Servis Land Rover - spokojenost
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
Servis Land Rover - spokojenost
Můžete se podělit o své zkušenosti se servisem novějších vozů Land Rover. Podle mého je servisů v ČR velmi málo a bohužel jejich kvalita, při cenách které účtují ( mluvím o autorizovaných servisech) prachmizerná.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05 bře 2024 19:39
- auto: Defender
- Bydliště: Lochovice
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Osobně nechávám auto servisovat u známého co má ascendent v panně v Mníšku pod Brdy (Praha západ). Bydlim na Berounsku a ta zajížďka mi za to stojí..autorizovaný servis v Praze (nebudu jmenovat) na mě vysolil takovou částku, že se mi oči skoro protočily A ano, aut.servisů je opravdu málo.
Naposledy upravil(a) mattkrkavec dne 27 bře 2024 21:55, celkem upraveno 1 x.
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Já servisuju newDefa u pana Hodbodě v Brně a spokojenost.
Autorizáky mě zatím vždycky zklamali hlavně co do ceny, totální nesmysl... výměna předních destiček za 30 tisíc korun atd.
Autorizáky mě zatím vždycky zklamali hlavně co do ceny, totální nesmysl... výměna předních destiček za 30 tisíc korun atd.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Jelikož mám volšový ruce a nejsem dílensky zdatnej, tudíž jsem odkázán na práci servisů. S Pajerem dodnes jezdíme jen a pouze do autorizovaného servisu, auto má 370.000 km bez jediné závady a toto přisuzuji mj. péči značkového servisu.
S mojí D4 jsem zatím navštívil servisy 4:
1) Aramy - jezdil tam bývalý majitel, tak jsem tam zajel s tím, že auto znají a postarají se o něj. Byla to moje první zkušenost s LR autorizákem. Jednalo se o klasickou servisní prohlídku dle plánu + nástřik podvozku. Práce OK, komunikace OK, akorát mi to tam přišlo takový...ušmudlaný, nebo jak to popsat.
2) Def-Tec - můj primární servis, naprostá spokojenost jak s komunikací, tak s mechanikem (jméno jsem zapomněl, ale naprostý profík), který i během práce zavolá a říká hele tohle jsem našel, takhle to vypadá, ještě bych udělal tohle. Objednací doba do týdne, někdy ještě v daném týdnu. Zatím 100% spokojenost a stojí mi zato vstát ráno v půl pátý abych byl v 7 v Praze v Kosoři a pak tam čučel do 9 než se Pražáci proberou a otevře první kavárna na snídani :-D.
3) Mach Motors - servis v Českých Budějovicích, který mám nejblíž ale hned po prvním kontaktu mne odradil. Rozsvítilo se mi grilovaný kuře společně s hláškou "Detekovaná chybná jakost AdBlue, Dojezd xxx km pak nemožnost startu". Byla to moje první rozsvícená varovná kontrolka v LR (časem jsem se naučil, že rozsvícené kontrolky nejsou závada, ale vlastnost), tudíž jsem trošku zpanikařil. Přijímací technik mi oznámil, že jen na diagnostiku se mám zastavit nejdříve za 14 dní, a podle toho se uvidí, co je za problém ale, a tady cituji "autorizaci máme rok a půl, s tím jsme se ještě nesetkali, to víte - taky se to učíme". A za 2000 Kč/hod se to na mojem autě nikdo učit nebude. Kontrolka po chvíli sama zhasla a problém se vyřešil. Minulý týden se mi rozsvítilo znovu grilovaný kuře, tentokrát bez komentáře. Když kontrolka ani po čase nepohasla, rozhodl jsem se jim dát druhou šanci. Tentokrát jsem termín na diagnostiku dostal za 3 dny, tu za cca 1h provedli a určili problém jako "lambda sonda + čidlo tlaku výfukových plynů". Tak je to nechám opravit, dám referenci jak se jim vedlo.
4) Autoservis Čížek České Budějovice - dělali mi "mezivýměnu" oleje (v 1/2 servisního intervalu), výměnu hydrobušů na přední nápravě + STK. Se vším spokojenost a za pár korun, i když použili orig díly. HLAVNĚ pracují i v sobotu, v neděli, takže pro mě naprosto klíčové, že člověk neztrácí čas, který by mohl věnovat práci, jezděním po servisech.
Rád bych někdy svěřil své auto do péče zdejších členů Kokeška, Mipr a nebo LandJirky, jenže k nim to mám od nás (nedaleko od nejjižnějšího bodu ČR) fakt daleko...
S mojí D4 jsem zatím navštívil servisy 4:
1) Aramy - jezdil tam bývalý majitel, tak jsem tam zajel s tím, že auto znají a postarají se o něj. Byla to moje první zkušenost s LR autorizákem. Jednalo se o klasickou servisní prohlídku dle plánu + nástřik podvozku. Práce OK, komunikace OK, akorát mi to tam přišlo takový...ušmudlaný, nebo jak to popsat.
2) Def-Tec - můj primární servis, naprostá spokojenost jak s komunikací, tak s mechanikem (jméno jsem zapomněl, ale naprostý profík), který i během práce zavolá a říká hele tohle jsem našel, takhle to vypadá, ještě bych udělal tohle. Objednací doba do týdne, někdy ještě v daném týdnu. Zatím 100% spokojenost a stojí mi zato vstát ráno v půl pátý abych byl v 7 v Praze v Kosoři a pak tam čučel do 9 než se Pražáci proberou a otevře první kavárna na snídani :-D.
3) Mach Motors - servis v Českých Budějovicích, který mám nejblíž ale hned po prvním kontaktu mne odradil. Rozsvítilo se mi grilovaný kuře společně s hláškou "Detekovaná chybná jakost AdBlue, Dojezd xxx km pak nemožnost startu". Byla to moje první rozsvícená varovná kontrolka v LR (časem jsem se naučil, že rozsvícené kontrolky nejsou závada, ale vlastnost), tudíž jsem trošku zpanikařil. Přijímací technik mi oznámil, že jen na diagnostiku se mám zastavit nejdříve za 14 dní, a podle toho se uvidí, co je za problém ale, a tady cituji "autorizaci máme rok a půl, s tím jsme se ještě nesetkali, to víte - taky se to učíme". A za 2000 Kč/hod se to na mojem autě nikdo učit nebude. Kontrolka po chvíli sama zhasla a problém se vyřešil. Minulý týden se mi rozsvítilo znovu grilovaný kuře, tentokrát bez komentáře. Když kontrolka ani po čase nepohasla, rozhodl jsem se jim dát druhou šanci. Tentokrát jsem termín na diagnostiku dostal za 3 dny, tu za cca 1h provedli a určili problém jako "lambda sonda + čidlo tlaku výfukových plynů". Tak je to nechám opravit, dám referenci jak se jim vedlo.
4) Autoservis Čížek České Budějovice - dělali mi "mezivýměnu" oleje (v 1/2 servisního intervalu), výměnu hydrobušů na přední nápravě + STK. Se vším spokojenost a za pár korun, i když použili orig díly. HLAVNĚ pracují i v sobotu, v neděli, takže pro mě naprosto klíčové, že člověk neztrácí čas, který by mohl věnovat práci, jezděním po servisech.
Rád bych někdy svěřil své auto do péče zdejších členů Kokeška, Mipr a nebo LandJirky, jenže k nim to mám od nás (nedaleko od nejjižnějšího bodu ČR) fakt daleko...
Re: Servis Land Rover - spokojenost
No naše zkušenosti se servisem se třemi vozy, napřed řadu let Freelander II. , pak LR Evogue a teď DEFENDER 2021 200D.
Začali jsme u AutoNAGY v Chomutově, dokud tam byl nějaký pan Vorlíček, tak naprostá spokojenost, posléze pan majitel až čelil naší předžalobní výzvě, a když jsme nám slíbil, že nám Fričko prodá, tak s ním najezdil bez našeho vědomí 2,5 tis. km po Německu, na naší pojistku a amortizaci, nasliboval hory i s horájama... takže tam jsem skončili.
Pak Dajbych Praha ... no po záručním servise mi nedolili do motoru olej (chyběly 3l do rysky), motor samo začal hlásit poruchu, naštěstí po dolití si to sedlo.... závěr servisu "nevíme", "to není možné" a pod.
Teď ženě na Evoque, po servisce jaksi nevrátili zpět utahovací sponu na vzduchové hadici.... na dálnici jí to cca po měsíci spadlo a motor do nouzáku a hlásil chybu. Naštěstí máme doma diagnostiku, tak jsme to načetli a čelovkou jsem to prolezl a jako laik úplně náhodou to našel a za 15kč koupil v OBI sponu a opravil. Reakce vedoucího servisu DAJBYCH byla .... "to není možné", "nic jsme nesundávali" " není to nase vinna".
Takže naše další volba budou Drážďany, které máme 50km a tváří se tam, že to konečněs německou důkladností budou dělat profesionálně a poctivě
Začali jsme u AutoNAGY v Chomutově, dokud tam byl nějaký pan Vorlíček, tak naprostá spokojenost, posléze pan majitel až čelil naší předžalobní výzvě, a když jsme nám slíbil, že nám Fričko prodá, tak s ním najezdil bez našeho vědomí 2,5 tis. km po Německu, na naší pojistku a amortizaci, nasliboval hory i s horájama... takže tam jsem skončili.
Pak Dajbych Praha ... no po záručním servise mi nedolili do motoru olej (chyběly 3l do rysky), motor samo začal hlásit poruchu, naštěstí po dolití si to sedlo.... závěr servisu "nevíme", "to není možné" a pod.
Teď ženě na Evoque, po servisce jaksi nevrátili zpět utahovací sponu na vzduchové hadici.... na dálnici jí to cca po měsíci spadlo a motor do nouzáku a hlásil chybu. Naštěstí máme doma diagnostiku, tak jsme to načetli a čelovkou jsem to prolezl a jako laik úplně náhodou to našel a za 15kč koupil v OBI sponu a opravil. Reakce vedoucího servisu DAJBYCH byla .... "to není možné", "nic jsme nesundávali" " není to nase vinna".
Takže naše další volba budou Drážďany, které máme 50km a tváří se tam, že to konečněs německou důkladností budou dělat profesionálně a poctivě
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Chci se podělit o další zkušenost, tentokrát z Drážďan. Zakázka ... notoricky pískající řemen, či kladka (před půlrokem oprava u Dajbycha - výsledek - píská znovu), a nepravidelně se resetující infotainment, kdy je vždy cca minutu vše černé a postupně zas naběhne. Podotýkám, že auto je v plné prodloužené záruce. V servisu Emil Frei Sachsengarage údajně přehrali software a zkontrolovali komunikaci mezi jednotkami, na řemen se nějak snad musí něco objednat. Výsledek - platba přes 430 euro ( na aktualizaci software se prý záruka nevztahuje), vypadávání infotainmentu se projevuje stále stejně, ne-li častěji, řemen píská stále stejně.
Na písemný dotaz do servisu, co navrhují za další kroky, když závada stále trvá, ...................... již cca 14 dnů nereagují. Bezmoc
No a perlička je, že auto v informacích o vozidle ukazuje, že poslední update softwaru proběhl 12.10.23 a oprava v servisu proběhla 12.4.24 ...
Na písemný dotaz do servisu, co navrhují za další kroky, když závada stále trvá, ...................... již cca 14 dnů nereagují. Bezmoc
No a perlička je, že auto v informacích o vozidle ukazuje, že poslední update softwaru proběhl 12.10.23 a oprava v servisu proběhla 12.4.24 ...
- mipr
- Příspěvky: 663
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Asi te nepotesim. Kladky drazkovaneho remene - original LR (!) - vydrzi po vymene cca 5000km…
Kladiem si otazku co ti na to ma napisat diler… ? Hmmm.
Kladiem si otazku co ti na to ma napisat diler… ? Hmmm.
