No ono to je 31,6´, ale i tak mě to prostě přijde malé
Granátník
Re: Granátník
No ono to je 31,6´, ale i tak mě to prostě přijde malé
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granátník
Par fotek pro studie...kdyby nekdo pochyboval o kvalite nebo tuhosti. Velmi dobry pristup prakticky ke vsemu. Recenzi pozdeji teprve mam najeto 1000km.









-
- Příspěvky: 15191
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Granátník
Jsi si pořídil hračku, nebo už opravuješ?
Bych si myslel, že touto dobou to bude ještě v záruce.
Na fotkách to není jako v reálu, ale ta přístupnost vypadá doopravdy dobře. Že by po dlouhé době auto, kde při konstrukci mysleli i na servisovatelnost?

Na fotkách to není jako v reálu, ale ta přístupnost vypadá doopravdy dobře. Že by po dlouhé době auto, kde při konstrukci mysleli i na servisovatelnost?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granátník
V zaruce to je, ale ta neomezuje to rozebrat a prozkoumat[emoji81][emoji848]
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Granátník
Zespodu nejsou zadne kryty motoru prevodovky ? Nebo jsi je na foceni sundal ?
Re: Granátník
Defender ani D1 -2 nemají krytování podvozku. Nevím nikdy mi nechybělo.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 15191
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Granátník
Ale taky dole nemají skoro nic, co by bylo jednoduše poškoditelné a drobné kontstrukce, nebo nebylo schované. Tady podle fotek je minimálně několik káblíků, které se nějaké větvi rozhodně neubrání. Navíc tuhé nápravy si většinu věcí samy odhrabaly.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Granátník
Tak ono i tam vzadu před zadní nápravou by to na té vnitří straně rámu sneslo učesání a nějakou aspoň plastovou kapotáž. Startér je teda přístupnej krásně, jen jestli nebude moc koupanej.
Jinak je vidět, že železem a spojovákem se nešetřilo. 16 šroubů na kardanu. A ještě torxovejch. A ještě zapuštěněj v přírubě. Já myslím, že i dva z nich co odmítnou poslušnost při demontáži, hravě vyplní dílnu kurvama až po strop
V INEOSu jsou zřejmě prozíraví a ví co je britská tradice. Na konci roku by se měla spustiti online servisní dokumenatce, katalog s díly, animované návody atd. pro uživatele. Takhle by to mělo běhat..
Jinak je vidět, že železem a spojovákem se nešetřilo. 16 šroubů na kardanu. A ještě torxovejch. A ještě zapuštěněj v přírubě. Já myslím, že i dva z nich co odmítnou poslušnost při demontáži, hravě vyplní dílnu kurvama až po strop

V INEOSu jsou zřejmě prozíraví a ví co je britská tradice. Na konci roku by se měla spustiti online servisní dokumenatce, katalog s díly, animované návody atd. pro uživatele. Takhle by to mělo běhat..
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granátník
Toto auto si mě po 1tis km získalo hlavně anatomií sezení, kvalitním zpracováním sedaček – ty nemají chybu
. V autě není přemíra místa, ale nevidím to jako nedostatek, celkově se karoserie jeví velmi funkčním dojmem. Do kufru se vleze i motor z Land Rovera
. Auto má skvělou loketní opěrku ve formě tapecírungu dveří. Je tuhé na ovládání, avšak s mírným nedotáčivým a posléze přetáčivým efektem, to je způsobeno zemědělskou převodkou řízení ve spojení s váhou vozu. Jak již jde vidět na fotkách, zpracování rámu je mohutné, bytelné, s velmi dobrou povrchovou úpravou a voskováním. Všude je dostatečný přístup. V základu je absence krytí motoru a převodovek, které jsou uloženy dostatečně vysoko nad terénem. Hrozí pouze propíchnutí při zvednutí překážky (roxor, větev). Ze začátku se převodovka chovala divoce až nekultivovaně, po 1tis km se vše uklidnilo a systém začal pracovat, tak jak bych očekával u nového vozu. Spotřeba je trochu vyšší. S vozíkem 16,5 litru v manuálním režimu. Musím pochválit podvozek a jeho jízdní vlastnosti. S vozíkem daleko lepší pocit než např. Ram 1500, Range Rover L405. Grenadier se chová jako by byl na vzduchu. Při váze 2700 kg dokáže vyžehlit nerovnosti. Brzdy jsou efektivní, dostatečné s lineární progresí. Celkový pocit mám jako bych řídíl Mercedes G. Hlavně není vozidlo přeposilované, ale musí se opravdu řídit. Diesel má prakticky stejnou hlučnost na volnoběh jako benzín. Je trochu méně kultivovaný na první a druhý stupeň převodovky, kde se snaží motor přetáčet. Vyšší rychlostní stupně spíše podtáčet. Benzín je kultivovaný ve všech rychlostních stupních, ale jde cítit nižší váha na přední nápravě. Při prudším výjezdu ze zatáček nebo kruhového objezdu má snahu podhrábnout přední kolo, což se u diesela ještě s navijákem nedělo.
Abych jenom nechválil, tak muzika je dobrá na to poslechnout si zprávy. To budu muset ještě vyladit
. V modelu 2024 už jde objednat premium muzika na úkor absence druhé baterie. Zadní kamera – to je prostě výsměch. Kamera je umístěna mimo osu tažného zařízení a na displeji se po zařazení R zobrazí okénko 5x7cm, ve kterém nejde vůbec nic vidět. Tato funkce je tam pouze proto, aby mohla být napsaná v katalogu. Systém topení je trochu chaotický, moc neodpovídá tomu, co nastavíte např. při nastavení polohy okno a nohy, topí pouze na okno, na nohy jde studený. A tato posloupnost se opakuje prakticky ve všech kombinacích. Nejmenší zlo je topit na nohy a střední výdechy, které si přiškrtíte, pak topí i na okno. Absence režimu SPORT nebo TOWNING. Zrcátka by měly být o 1,5cm na každou stranu větší. To samé poměr pátých dveří, ty malé by mohly mít +3cm na úkor dveří velkých. BMW řadící páka po přehození do levé strany, vynechá SPORT mód a přejde přímo do manuálního režimu. To mi teda vadí hodně. Nemožnost nastavení jasu obrazovky pro režim denního/nočního svícení. Ve skutečnosti si jas obrazovky musíte neustále manuálně dolaďovat přes nastavení. Při spojeném CAR PLAY a aktivním hovoru při vypnutí klíčku protistrana po čase nic neslyší a je třeba klíček znovu zapnout. Mikrofon je totiž napájený přes 15 klíčku.... 


Abych jenom nechválil, tak muzika je dobrá na to poslechnout si zprávy. To budu muset ještě vyladit


-
- Příspěvky: 401
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: Granátník
Já už byl na cestě
ale našeptávač , mě říká ještě počkej ,nic ti neuteče. No a tak jsem si v tom akorát svezl pořádně prdel. Prostoru potažmo pohodlí je tam rozhodně víc než v Defu,ale Discovery je taky docela prostorný a pohodlný.
, docela mě tam štval poměrě velkej box nad převodovkou, -co v tom vlastně je ??, Dlouhej plyn je naprosto ok ,- to patřík k ofroudu, dílenský zpracování je velmi a velmi dobrý -kam se hrabe Defender
, taky je dobrý je že kardan. klouby byly nahrazeny stejnoběžnými klouby, byt přitaženy snad snad na 8 imbusů ? Automatická převodovka mě moc nebaví
, ale určitě bych si časem zvyknul, docela mě překvapila kvalitní a bitelná konstrukce těhlic, která vycházi z Unimoga , jinak náprvy mi tak trochu připomínají Gečkovou , ale u Defiku je zase dobrý ,že jde vyndat diferák a makat na něm v pohodlí na ponku
, a pak když praskne poloosa , tak Defik dojede
,proto že se nevyvrátí kolo . Řízení je votázka zvyku , např na Jeepu Cher. .jde až moc zlehka -moc posiluje ,takže musíš bej furt ve střehu než si zvykneš...a když si zase sedneš do Grenadiera tak ti to připadá že se s tím musíš dost prát . Zakrytování podvozku je asi dobrý , ale většinou to po čase chybí
Spotřeba bude , určitě větší než u Defika, -je to poněkud těžký auto. Přistupnost na opravy apod ,je docela promyšlená i když časem se ukáže chybička -
každym autě se najde nějaká chybička a muzika v autě ??? na to já 









Největší škody na autě se způsobí dobrými umysly
Re: Granátník
Auto je to krásné..teď jen aby automobilka přežila a nedopadlo to jako Santana a podobné pokusy 

