Dík. U nás mají od 1mm , pak 1,5mm, 2, 2,5 atd. Je to všechno původně dělané z jedničky, tak jsem myslel , že jednička navíc by měla stačit. Jde mi o pásek na spodek korbičky ( myslím, že v knížce tomu říkají rear body), jak je spojená s crossmembrem. A pak pásek na bok dílu , na kterém je levá přední sedačka. Jak tam byl přinýtovaný ten ocelový kastlík na nářadí v tom spoji to dost zkorodovalo. Kaslík jsem udělal nový z 1mm pozinku. Na blatníku bude ten plech, jenom kolem držáku zpětných zrcátek, protože je někdo vysekal z blatníku majzlíkem.Land Jirka píše:Lakýrníci a to i prodavači obchodech s barvy laky mají vzorník RAL na takových kartičkách. Stačí přinést kousek plechu s původní barvou a podle toho ten odstín zjistíš.bobes píše:Musím lakovat celé auto. Namíchá mi to kamarád, ale potřebuji číslo RAL.
A ještě jeden dotaz. Jak tlustý pí..a plech se používá na opravy spodků dveří a pod. Případně na vrchní nášlapné plechy na přední blatníky?
Taky se může stát že ta původní LR barva žádnému odstínu v RAL odpovídat 100% nebude. Autolakýrník by to namíchal.
Slzičkový (pi.a) plech používám 1,8 nebo 2mm podle toho, kde ho koupím.
Na vrch kapoty a blatníků silnější 2,5 mm
Ohledně barvy. Budu dělat celé auto,které bylo původně oranžové ( tři odstíny). Barvu budu mít speciální, nepotřebuji namíchat autolak ani přesný odstín. Stačí mi + - RAL ( nejpodobnější) Bronze green a Limestone. Dík