Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1221 Příspěvek od Kokesek » 26 kvě 2023 18:34

Obrázek
Taky takovou znam...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1222 Příspěvek od petr štrof » 27 kvě 2023 17:35

super stav :yes
víc takových ať to vlákno není tak depresivní , a pak že to nejde

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1223 Příspěvek od Kokesek » 28 čer 2023 16:05

Jsou to maximalne spolehlive stroje...
Prvni majitel, puvodni motor 276DT...Obrázek
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

kopec
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2020 08:10
tel.: 733108200
auto: Discovery 4 188kW
Bydliště: Velké Přílepy

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1224 Příspěvek od kopec » 05 zář 2023 20:47

Kokesek píše: 28 čer 2023 16:05 Jsou to maximalne spolehlive stroje...
Prvni majitel, puvodni motor 276DT...Obrázek
Dělá si někdo statistiku taky 3.0 SDV6? Z těch držáků s velkým km nájezdem to zatím jsou samé 2.7 TDV6 v D3. Někde jsem slyšel, že ty 3.0 padají ještě více než 2.7? Co je na tom pravdy?

Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1726
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1225 Příspěvek od jareku » 15 zář 2023 21:05

Live long and prosper.

Uživatelský avatar
Fojtik Design
Příspěvky: 28
Registrován: 20 kvě 2023 00:59

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1226 Příspěvek od Fojtik Design » 02 pro 2023 19:35

D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:

1) nový polomotor
2) nový celý motor

Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.

Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.

Honza

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1227 Příspěvek od xxx » 03 pro 2023 08:57

Fojtik Design píše: 02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:

1) nový polomotor
2) nový celý motor

Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.

Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.

Honza
nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tis

... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1228 Příspěvek od Kokesek » 03 pro 2023 13:17

Mam skladem novy spodek original zabaleny a muzu na neho naskladat zbytek. Tedy repas hlavy a novy rozvod.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Fojtik Design
Příspěvky: 28
Registrován: 20 kvě 2023 00:59

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1229 Příspěvek od Fojtik Design » 03 pro 2023 19:06

xxx píše: 03 pro 2023 08:57
Fojtik Design píše: 02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:

1) nový polomotor
2) nový celý motor

Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.

Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.

Honza
nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tis

... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1230 Příspěvek od xxx » 04 pro 2023 06:34

Fojtik Design píše: 03 pro 2023 19:06
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:
viděl jsem oba případy prasklé kliky - motor běžel, ale uvnitř to chrastilo, šel nastartovat a druhý, kdy se motor kousnul a neotočil s ním ani startér

kopec
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2020 08:10
tel.: 733108200
auto: Discovery 4 188kW
Bydliště: Velké Přílepy

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1231 Příspěvek od kopec » 06 pro 2023 07:42

Fojtik Design píše: 03 pro 2023 19:06
xxx píše: 03 pro 2023 08:57

nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tis

... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1232 Příspěvek od xxx » 06 pro 2023 07:59

kopec píše: 06 pro 2023 07:42
Fojtik Design píše: 03 pro 2023 19:06

Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to
:D hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovu

kopec
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2020 08:10
tel.: 733108200
auto: Discovery 4 188kW
Bydliště: Velké Přílepy

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1233 Příspěvek od kopec » 06 pro 2023 08:05

xxx píše: 06 pro 2023 07:59
kopec píše: 06 pro 2023 07:42

Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to
:D hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovu
Prodávám, jak jsem nakoupil :-) ani jeden z nás tam nebyl u toho...jen říkám, že to ma frajer za 180k a ma najeto 35k km a jezdi, to je celé. Každý ať obvolá a pozjistí si sám. Btw. za cenu co píšeš jsem měl nabídku na nový motor z LR...samozřejmě ne přímo z LR. Ono nebude tak zle..jen univerzální rada a pravda neexistuje v tomto případě :-)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1234 Příspěvek od MadTom » 06 pro 2023 08:26

Zkroucený blok se dá vyvrtat, problém je, aby se daly kromě kliky sehnat i ostatní potřebné díly - třeba ložiska. O ceně se nebavím, a to jak co se týče pracnosti, tak všech potřebných dílů (těsnění, šrouby, ....).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Berys
Příspěvky: 3
Registrován: 09 bře 2020 01:32
tel.: 723928437
auto: Range Rover Sport LS

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1235 Příspěvek od Berys » 17 pro 2023 22:28

Tak i já se přidávám - RRS 2012 SDV6 188kW, Chip na 227kW, nájezd 309xxxkm, auto vlastnim 4 roky, najezdil jsem cca 140tis, z toho 50 tis po chipu. Veškerý servis v autorizaku, olej po 10tis. Do teď žádná závada krom prasklé škrtící klapky letos v létě. V pátek na dálnici Brno - Praha někde před Humpolcem motor začal klepat a cca po 10-ti vteřinách větší rána a zdechl. Jel jsem zrovna pomalu, cca 110km/h. Naštěstí jsem na setrvačnost dojel do odstavného výklenku na dálnici. Ještě nevím co přesně se stalo, ale asi to už tak nějak všichni tušíme... Každopádně až se na to podíváme tak doplním info. Chtěl jsem jej po překročení 300tis prodat, ale rozhodl se, že zimu ještě odjezdím, což nevyšlo.

Uživatelský avatar
Fojtik Design
Příspěvky: 28
Registrován: 20 kvě 2023 00:59

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1236 Příspěvek od Fojtik Design » 01 úno 2024 23:29

To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co! :grin:

Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.

kopec
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2020 08:10
tel.: 733108200
auto: Discovery 4 188kW
Bydliště: Velké Přílepy

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1237 Příspěvek od kopec » 25 bře 2024 11:32

Jak si to nakonec vyřešil Ty? Nový motor, nebo si to pustil?
Fojtik Design píše: 01 úno 2024 23:29 To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co! :grin:

Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.

Odpovědět