Land Rover Discovery 2 Td5
Suzuki Samurai 1.3i - Special pro MČR v offroad trialu
ex. Hyundai Galloper 2.5td
Suzuki Samurai 1.3i - Special pro MČR v offroad trialu
ex. Hyundai Galloper 2.5td
Re: Granátník
Ineos představuje další model:
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ter ... m-21012054
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ter ... m-21012054
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- MartinG
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03 led 2014 14:00
- tel.: 604253828
- auto: Defender 110/300tdi
- Bydliště: Brno
Re: Granátník
Jako bývalý vlastník Grenadiera si dovolím s několika věcmi nesouhlasit. Především je to srovnání s Géčkem, tedy pokud nebyl myšlen Wolf (vojenská verze) nebo nějaký starší kus. V době, kdy jsem kupoval Grenadiera (podzim 2023) jsem ještě projížděl nový G500 a to je naprosto jiný svět a to ve všech aspektech. Proti Géčku je Grenadier uskákaná koza. Roky jezdím ve VW Caddy na listových perech a subjektivně je to auto pohodlnější, než Grenadier. Zkrátka podvozek je velmi tvrdý, zato v zatáčkách drží jak přikované i při vyšších rychlostech. Na tu výšku a váhu je to až neuvěřitelné, stejně jako nástup a účinek brzd. U těch sedaček to bude asi taky individuální. Recara jsou špička, ale mě přišly tvrdé, pro objemnější postavy budou možná i úzké.Kokesek píše: 18 pro 2023 11:08 Toto auto si mě po 1tis km získalo hlavně anatomií sezení, kvalitním zpracováním sedaček – ty nemají chybu. V autě není přemíra místa, ale nevidím to jako nedostatek, celkově se karoserie jeví velmi funkčním dojmem. Do kufru se vleze i motor z Land Rovera
. Auto má skvělou loketní opěrku ve formě tapecírungu dveří. Je tuhé na ovládání, avšak s mírným nedotáčivým a posléze přetáčivým efektem, to je způsobeno zemědělskou převodkou řízení ve spojení s váhou vozu. Jak již jde vidět na fotkách, zpracování rámu je mohutné, bytelné, s velmi dobrou povrchovou úpravou a voskováním. Všude je dostatečný přístup. V základu je absence krytí motoru a převodovek, které jsou uloženy dostatečně vysoko nad terénem. Hrozí pouze propíchnutí při zvednutí překážky (roxor, větev). Ze začátku se převodovka chovala divoce až nekultivovaně, po 1tis km se vše uklidnilo a systém začal pracovat, tak jak bych očekával u nového vozu. Spotřeba je trochu vyšší. S vozíkem 16,5 litru v manuálním režimu. Musím pochválit podvozek a jeho jízdní vlastnosti. S vozíkem daleko lepší pocit než např. Ram 1500, Range Rover L405. Grenadier se chová jako by byl na vzduchu. Při váze 2700 kg dokáže vyžehlit nerovnosti. Brzdy jsou efektivní, dostatečné s lineární progresí. Celkový pocit mám jako bych řídíl Mercedes G. Hlavně není vozidlo přeposilované, ale musí se opravdu řídit. Diesel má prakticky stejnou hlučnost na volnoběh jako benzín. Je trochu méně kultivovaný na první a druhý stupeň převodovky, kde se snaží motor přetáčet. Vyšší rychlostní stupně spíše podtáčet. Benzín je kultivovaný ve všech rychlostních stupních, ale jde cítit nižší váha na přední nápravě. Při prudším výjezdu ze zatáček nebo kruhového objezdu má snahu podhrábnout přední kolo, což se u diesela ještě s navijákem nedělo.
Abych jenom nechválil, tak muzika je dobrá na to poslechnout si zprávy. To budu muset ještě vyladit. V modelu 2024 už jde objednat premium muzika na úkor absence druhé baterie. Zadní kamera – to je prostě výsměch. Kamera je umístěna mimo osu tažného zařízení a na displeji se po zařazení R zobrazí okénko 5x7cm, ve kterém nejde vůbec nic vidět. Tato funkce je tam pouze proto, aby mohla být napsaná v katalogu. Systém topení je trochu chaotický, moc neodpovídá tomu, co nastavíte např. při nastavení polohy okno a nohy, topí pouze na okno, na nohy jde studený. A tato posloupnost se opakuje prakticky ve všech kombinacích. Nejmenší zlo je topit na nohy a střední výdechy, které si přiškrtíte, pak topí i na okno. Absence režimu SPORT nebo TOWNING. Zrcátka by měly být o 1,5cm na každou stranu větší. To samé poměr pátých dveří, ty malé by mohly mít +3cm na úkor dveří velkých. BMW řadící páka po přehození do levé strany, vynechá SPORT mód a přejde přímo do manuálního režimu. To mi teda vadí hodně. Nemožnost nastavení jasu obrazovky pro režim denního/nočního svícení. Ve skutečnosti si jas obrazovky musíte neustále manuálně dolaďovat přes nastavení. Při spojeném CAR PLAY a aktivním hovoru při vypnutí klíčku protistrana po čase nic neslyší a je třeba klíček znovu zapnout. Mikrofon je totiž napájený přes 15 klíčku....
![]()
Po 3 měsících užívání jsem se rozhodl jej prodat, jeho vlastnosti a vady se neslučovaly s mými požadavky a cenou, kterou jsem za něj dal. "Built For Purpose" sedí do puntíku. Je to jednoúčelové auto, které v terénu nebude mít absolutně žádnou konkurenci, pokud pominu nějaké speciály nebo auta s krátkým rozvorem. Ale vše ostatní bude jen nějaký kompromis. Osobně pokukuji po nové Toyotě Land Cruiser, kterou bude Dajbych nabízet i v benzinové variantě. To vidím jako vhodnou alternativu a ideální vyvážení vlastností mezi současným Géčkem, Grenadierem, Broncem a Defenderem.
Re: Granátník
Recaro, které dodává do Grenadiera sedačky, je v potížích:
https://www.auto.cz/legendarni-vyrobce- ... nci-153393
https://www.auto.cz/legendarni-vyrobce- ... nci-153393
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- zidon
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 17 dub 2016 13:32
- auto: DI, UAZ, Vitara, D1
- Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko vC.) ;-) POVOLANI: Zachranar(aneb poslani k posrani :D)
Re: Granátník
srovnavaci testy

Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155