L320 Engine system
L320 Engine system
Zdravím, jdu si pro radu za moudřejšími. Auto Sport 3.6 TDV8 L320 po servisu sání (podfukovalo). Auto jede krásně hladce bez problému, ale jednou za pár km skáče dpf full plus engine system fault někdy zvlášť, někdy obojí. U dpf dle mého vadné čidlo dpf, podle všeho je totiž čisté.. Přikládám v příloze výpis chyb na dia, otázka zní ,,Vidíte v některých bodech souvislosti?” Přiznávám sám, že ani nevím jak rozlišit ,,bank 1” a ,,senzor A” Děkuji za každou radu.
- Lukasino
- Příspěvky: 3910
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L320 Engine system
Ty chyby tam jsou i po výměně víka? Protože i DPF souvisí se směsí samozřejmě.
Bank 1, sensor A, to by vše měla být pravá strana motoru (před spolujezdcem).
Bank 1, sensor A, to by vše měla být pravá strana motoru (před spolujezdcem).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Hubert
- Příspěvky: 2482
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 Engine system
1 chyba je plné DPF nebo prasknuté hadičky k čidlu jak jezdíš dlouhé trasy?
2 klapka v propojení Banků v sání zkotrolovat podtlaky a ventil
3-6 je netěsnost v sání.
2 klapka v propojení Banků v sání zkotrolovat podtlaky a ventil
3-6 je netěsnost v sání.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.