NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ahoj,
jezdím D300 1 rok, najeto cca. 25k.
Řešil jsem:
- Inkontinence ostřikovačů (přední světla, zadní kamera)
- Prasklé těsnění na levých zadních dveřích (jedná se o 3mm prasklinu, která nemá na funkci vliv, ale proč to v záruce nevyměnit)
- Vypadávající infotainment (vyřešeno SW updatem on-air)
Znám se s majiteli dalších 4 nových Defíků (D300, D250, V8 110 a V8 90) a nikdo z nich neměl vážnější poruchu.
Co se týče terénu, před koupí jsem prošel pár recenzí a často se tam psalo, že se jedná o SUV nevhodné do většího terénu, takže se raději držíme asfaltu, max. zkusíme nějakou polňačku.
jezdím D300 1 rok, najeto cca. 25k.
Řešil jsem:
- Inkontinence ostřikovačů (přední světla, zadní kamera)
- Prasklé těsnění na levých zadních dveřích (jedná se o 3mm prasklinu, která nemá na funkci vliv, ale proč to v záruce nevyměnit)
- Vypadávající infotainment (vyřešeno SW updatem on-air)
Znám se s majiteli dalších 4 nových Defíků (D300, D250, V8 110 a V8 90) a nikdo z nich neměl vážnější poruchu.
Co se týče terénu, před koupí jsem prošel pár recenzí a často se tam psalo, že se jedná o SUV nevhodné do většího terénu, takže se raději držíme asfaltu, max. zkusíme nějakou polňačku.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Na tych obr je vsetko spravne - spravne prostredie pre Defender.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ahoj
Přidám taky pár poznatků
Mám D250 přes dva roky a najeto 75 000km a zatím bez poruch.Pouze dvakrát manžeta kterou jsem vždy roztrhnul o nějakou větev.Myslím si že se jim to docela povedlo.V terénu to funguje celkem obstojně na to že je to SUV a co to nevyjede tak dá naviják.Po silnic pak normální osobák takže delší přesuny do romanie nebo balkán v naprosté pohodě.Jediné co je dost nepraktické a otravné že když se někde zastaví tak potom musí člověk znovu všechny ty jejich kaktusy znovu nastavit a povypínam ale to je asi drobnost.Za mne fakt multifunkční věc dřív jsem měl vždy Off + osobák ted si vystačím s jedním.A to že tam je mraky elektriky to je samozřejmě pravda ale to je bohužel nutnost aby to fungovalo jak to funguje
Přidám taky pár poznatků
Mám D250 přes dva roky a najeto 75 000km a zatím bez poruch.Pouze dvakrát manžeta kterou jsem vždy roztrhnul o nějakou větev.Myslím si že se jim to docela povedlo.V terénu to funguje celkem obstojně na to že je to SUV a co to nevyjede tak dá naviják.Po silnic pak normální osobák takže delší přesuny do romanie nebo balkán v naprosté pohodě.Jediné co je dost nepraktické a otravné že když se někde zastaví tak potom musí člověk znovu všechny ty jejich kaktusy znovu nastavit a povypínam ale to je asi drobnost.Za mne fakt multifunkční věc dřív jsem měl vždy Off + osobák ted si vystačím s jedním.A to že tam je mraky elektriky to je samozřejmě pravda ale to je bohužel nutnost aby to fungovalo jak to funguje
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
To Luboš GR: Veliká Klekovača hezký, byli jste v bunkru?
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ano byli jsme i v bungkru bývalé vojenské letiště zakopané v kopci.Parádička.Jezdily jsme po těch bejvalejch radarovejch základnách
- tomas_mpb
- Příspěvky: 47
- Registrován: 22 črc 2014 22:48
- tel.: 60343162
- auto: RRC 1978
- Bydliště: Praha 6
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Tak v pátek koupeno Def P400, rv2022, najeto 35k
Sobota
Neudrzi na dálnici na tempomat 140km/h, do kopce leze teploměr kapaliny skoro do maxima. Auto prostě nejede.
Doplněn ostřikovač, celní okno bohužel stále neostřikuje
Ostřikovač čelní nefunguje zadní ano.
Ztráta výkonu trvá.
Auto neukazuje žádnou závadu.
Sobota
Neudrzi na dálnici na tempomat 140km/h, do kopce leze teploměr kapaliny skoro do maxima. Auto prostě nejede.
Doplněn ostřikovač, celní okno bohužel stále neostřikuje
Ostřikovač čelní nefunguje zadní ano.
Ztráta výkonu trvá.
Auto neukazuje žádnou závadu.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Def 110 D250 (6-ti válec) SE. Koupen nový na přelomu července a srpna 2021 a provozoval jsem ho do poloviny května letošního roku. Pak jsem ho nabídnul k prodeji, což se zrealizovalo minulý týden. Najel jsem 75 tisíc km a měl jsem tyto závady:
1) výměna plast. krytů A sloupků v záruce - známý problém
2) skřípání stropnice - jenom stačilo dotáhnout madlo nad řidičem
3) 2x prasklé čelní sklo - pokaždé kamínek u spodního okraje pod úrovní stěračů, takže se hned rozjela prasklina, řešeno pojistkou, poprvé bylo nové okno rychle, podruhé jsem čekal 4 týdny.
4) Vypadávání infotainmentu - v určitých lokalitách. Jakmile auto najede do nějakých souřadnic (třeba Plzeň, Mladá Boleslav nebo Lysá nad Labem), zhasne středový display a začne se restartovat.
5) Denní svícení na jednom z předních světel - světlomet vyměněn v záruce, ale čekal jsem na něj 4 týdny.
Žádné mechanické závady nebo něco, co by mě nechalo ve štychu. Před ním jsem měl dvě D4 za sebou, na každé z nich jsem najel skoro 200 tisíc km a měl jsem jedinou závadu (motory mi kupodivu držely), ale hlavně to byla auta, která byla mnohem praktičtější s obrovským kufrem a variabilitou interiéru. Def byla zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem ho měl, ale po pominutí nadšení z nového auta mě začaly štvát různé nedokonalosti, jako malý kufr, vypadávající infotainment s čímž si nikdo v autorizovaném servisu očividně nevěděl rady, nesmyslně drahý servis a celkově provoz, jakkoli spotřeba byla docela dobrá atd. Samozřejmě měl také spoustu vynikajících vlastností, kvůli kterým jsem ho měl rád. Kupoval jsem si ho, protože jsem měl tu možnost a protože mám rád značku Land Rover, ale v očích laické veřejnosti to bude vždycky jen stylový kompenzátor mindráků... Takže nastal okamžik, kdy jsem si po dvaceti letech ježdění výhradně Land Rovery řekl, že moderní auta této tradiční značky už pro mě nejsou. Defender mi poskytnul jednu skvělou poslední službu - jeho prodej mi zaplatil koupi úplně nového Subaru Outback v nejlepší výbavě. Dva veterány - SIII a two-door RRC si samozřejmě nechávám.
1) výměna plast. krytů A sloupků v záruce - známý problém
2) skřípání stropnice - jenom stačilo dotáhnout madlo nad řidičem
3) 2x prasklé čelní sklo - pokaždé kamínek u spodního okraje pod úrovní stěračů, takže se hned rozjela prasklina, řešeno pojistkou, poprvé bylo nové okno rychle, podruhé jsem čekal 4 týdny.
4) Vypadávání infotainmentu - v určitých lokalitách. Jakmile auto najede do nějakých souřadnic (třeba Plzeň, Mladá Boleslav nebo Lysá nad Labem), zhasne středový display a začne se restartovat.
5) Denní svícení na jednom z předních světel - světlomet vyměněn v záruce, ale čekal jsem na něj 4 týdny.
Žádné mechanické závady nebo něco, co by mě nechalo ve štychu. Před ním jsem měl dvě D4 za sebou, na každé z nich jsem najel skoro 200 tisíc km a měl jsem jedinou závadu (motory mi kupodivu držely), ale hlavně to byla auta, která byla mnohem praktičtější s obrovským kufrem a variabilitou interiéru. Def byla zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem ho měl, ale po pominutí nadšení z nového auta mě začaly štvát různé nedokonalosti, jako malý kufr, vypadávající infotainment s čímž si nikdo v autorizovaném servisu očividně nevěděl rady, nesmyslně drahý servis a celkově provoz, jakkoli spotřeba byla docela dobrá atd. Samozřejmě měl také spoustu vynikajících vlastností, kvůli kterým jsem ho měl rád. Kupoval jsem si ho, protože jsem měl tu možnost a protože mám rád značku Land Rover, ale v očích laické veřejnosti to bude vždycky jen stylový kompenzátor mindráků... Takže nastal okamžik, kdy jsem si po dvaceti letech ježdění výhradně Land Rovery řekl, že moderní auta této tradiční značky už pro mě nejsou. Defender mi poskytnul jednu skvělou poslední službu - jeho prodej mi zaplatil koupi úplně nového Subaru Outback v nejlepší výbavě. Dva veterány - SIII a two-door RRC si samozřejmě nechávám.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Nazdar, díky za info. To bude ten modrý co byl na FB, že? Jsem ti na to tam reagoval s tou fotkou plného kufru... Za mě ty problémy, které popisuješ sice zamrzí, ale z mého pohledu to není žádná trága. Souhlasím s tím kufrem, ten by mohl být větší (D4 je nepřekonatelná...). mechanika funguje, motory drží, měchy a podvozek no problem... to jsou pro mě ty důležité věci.
Ještě jednou díky za vstup o poruchách.
O.
Ještě jednou díky za vstup o poruchách.
O.
Neklan píše: ↑18 srp 2024 20:18 Def 110 D250 (6-ti válec) SE. Koupen nový na přelomu července a srpna 2021 a provozoval jsem ho do poloviny května letošního roku. Pak jsem ho nabídnul k prodeji, což se zrealizovalo minulý týden. Najel jsem 75 tisíc km a měl jsem tyto závady:
1) výměna plast. krytů A sloupků v záruce - známý problém
2) skřípání stropnice - jenom stačilo dotáhnout madlo nad řidičem
3) 2x prasklé čelní sklo - pokaždé kamínek u spodního okraje pod úrovní stěračů, takže se hned rozjela prasklina, řešeno pojistkou, poprvé bylo nové okno rychle, podruhé jsem čekal 4 týdny.
4) Vypadávání infotainmentu - v určitých lokalitách. Jakmile auto najede do nějakých souřadnic (třeba Plzeň, Mladá Boleslav nebo Lysá nad Labem), zhasne středový display a začne se restartovat.
5) Denní svícení na jednom z předních světel - světlomet vyměněn v záruce, ale čekal jsem na něj 4 týdny.
Žádné mechanické závady nebo něco, co by mě nechalo ve štychu. Před ním jsem měl dvě D4 za sebou, na každé z nich jsem najel skoro 200 tisíc km a měl jsem jedinou závadu (motory mi kupodivu držely), ale hlavně to byla auta, která byla mnohem praktičtější s obrovským kufrem a variabilitou interiéru. Def byla zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem ho měl, ale po pominutí nadšení z nového auta mě začaly štvát různé nedokonalosti, jako malý kufr, vypadávající infotainment s čímž si nikdo v autorizovaném servisu očividně nevěděl rady, nesmyslně drahý servis a celkově provoz, jakkoli spotřeba byla docela dobrá atd. Samozřejmě měl také spoustu vynikajících vlastností, kvůli kterým jsem ho měl rád. Kupoval jsem si ho, protože jsem měl tu možnost a protože mám rád značku Land Rover, ale v očích laické veřejnosti to bude vždycky jen stylový kompenzátor mindráků... Takže nastal okamžik, kdy jsem si po dvaceti letech ježdění výhradně Land Rovery řekl, že moderní auta této tradiční značky už pro mě nejsou. Defender mi poskytnul jednu skvělou poslední službu - jeho prodej mi zaplatil koupi úplně nového Subaru Outback v nejlepší výbavě. Dva veterány - SIII a two-door RRC si samozřejmě nechávám.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ahoj, jo, jo, to je on. Nějak se mi po něm začíná stýskat
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250