2021 Defender 110 D250 SE
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
2021 Defender 110 D250 SE
Prodám svého Defendera 110 D250 (řadový 6-ti válec 3,0 l Ingenium, diesel, 250k/570Nm) ve výbavě SE, do provozu na přelomu července a srpna 2021, takže je ještě pár měsíců v záruce, najeto 75 tisíc km, jsem první majitel, koupeno a servisováno v Autosalonu Jaguar-Land Rover Dajbych, cena 1.449.000,-Kč, možnost odpočtu DPH.
- servisní interval 35 tisíc km, já jsem měnil olej každých 17 tisíc km - elektronická servisní knížka to dokladuje
- nejedná se o předchozí nechvalně známý turbodiesel TDV6 (SDV6) od Fordu, který se dělal jen do roku 2018 (mimochodem já sám jsem měl 3 Discovery s tímto motorem a bez závad)
- 8-mi stupňová automatická převodovka ZF + redukce, automatická středová a zadní uzávěrka, Terrain Response, HDC atd., kola/pneu 255/65R19 Goodyear AT v listopadu nové, pneumatické odpružení s nastavitelnou světlou výškou, přední nájezdový ochranný kryt, elektricky výsuvné tažné na 3,5t
- sedačky v černé, perforované kůži, přední elektricky nastavitelné, přední i zadní vyhřívané, přední navíc aktivně odvětrávané, dvouzónová klima, audio 400W, 11x repro, Apple CarPlay / Android Auto, navigace, digitální přístrojová deska, termo-izolační a vyhřívané čelní sklo, vyhřívaný elektricky nastavitelný volant, tempomat, adaptivní LED světla + přídavná LED světla Lazer, gumové koberce vč kufru atd.
- samozřejmě to má x airbagů a dnes už normální asistenční systémy. Užitečné je hlídání slepého úhlu a zobrazení rychlostního limitu. Jak jsem nadával na to ostatní, tzn. bránění opuštění pruhu a asistent brzdění, tak musím říct, že se to asi nakonec naučilo můj jízdní styl a už mi to do ničeho téměř nezasahuje.
- auto mám rád, neměl jsem s ním ani žádné problémy (prasklé čelní sklo od kamene), ale je čas se trochu uskromnit, proto ho prodávám
- servisní interval 35 tisíc km, já jsem měnil olej každých 17 tisíc km - elektronická servisní knížka to dokladuje
- nejedná se o předchozí nechvalně známý turbodiesel TDV6 (SDV6) od Fordu, který se dělal jen do roku 2018 (mimochodem já sám jsem měl 3 Discovery s tímto motorem a bez závad)
- 8-mi stupňová automatická převodovka ZF + redukce, automatická středová a zadní uzávěrka, Terrain Response, HDC atd., kola/pneu 255/65R19 Goodyear AT v listopadu nové, pneumatické odpružení s nastavitelnou světlou výškou, přední nájezdový ochranný kryt, elektricky výsuvné tažné na 3,5t
- sedačky v černé, perforované kůži, přední elektricky nastavitelné, přední i zadní vyhřívané, přední navíc aktivně odvětrávané, dvouzónová klima, audio 400W, 11x repro, Apple CarPlay / Android Auto, navigace, digitální přístrojová deska, termo-izolační a vyhřívané čelní sklo, vyhřívaný elektricky nastavitelný volant, tempomat, adaptivní LED světla + přídavná LED světla Lazer, gumové koberce vč kufru atd.
- samozřejmě to má x airbagů a dnes už normální asistenční systémy. Užitečné je hlídání slepého úhlu a zobrazení rychlostního limitu. Jak jsem nadával na to ostatní, tzn. bránění opuštění pruhu a asistent brzdění, tak musím říct, že se to asi nakonec naučilo můj jízdní styl a už mi to do ničeho téměř nezasahuje.
- auto mám rád, neměl jsem s ním ani žádné problémy (prasklé čelní sklo od kamene), ale je čas se trochu uskromnit, proto ho prodávám
Naposledy upravil(a) Neklan dne 24 kvě 2024 22:52, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: 2021 Defender 110 D250 SE
Jaké je cena? Super barva
Re: 2021 Defender 110 D250 SE
Přidávám fotky z dneška
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: 2021 Defender 110 D250 SE
...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: 2021 Defender 110 D250 SE
V kufru je kompresor na dofukování pneu (kompresor pro pneumatické odpružení je v podvozku), v kufru je kromě zásuvky na 12V i na 220V + tam mám vytažený vypínatelný kabel pro dobíjení přídavné baterie (např. na lednici)
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: 2021 Defender 110 D250 SE
Moc krásný Defík, přeji rychlý prodej.
Re: 2021 Defender 110 D250 SE
Prodávám ho přes Autosalon Dajbych, kde jsem to auto také koupil.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... /206708223
https://www.dajbych.cz/vozy-k-dodani/la ... -1-majitel
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... /206708223
https://www.dajbych.cz/vozy-k-dodani/la ... -1-majitel
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE