Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#101
Příspěvek
od teslo » 07 zář 2018 17:30
V koncoch? Na zaciatku? to hadam nie

Co Ta zastavilo?
Celovku na hlavu, aby si dobre videl, mobil do ruky, aby si si odfotil co kam patri...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
LevonHD
- Příspěvky: 177
- Registrován: 07 čer 2018 12:57
- auto: Orange Rover P38 2.5
#102
Příspěvek
od LevonHD » 07 zář 2018 19:33
Tak po tom co jsem se snažil různé vymyslet, abych nemusel vydávat pristrojovku tak jsem sedl k netu a tam mi poradili, ten velkej plastovej ofuk rozriznout vejpul.. Stalo se, už mám dva motorky vyměněny a i těsnění na trubkach, ale mám takovou predtuchu že trubky a těsnění je v poho, ale to plastové kolinko je někde prasklé

(O)Range Rover p38 2.5 TDS
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
-
Miklosxxx
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
#103
Příspěvek
od Miklosxxx » 28 říj 2018 22:13
Ako pozeram po tom nasom chladici dalo by sa tam osadit aj nieco ine ako ten original z privodom a odvodom zhora?
Pozeral som tu aj na fore z bmw e36 tusim ale je to trochu zasach do ramu to by sme nechceli.
Z p38 V8 alebo nieco ine co ma privod zdola a vyvod zhora aby to bolo efektivnejsie.
Ten chladic je celkove akosi zvlaste porieseny hreje sa nam iba vo vrchnej casti(v tom plaste)dole to akosi ani nema tendenicu ist,alebo sa mylim
Mame doma este jeden origo ale toto neviem ci ma zmysel osadzat a cakat na katastrofu

EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
kapr
- Příspěvky: 38
- Registrován: 26 zář 2018 07:09
- tel.: 602288471
- auto: RR P38 2.5 DSE
- Bydliště: pod Ještědem
#104
Příspěvek
od kapr » 29 říj 2018 07:10
tohle auto se mi poštěstilo koupit (
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 54#p422854 ), mohu potvrdit, zatím žádný problém s teplotou nemám, byď bych tahal za sebou barák, bývalý majitel je fachman. jinak zámky, motůrky topení - klasika a taky setrvák...
-
Miklosxxx
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
#105
Příspěvek
od Miklosxxx » 29 říj 2018 07:56
Kapr
Toto som pozeral ale nemame chut zasahovat do hlavneho ramu

Mas kliku z tym autom

EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
kapr
- Příspěvky: 38
- Registrován: 26 zář 2018 07:09
- tel.: 602288471
- auto: RR P38 2.5 DSE
- Bydliště: pod Ještědem
#106
Příspěvek
od kapr » 29 říj 2018 09:12
vzal bych metr do ruky a změřil díru mezi rámem - nemusíš tam nacpat zrovna chladič z BMW, něco bych sehnal na šroťáku z vehiklu co má motor nad 2.5 i s ohromnou saharou hlavně vývody hoře a dolu, hadice přizpůsobíš, na zkoušku, by se nemuselo řezat do rámu, vím, kutil Tim hadr, ale když to bude fungovat, lepčí než...
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#107
Příspěvek
od teslo » 29 říj 2018 10:51
taketo popraskanie je podla mna uz na vyhodenie. to je oslabene na velkej ploche a tomu by som neveril. Mne sa chladic otvoril len v hornej casti a bolo to jasne ohranicene. Nie popraskane.
Co sa samotneho chladica tyka, tak zas uplne tragicke to nieje. Ak je chladic dobry a zvysok systemu taktiez, tak to uchladit dokaze. Ale ak si mal chladic teply iba hore, tak tam bolo nieco zle. Mozno, ze to bola ozaj nejaka lacna cinska kopia, ktora nemala prepazku v hornej casti a tyma padom neprudila chladiaca zmes cez cely chladic...alebo bol upchaty, alebo, alebo...atd
Pri takomto chladici (s takymto popraskanim - nezachranitelnym) by som odkrimpoval ten plastovy vrch a pozrel sa dovnutra

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Miklosxxx
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
#108
Příspěvek
od Miklosxxx » 29 říj 2018 21:04
Pri takomto chladici (s takymto popraskanim - nezachranitelnym) by som odkrimpoval ten plastovy vrch a pozrel sa dovnutra
stalo sa.
z chladica vyteklo vselijake svinstvo ale bolo to ok okrem plastoveho vrsku.Prepazka tam bola..Ten som vylisoval a dal zdruheho chladica pre p38 manual lebo ma kratsiu tycku odparovania.Vymenila sa origo visko a vodna pumpa.(bola tam stara z kovovou vrtulkou zaujimave,ale akosi poriedko tusim 6 vrtuliek)
Robil som takuto fuserinu z dovodu skusky a podozrenia ci netlakuje hlava.(chladic ide novy)Co nechcem zakryknut sa asi vylucilo lebo teplota nekolise ani netlakuje ked sme ho mierne trapili z vozikom.
Takze sme sa predcasne radovali.Chladic drzi ale zo systemu bubla a tlaci do nadrzky vodu.Cize hlava dole..
Da sa urobyt tlakovka aj doma ci radsej to posunut niekomu co z tym robi..A ako na blok?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic