Baypas

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Baypas

#1 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 15:31

Jelikož jezdíme čím dál déle a strach z toho že se stane něco se vzduchovém pérováním je velký :twisted: tak jsme s kámošem vyrobili toto a funguje to perfektně . Stačí mít sebou pro všechny případy ruční pumpu nebo nějaký kompresor. Když by měl někdo zájem tak se dá celej komplet zajistit.
Přílohy
DSC05246.JPG
DSC05246.JPG (85.44 KiB) Zobrazeno 6135 x
DSC05246.JPG
DSC05246.JPG (85.44 KiB) Zobrazeno 6135 x
Naposledy upravil(a) MartinMM dne 15 úno 2009 15:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Baypas

#2 Příspěvek od erik » 15 úno 2009 15:39

MartinMM píše:Jelikož jezdíme čím dál déle a strach z toho že se stane něco se vzduchovém pérováním je velký :twisted: tak jsme s kámošem vyrobili toto a funguje to perfektně . Stačí mít sebou pro všechny případy ruční pumpu nebo nějaký kompresor. Když by měl někdo zájem tak se dá celej komplet zajistit.
Budu to sledovat a v jiste casti diskuse to poridim, kdyz to pujde i na D3.
aaa . Uz se tam objevily obrazky..
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 15:46

Pasovat to určo bude , vzduchové hadice jsou stejné,jen si nejsu jist zda na D2 nejsou jen zadní měchy?? to by ti pak stačil poloviční . M

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od OC » 15 úno 2009 16:03

Nihil novi sub sole :)

Také jsem o tom trochu uvažoval, ale osobně si nejsem jist, zda se to vůbec vyplatí: problém jen v elektronice nebo v sensorech výšky apod., lze daleko snáz poléčit přímo zkratováním vhodných pinů na konektoru (tady jsem docela uvažoval, zda si na to preventivně neudělat pár předem připravených spínačů). Naproti tomu problém skutečně ve vzduchu může zahrnovat třeba i měch v Prčicích (zdravíme Tatara ;)), a pak pomůže akorát hever a kus dřeva :)

Jako jo, toto samozřejmě pomůže, odejde-li např. kompresor nebo blok ventilů... ale jak často se to stává?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#5 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2009 17:56

MartinMM píše:Pasovat to určo bude , vzduchové hadice jsou stejné,jen si nejsu jist zda na D2 nejsou jen zadní měchy?? to by ti pak stačil poloviční . M

Erik myslel D III a tam jsou taky všechny polonápravy na vzduchu. :wink: a to sem si říkal,že by stačilo ventilek na vzduchojem a dofoukat externím kompresorem ( v případě,že by odešel ten kompresor na autě ) Ke každýmu kolu by byl asi problém,bo by ty čidla nechápali i s Terain Response. :lol: ( když to má 3 polohy )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 20:14

RudaK píše:
MartinMM píše:Pasovat to určo bude , vzduchové hadice jsou stejné,jen si nejsu jist zda na D2 nejsou jen zadní měchy?? to by ti pak stačil poloviční . M

Erik myslel D III a tam jsou taky všechny polonápravy na vzduchu. :wink: a to sem si říkal,že by stačilo ventilek na vzduchojem a dofoukat externím kompresorem ( v případě,že by odešel ten kompresor na autě ) Ke každýmu kolu by byl asi problém,bo by ty čidla nechápali i s Terain Response. :lol: ( když to má 3 polohy )
No nevím ale dle zkušeností s RR kdy me skočila chyba, třeba špatné čidlo nebo čidlo tlaku tak komresor funguje a nadrž dofouká ale ventilový blok to dál nepustí . Já mám vývod na vzduchojemu a na něm hadici ale když nasločila chyba tak jsem si mohl dofoukat akorát tak kola :lol: je jasné že toto zařízení člověk moc nevyužije ale kdo jel na sfouklém autě někam na odmáznutí chyb tak ví očem mluvím. Já to beru jako jistotu a doufám že to nebudu potřebovat nikdy ale třeba dnes při štelování předvstřiku a výměně termostatu to bodlo , nofoukali se jen zadni měchy a byl daleko lepší přístup k motoru.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MartinMM » 15 úno 2009 20:42

OC píše:Nihil novi sub sole :)

Také jsem o tom trochu uvažoval, ale osobně si nejsem jist, zda se to vůbec vyplatí: problém jen v elektronice nebo v sensorech výšky apod., lze daleko snáz poléčit přímo zkratováním vhodných pinů na konektoru (tady jsem docela uvažoval, zda si na to preventivně neudělat pár předem připravených spínačů). Naproti tomu problém skutečně ve vzduchu může zahrnovat třeba i měch v Prčicích (zdravíme Tatara ;)), a pak pomůže akorát hever a kus dřeva :)

Jako jo, toto samozřejmě pomůže, odejde-li např. kompresor nebo blok ventilů... ale jak často se to stává?
No ten špalek dřeva je pecka to by mě asi nenapadlo :lol: :lol: ale proč ne , když měch bouchne tak je to dobré nouzové řešení ale myslím si že dobrej měch by měl neco vydržet a když jezdím do terénu a nějaké expedice tak bych si hlidal jejich životnost.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od OC » 15 úno 2009 23:57

MartinMM píše:... dle zkušeností s RR kdy me skočila chyba, třeba špatné čidlo nebo čidlo tlaku tak komresor funguje a nadrž dofouká ale ventilový blok to dál nepustí...
Na to samozřejmě také stačí vhodné propojky na konektoru, stejně jako na kompresor.

Externí foukání má skutečně smysl pouze pokud kompresor nebo ventilový blok prostě nefungují. Což se samozřejmě stát může, ale mám dojem, že je to poměrně málo pravděpodobné...
myslím si že dobrej měch by měl neco vydržet
Ale jo, ty měchy vydrží hodně, ale pokud např. najedeš na hodně blbě nasměrovanou ostrou větev....
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MartinMM » 16 úno 2009 07:22

OC píše:
MartinMM píše:... dle zkušeností s RR kdy me skočila chyba, třeba špatné čidlo nebo čidlo tlaku tak komresor funguje a nadrž dofouká ale ventilový blok to dál nepustí...
Na to samozřejmě také stačí vhodné propojky na konektoru, stejně jako na kompresor.

Externí foukání má skutečně smysl pouze pokud kompresor nebo ventilový blok prostě nefungují. Což se samozřejmě stát může, ale mám dojem, že je to poměrně málo pravděpodobné...
myslím si že dobrej měch by měl neco vydržet
Ale jo, ty měchy vydrží hodně, ale pokud např. najedeš na hodně blbě nasměrovanou ostrou větev....
Mě se to pravděpodobně stalo asi desetkrát jelikož v AMT nebyli schopni poznat že odešel snímač tlaku a při jízdě tam sem tam skočila chyba . Od té doby co se vyměnil mám klid ale člověk nikdy neví přece je to jen RR :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Marťas » 26 úno 2009 11:59

sz
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Marťas » 28 úno 2009 21:04

OC píše: Také jsem o tom trochu uvažoval, ale osobně si nejsem jist, zda se to vůbec vyplatí: problém jen v elektronice nebo v sensorech výšky apod., lze daleko snáz poléčit přímo zkratováním vhodných pinů na konektoru
Tak jsem žkoušel podle návodu propojit piny na konektoru, nechal "bručet" kompresor 10min. a nic. Kde se stala chyba? :?
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MartinMM » 01 bře 2009 13:31

Marťas píše:
OC píše: Také jsem o tom trochu uvažoval, ale osobně si nejsem jist, zda se to vůbec vyplatí: problém jen v elektronice nebo v sensorech výšky apod., lze daleko snáz poléčit přímo zkratováním vhodných pinů na konektoru
Tak jsem žkoušel podle návodu propojit piny na konektoru, nechal "bručet" kompresor 10min. a nic. Kde se stala chyba? :?
No nevím nevím mě to taky nějak nešlo asi dělém něco blbě . Koupil jsem si radši za 250 kč komresor v Bauhausu. Sice to trvá ale funguje :wink:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re:

#13 Příspěvek od OC » 30 dub 2009 16:12

Marťas píše:
OC píše: Také jsem o tom trochu uvažoval, ale osobně si nejsem jist, zda se to vůbec vyplatí: problém jen v elektronice nebo v sensorech výšky apod., lze daleko snáz poléčit přímo zkratováním vhodných pinů na konektoru
Tak jsem žkoušel podle návodu propojit piny na konektoru, nechal "bručet" kompresor 10min. a nic. Kde se stala chyba? :?
Ono už je to asi passé, ale stejně -- chyba se na 99 % stala v tom, že zároveň je třeba správně nastavit všechny ventily. To se také dělá propojkami :mrgreen: a také je to popsáno na rangerovers.net.

(Nebo také v tom, že ventily nefungují jak mají, což je samozřejmě možné. Pozor na to, že součástí bloku ventilů je další lokální řídicí jednotka, jež nemá žádnou vlastní diagnostiku, takže když blbne, prostě "to nějak divně nefunguje" a nic jiného se neví...)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Odpovědět