Nazdar chlapi, hele potrebuju prosim od vas pomoc.. predem, vsechna vlakna jsem snad peclive prosel, ale ten muj pripad, tedy me drahe, jako vlastnika F1 1.8 r.v.1999, se asi vymyka vsemu. Jak to zacalo.. to jsem ji takhle na 1 kvetna romanticky vyvezl k nasemu oblibenemu stromu, kde jsme po jarnich destich zapadli.. od te doby three amigos. Cidlo polohy brzdoveho pedalu to nema, jen 2pin obyc spinac brzd.svetel, spinac radici paky OK, vymena modulu ABS, vymena ridici jednotky ABS pod sedackou, vsech ABS krouzku, cidel na levem prednim a pravym zadnim kole. Vse pod dohledem DELPHI diag. Neplati, ze u ni byvaji chyby zobrazovany krizem. Totiz, po odpojeni praveho predniho cidla, ukazuje diag leve zadni, po odpojeni leveho zadniho ukazuje LEVE PREDNI.?? Jinak jsme namerili na levych cidlech auta cca 1150 kOhm, na prave cca 950 kOhm. Je to normalni? A ted to zasadni, po celou tuto dobu badani, ABS funguje, zkouseli jsme i stranove, tzn.najeli jsme jednou stranou na led a zabrzdili, pak druhou stranu, ABS vzdy funguje.. Proc tedy sviti kontrolky 3 amigos? DIAG HAZE STALE CHYBU LEVEHO PREDNIHO KOLA, chyba jde smazat, nastartujeme, kontrolky sviti, po rozjezdu zhasnou a pri rychlosti cca 30km/h se rozsviti nejprve ABS a pak ostatni. V POLOVINE TECHTO PRIPADU SE NAM OVSEM STALO, ZE PO VYMAZANI CHYB JSME SE ROZJELI, KONTROLKY ZHASLY A PRI RYCHLOSTI KOLEM 30 SE NAJEDNOU SAMOVOLNE SPUSTIL ABS modulator mlatici fo pedalu. A to aniz bych se dotkl brzdoveho pedalu. TO JE DIVNY.. Samozrejme se ihned rozsvitily vsechny kontrolky.
No poradte chlapi prosim
