L320 Engine system

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
AmirRange
Příspěvky: 1
Registrován: 05 úno 2024 23:40
auto: Sport 3.6 tdv8

L320 Engine system

#1 Příspěvek od AmirRange » 05 úno 2024 23:51

Zdravím, jdu si pro radu za moudřejšími. Auto Sport 3.6 TDV8 L320 po servisu sání (podfukovalo). Auto jede krásně hladce bez problému, ale jednou za pár km skáče dpf full plus engine system fault někdy zvlášť, někdy obojí. U dpf dle mého vadné čidlo dpf, podle všeho je totiž čisté.. Přikládám v příloze výpis chyb na dia, otázka zní ,,Vidíte v některých bodech souvislosti?” Přiznávám sám, že ani nevím jak rozlišit ,,bank 1” a ,,senzor A” Děkuji za každou radu.
Přílohy
IMG_2362.jpeg

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3910
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L320 Engine system

#2 Příspěvek od Lukasino » 06 úno 2024 10:24

Ty chyby tam jsou i po výměně víka? Protože i DPF souvisí se směsí samozřejmě.

Bank 1, sensor A, to by vše měla být pravá strana motoru (před spolujezdcem).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2482
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: L320 Engine system

#3 Příspěvek od Hubert » 06 úno 2024 11:39

1 chyba je plné DPF nebo prasknuté hadičky k čidlu jak jezdíš dlouhé trasy?
2 klapka v propojení Banků v sání zkotrolovat podtlaky a ventil
3-6 je netěsnost v sání.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Odpovědět