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
-
- Příspěvky: 15059
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Servis Land Rover - spokojenost
A na těch kladkách odejde co? Ložiska? Nestálo by za to je zkusit vyměnit na něco, co nemá "dřevěné kuličky"?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- mipr
- Příspěvky: 663
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Plastove kolecka/kladky. Z nalisovaneho kovoveho loziska vytecie roztavena plastova klietka. Velmi zaujimavy vytvor “konstrukterov”…
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
-
- Příspěvky: 15059
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Takže ložisko. Když nejde vylisovat, tak co vytočit celou kladku novou? Pokud je to pro drážkovaný řemen, tedy nikoliv pro ozubený, tak na soustruhu nic extra složitého. Nebo se kouknout, jestli se do jiného auta nedává stejná nebo alespoň hodně podobná ze slušnějšího materiálu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Servis Land Rover - spokojenost
No to jsi odhadl přesně, kladka vydržela 5000 km. Dost smutný u údajně nejtestovanějšího vozidla do terému
-
- Příspěvky: 15059
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Ještě k tomu termínu posledního updatu - tohle mi hodně připomíná jiný servis, kde práce byla jenom na faktuře. Tady to alespoň není nevyměněný motorový olej. Docela bych se ptal, zvlášť když se problém neodstranil. A že updatenení součástí záruky - to je taky velmi zajímavé tvrzení, zvlášť poku by update měl mít vliv na bezpečnost provozu auta. Pak by se měli sami nabízet, aby ho mohli udělat, a nikoliv si za to ještě říkat o peníze.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Dědek
- Příspěvky: 80
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Za týden jedu do Mach motors, tak dám vědět.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
- Dědek
- Příspěvky: 80
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Takže v Budějicích spokojenost, hlavně poloviční cena za garanční prohlídku oproti Čestlicím.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Tak další divný kolaps DEFENDERA. Při cestě z Brna mi to na dálnici spadlo auto do nouzového režimu. Fakt mazec... po rovině 90km/hod, do kopce i jen 50km/hod, nějak jsme dojeli ,ale já byl spocenej snad všude, protože jsem se bál že to lehne a bude...
Doma jsem to hodil hned na koupenou diagnostiku a zjištění že problém s přisáváním výfukových planů do turba. Takže volám servis (Emil Frey Avalon Premium Cars Sachsengarage GmbH Liebstädter Str. 5 01277 Dresden, ve středu se tam doplížim s autem a jejich identifikovaná závada .... "dokázali jsme najít chybu, Upevnění hadice turbodmychadla bylo vadné. Znovu jsme připevnili hadicovou sponu, Zkušební jízda proběhla v pořádku, vaše vozidlo je připraveno a lze jej vyzvednout."
Technik mi včera při převzetí řekl, že tuto závadu nechápe, že to někdo musel povolit, že se s touto závadou ještě v servisu nesetkali. No a my tuto úplně stejnou závadu měli už před pár měsíci u našeho druhého LR Evoque, pár týdnů po servisce u Dajbycha v Praze. No a já byl také před pár týdny na servisce u Dajbycha v Praze. Začínám mít silně pocit, že to v servisu dělají schválně, aby si připravili práci. Taková náhoda a podivné závady po návštěvě tohoto autorizovaného servisu (viz můj předchozí příspěvek) nemůžou být normální. V německém, servisu se mě ptali kde jsem s tím byl, že se tahle spona bez nějakého zásahu opravdu nemůže povolit..... samozřejmě jim to dedokážete. Ženě řekli, že ta spojka mohla zreznout. Jestli jste tuto ocelovou sponu viděli, tak je jasné, že by vydržela možná 50 let bez známky poškození.. takže DAJBYCH Praha, velký otazník
Doma jsem to hodil hned na koupenou diagnostiku a zjištění že problém s přisáváním výfukových planů do turba. Takže volám servis (Emil Frey Avalon Premium Cars Sachsengarage GmbH Liebstädter Str. 5 01277 Dresden, ve středu se tam doplížim s autem a jejich identifikovaná závada .... "dokázali jsme najít chybu, Upevnění hadice turbodmychadla bylo vadné. Znovu jsme připevnili hadicovou sponu, Zkušební jízda proběhla v pořádku, vaše vozidlo je připraveno a lze jej vyzvednout."
