadá takdle...
Laser těsnění 09 - FTC3649 nábojka Sali náhražka.jpg

Vzorek jsem neměl, tak jsem vycházel cca z fotek. Jasný není ani materiál. Na netu je někde vidět papírové, jinde asi gumové.
Laser těsnění 10 - FTC3649 nábojka Sali vypálená.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#428 Příspěvek od VencaZE » 20 kvě 2023 10:06

Teda pane Vachmajstr ! To se hnedka pozná profesionál. Můžu si nějaký objednat :-) ?
Guma ne, stačí papír :yes
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#429 Příspěvek od Tazik1992 » 20 kvě 2023 10:10

I na mém Defíku jsem při opravě našel nějakou gumovou variantu, takovou tenkou membránu. Tak jsem schválně sehnal pogumované plátno tloušťky 0,3mm a zkusil to říznout. Šlo to, ale je vidět, že výkon laseru 1,6W už je na hraně. Teda pro řez na jeden zátah(průjezd). Rychlost už byla menší než šnečí a trvalo to cca 30minut. Při dvou průjezdech by to asi vypadalo elegantněji. No, smrad v místnosti se dal krájet :grin:
Laser těsnění 11 - FTC3649 nábojka Sali gumová.jpg

A todle je snůška za 3 odpoledne. Materiál je Victor Reinz - Reinzoloid FS53 0,25mm, což je ekvivalent pro papír Flexoid, ze kterého jsem dost často viděl vyseklá LR těsnění. Na tudle várku padnul cca 5m pás o šířce 30cm.
Laser těsnění 12 - výpalky.jpg

A abych zrecykloval trochu i odpad, např. kolečka vyříznutá z těsnění nábojek, tak jsem ještě nakreslil ucpávku pro spodní čep těhlice - FTC3647
Laser těsnění 13 - využití odpadu na FTC3647.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#430 Příspěvek od Tazik1992 » 20 kvě 2023 10:36

VencaZE píše: 20 kvě 2023 10:06 Teda pane Vachmajstr ! To se hnedka pozná profesionál. Můžu si nějaký objednat :-) ?
Guma ne, stačí papír :yes
No, sériovou výrobu zatím neplánuju, ale kdyby byl zájem, tak něco napálím. My se můžeme domluvit, určitě máš u mě testovací sady :grin:
Jako pálit to v bytovce není žádná legrace. Jestli ten smrad je hustej (nejen z gumy, i ten papír dává), tak atmosféra je ještě hustější :D . Víc říct nemůžu :mrgreen:

Ale myslím, že by to mohla být zajímavá alternativa pro menší autodílny. Než držet skladem vícero různých typů těsnění, vázat tím místo (a peníze) a ještě to hlídat, tak by takováhle samovýroba mohla přinést úsporu. Nařezat si do zásoby to co frčí a zbytek jen v případě potřeby. Role papíru může stát někde v rohu.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#431 Příspěvek od DanoDEF » 20 kvě 2023 14:37

Tazik1992 píše: 20 kvě 2023 09:59 Asi nejpoužívanějším těsněním na Defíku je to pro unašeč náboje - díl 571752
Ako pre koho. Ja som to na aute mal iba prvych 9km.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#432 Příspěvek od mr-tomas » 20 kvě 2023 20:59

Člověče jseš fakt dobrej, kde na to bereš energii. :mrk
Uměl bys to těsnění pod unašeč překreslit na unašeč od KAMu viz. obrázek?
Přílohy
pevnostni-unasec-poloosy-kam-hd.jpg
pevnostni-unasec-poloosy-kam-hd.jpg (41.26 KiB) Zobrazeno 1868 x
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#433 Příspěvek od Tazik1992 » 20 kvě 2023 22:00

mr-tomas píše: 20 kvě 2023 20:59 Člověče jseš fakt dobrej, kde na to bereš energii. :mrk
Uměl bys to těsnění pod unašeč překreslit na unašeč od KAMu viz. obrázek?
No, že bych zrovna překypoval energií, to se říct nedá, ale je fakt že ve fázi nějakého tvůrčího záchvatu asi jsem :lol:

No překreslit by to šlo, ale potřeboval bych nějaké základní oměrky. To se používá všech deset děr ?? To je na nějaký spešl náboj ?
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#434 Příspěvek od mr-tomas » 20 kvě 2023 22:09

Je to na defíka, používá se jen pět, možná je to na dvě rozteče, oměřim. Nicméně by stačilo přidat na tu tvojí std. podložku, mezi, slepé bez díry.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#435 Příspěvek od Tazik1992 » 20 kvě 2023 22:39

Aha, tak to je univerzál. Tady jsem našel fotku z pohledem zezadu, tam už je lépe vidět, že 5 děr má jinou vzdálenost od okraje.
Tak to by mělo stačit oměřit to naznačené, jinak bude většina oměrek stejných, hlavně pozice a velikost otvorů. Ty budeš mít předpokládám stejné jako já.
KAM HD unasec.jpg
KAM HD unasec.jpg (34.64 KiB) Zobrazeno 1854 x
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#436 Příspěvek od kaligula » 21 kvě 2023 09:42

co jsi pouzil za gufero? myslim vyrobce, ja tam dal pred rokem nejake OEM co bylo skladem a po mesici to chcalo vic nez to stare

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#437 Příspěvek od Tazik1992 » 21 kvě 2023 22:05

Dotaz byl asi na Toma, ale já můžu říct, že kvalita nebo spíš neurčitost kvality byl u mě taky jeden z popudů pro samovýrobu. Já kupoval OEM i náhrady a ty byly většinou vyražené z Flexoidu a řekl bych že dobrý. Teda až na to kroucení. A pak jsem koupil i originál Genuine LR díl a to přišly těsnění z papírku neurčitého druhu. Mimochodem, ty se mi trhaly při nasazení na unašeč.
Vzorek Reinzoloidu tu mám už třetí den naložený v solném roztoku a drží. Naložil jsem schválně taky jedno těsnění unašeče a trhnout ho tahem v místě mezi šrouby mi nejde. To nejužší místo mezi dírou a vnitřní stranou sice povolilo, ale musel sem zabrat, když teda uvážím, že je to jen "papír". Řez laserem bude mít ještě jednu drobnou výhodu - zataví okraje řezu a uzavře hranu, takže se nebude těsnění třepit a nasákavat z boku.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#438 Příspěvek od Tazik1992 » 03 črc 2023 18:34

Konečně jsem zase trochu protřídil fotky... Před výletem jsem ještě na poslední chvíli zkoušel řešit vakl zadního kola, protože při lomcování za kolo byla znát vůle oproti ostatním kolům. Hned na začátku jsem ocenil vychytávku v podobě maticových krytek. Stačilo jen setřít ochrannou pastu, povolit matky a pak už šly krásně vyšroubovat. Bylo prostě znát, že nejsou v závitu přirezlé a není tam bláto a písek.
Vůle ZL kola 01 - šrouby pod krytkou.jpg

Zatím můžu říct, že i k mému překvapení moje primitivní lakování drží. Náboj i kryt kotouče stačí otřít od bordelu a je skoro jako nový. Přičítám to hlavně použití kvalitního 2K laku. Naměřená vůle pomocí hodinek na samotném náboji byla ovšem jen několik setin. Ložiska jsou zjevně utažená dostatečně. Problém bude jinde.
Vůle ZL kola 02 - lakované.jpg

Ještě se při demontáži unašeče ukázalo, že z jeho těsnění moc nezůstalo, bylo úplně rozblemcaný. Byl to sice jen noname, ale možná mu úplně neprospěla kombinace z Hylomarkou ??
Vůle ZL kola 03 - těsnění unašeče.jpg

No, stejně to byl čas pro test vlastního výrobku. Těsnění jsem pro test osadil úplně na sucho, tak uvidím.
Vůle ZL kola 04 - test laserového těsnění.jpg

A tady už roste nová generace opravářů :grin: . Sotva jsem se otočil, tak malej upustil kvér a popadnul ráčnu aneb kdo opravuje land rover nemá čas střílet, takhle by se měli řešit konflikty :grin:
Vůle ZL kola 05 - pomocníček.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#439 Příspěvek od VencaZE » 03 črc 2023 21:31

Kombinace Hylomaru a papíru se mi taky nikdy moc neosvědčila. Je to kluzký a papír se snadno vytlačí mimo. Našels tu vůli? Tipuju to na vymačkanou nábojku..
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 642
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže

#440 Příspěvek od lumberjack » 04 črc 2023 22:20

Však hylomar je primárně non gasket těsnění ne? Pěkná vrstva na oba spojované díly a neměl jsem nikdy problém... Proč tam cpát ještě papír?

Odpovědět