Technik mi včera při převzetí řekl, že tuto závadu nechápe, že to někdo musel povolit, že se s touto závadou ještě v servisu nesetkali. No a my tuto úplně stejnou závadu měli už před pár měsíci u našeho druhého LR Evoque, pár týdnů po servisce u Dajbycha v Praze. No a já byl také před pár týdny na servisce u Dajbycha v Praze. Začínám mít silně pocit, že to v servisu dělají schválně, aby si připravili práci. Taková náhoda a podivné závady po návštěvě tohoto autorizovaného servisu (viz můj předchozí příspěvek) nemůžou být normální. V německém, servisu se mě ptali kde jsem s tím byl, že se tahle spona bez nějakého zásahu opravdu nemůže povolit..... samozřejmě jim to dedokážete. Ženě řekli, že ta spojka mohla zreznout. Jestli jste tuto ocelovou sponu viděli, tak je jasné, že by vydržela možná 50 let bez známky poškození.. takže DAJBYCH Praha, velký otazník
- mipr
- Příspěvky: 663
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Servis Land Rover - spokojenost
ValdDEFIK, pokial narazis na servis, kde sa vyhovaraju na predosly zly servis vozidla niekde inde, pripadne este zistuju ktory servis tu poruchu "sposobil", tak si na spatnem miste... Cele zle. Zakaznik ma pochybnosti a je nasraty. Pritom to tak byt vobec nemusi.
Jako servis povazujem primeranu diskusiu so zakaznikom za dolezitu, ale poukazovat na chyby, ktore niekto pri sevise auta urobil a este idem zistovat kto to bol, povazujem za krajne neprofesionalne. Az hlupe. V dielni si mozeme zanadavat na sikovneho "kolegu", ale to je len medzi nami mechanikmi. Vysvetlit zakaznikovi podstatu poruchy, ak ho to zaujima, to ano, bez problemov. Takisto poucit zakaznika ako auto udrziavat, ano, urcite. Kydat na druhych urcite nie, nikto nemoze vediet suvislosti, kto a ci to sposobil servis umyselne alebo nie... Ludia robia chyby. My vsetci ich robime. Za to vsak nebudem robit machra a vymyslat nejaky pribeh ako doslo k pruche a kto za to moze...
Ak sa v tom nasli nejaki kolegovia, tak, hadam sa nad tym aj zamyslia...
Jako servis povazujem primeranu diskusiu so zakaznikom za dolezitu, ale poukazovat na chyby, ktore niekto pri sevise auta urobil a este idem zistovat kto to bol, povazujem za krajne neprofesionalne. Az hlupe. V dielni si mozeme zanadavat na sikovneho "kolegu", ale to je len medzi nami mechanikmi. Vysvetlit zakaznikovi podstatu poruchy, ak ho to zaujima, to ano, bez problemov. Takisto poucit zakaznika ako auto udrziavat, ano, urcite. Kydat na druhych urcite nie, nikto nemoze vediet suvislosti, kto a ci to sposobil servis umyselne alebo nie... Ludia robia chyby. My vsetci ich robime. Za to vsak nebudem robit machra a vymyslat nejaky pribeh ako doslo k pruche a kto za to moze...
Ak sa v tom nasli nejaki kolegovia, tak, hadam sa nad tym aj zamyslia...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Dědek
- Příspěvky: 80
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Ahoj, trošku si to zle pochopil, musim se zastat Vladi, s kterým jsem v kontaktu. Bylo to trošku jinak než píšeš. Někdy se problém špatně popisuje a může se to pochopit jinak.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
- mipr
- Příspěvky: 663
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Ahoj, ak Vlada bude chciet neco napisat, tak kludne, som zvedavy...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Dědek
- Příspěvky: 80
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Servis Land Rover - spokojenost
Přidám svojí hroznou zkušenost v Albion Průhonice. Přijel jsem z odlepeným čelním sklem na záruku. Bylo mi řečeno, že bez problému vyřeší ale ne na záruku, ale na mojí pojistku! (řekl bych pojistný podvod) A na náhradní vozidlo nemám nárok. No odjížděl jsem dost rozčarovany. Automobilka neumí přilepit okno a pojišťovna to má platit? no nevim. Navíc pro mě třeba navýšení pojistky apod. Proč proboha?!
Zavolal jsem do Machmotors České Budějovice, kde mi bez problémů okno vyměnili za nové, že o tom automobilka ví, že byla chyba na výrobní lince a že není problém. Navíc mi půjčili (zdarma) náhradní auto. Toť moje zkušenost z Land Rover servisem.
Zavolal jsem do Machmotors České Budějovice, kde mi bez problémů okno vyměnili za nové, že o tom automobilka ví, že byla chyba na výrobní lince a že není problém. Navíc mi půjčili (zdarma) náhradní auto. Toť moje zkušenost z Land Rover servisem.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici