Stránka 6 z 8
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 13:12
od alap
Tak proč to má na videu na displayi, že je uzamčený zadní diferenciál a mezinápravový je otevřený.
A pokud si pamatuju takzvaný test Zezulky s RR 3,8d tak se snažil vyjet na letňáčích nějaký bahnitý kopec a bylo vidět jak na středové obrazovce to zamyká zadní a mezinápravovou a taky to Zezulka říká a stejně to nakonec nevyjelo.
Našel jsem to video
http://www.youtube.com/watch?v=bVnbxi3M1Fs" onclick="window.open(this.href);return false; a pro rychlejší hledání je to 14 až 15 minuta.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 14:12
od libovka
Taky mícháš jabka s hruškama.
Pust si to video ještě jednou a poslouchej.Říkaj tam že změna kterou facelift prošel je,že má Terrain respons.V tomto tématu se bavíme o RR 3.0D který nemá TR.To co vy sem pořád cpete je facelift a nový RR.
Prostě RR L322 3.0D a 4.4i 2002-2006 nemá uzávěrky diferenciálů.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 14:49
od alap
Je tu celou dobu řeč o L322, ne nějaký ročník. Je možné, že před TR to nic nemělo, nejsem zas takový znalec kdy se co objevilo a kdy co zmizelo. Já jen věděl, že jsem v L322 uzávěrku viděl.
Pak se omlouvám za plevelení.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 14:52
od libovka
Tak jak vidíš není L322 jako L322.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 15:39
od Forsttimber
to tu nema nikto l322 aby to potvrdil alebo vyvratil?
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 16:04
od alap
Mají, ale jak se už u tohoto vozidla očekává, nikdo to neví. Na asfaltu to nikdo nezjistí a rozebírat zatím není potřeba.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 16:13
od libovka
Forsttimber píše:to tu nema nikto l322 aby to potvrdil alebo vyvratil?
Já mám L322 i Eliot jí má.Oba tu říkáme že uzávěrku nemá.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 18:13
od Forsttimber
a nieje to len o doplnkovej vybave?
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 18:37
od libovka
Bohužel ne. Starej model L322 prostě uzávěrky nemá.Pouze redukci.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 22:56
od pan klobouk
Poslušně hlásim,že ji taky nemám...

A ani netuším kam by ji vyvedli.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 12 zář 2011 23:08
od Acon
A hlavne, načo by to tomu autu bolo.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 14 zář 2011 19:37
od Forsttimber
ha ha anglicani by ti o tom vedeli hovorit naco by im bola
ved si polovnik a v anglicku su krasne polovacky na bazanty vo volnej krajine bez stromov s kriakov o ktore by si poskrabali lak takze tam range vyuzivaju naplno
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 16 zář 2011 13:34
od Denisko88
Zdravim, aj ja planujem kupu Vogua a chcem sa opytat na par veci, 1. Ten motor 3,0 D staci na to auto? 2. Su na vsetkych autach problemy s prevodovkou ? 3. Kolko ide oleja do toho motoru? 4. Ak by som chcel obcas nejaky ten prives tahat, nebude sa to trapit? A co hovorite na toto
http://www.pimpmyrange.co.uk/products/r ... p-782.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to prerabka z 2002-2009 na 2010 ??? dakujem za pozitivne odpovede
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 16 zář 2011 14:50
od pan klobouk
Já ho mám pár měsíců a musím říct ,že nestačí

Auto je podmotorované a aby jelo musí se hodně točit.Stařičký BMW motor se sice točí rád,ale hučí jak Boeing při startu. Oleje je tam cca 9 litrů,ale stačí obyč.syntetika.Převodovka klekla všem co znám s tímhle autem krom jednoho,ale ten ho koupil s již udělanou. Dál už jen samá pozitiva a sociální jistoty...

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 16 zář 2011 14:52
od pan klobouk
Ještě jsem zapoměl na notoricky známý unašeč,ale ten se dá ještě do konce roku vyřešit na záruku a s taháním nemám zkušenost,protože nic netahám.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 16 zář 2011 23:19
od Denisko88
Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 17 zář 2011 09:31
od libovka
Denisko88 píše:Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
První generace X5 a 530D měli 135 kw.BMW zdřejmě nechtělo aby LR měl stejný výkon jako v jejich autech.Stejně tak Opel Omega ve kterém jsou tyto motory jsou staženy ne výkonu.
Osobně jsem hodně přemýšlel jestli naftu nebo benzín.Po svezení v naftě jsem usoudil že benzín bude lepší volba.Ta nafta je slabá,poruchová,dost hlasitá,atd.Prostě je tam hrozně negativů.
U benzínu jedinej negativ je spotřeba,ale to svezení ti nic nenahradí.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 17 zář 2011 09:39
od eliott
libovka píše:Denisko88 píše:Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
První generace X5 a 530D měli 135 kw.BMW zdřejmě nechtělo aby LR měl stejný výkon jako v jejich autech.Stejně tak Opel Omega ve kterém jsou tyto motory jsou staženy ne výkonu.
Osobně jsem hodně přemýšlel jestli naftu nebo benzín.Po svezení v naftě jsem usoudil že benzín bude lepší volba.Ta nafta je slabá,poruchová,dost hlasitá,atd.Prostě je tam hrozně negativů.
U benzínu jedinej negativ je spotřeba,ale to svezení ti nic nenahradí.

V Omeze byl 2.5 TDS

, jinak svatá pravda, hlavně ten kravál v dieslu je strašný...
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 17 zář 2011 18:40
od libovka
V Omeze byl 2.5 TDS

, jinak svatá pravda, hlavně ten kravál v dieslu je strašný...[/quote]
2.5TDS sice byl ve starších Omegách,ale do novějších se dával i motor co je v RR jen to byla 2.5.Viz odkaz.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ga/9127476" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Napsal: 17 zář 2011 21:26
od Propet
nene to je přád tds jen v novém kabátku

neštěstí v omeze a co to dělá s P38 nechci snad ani vědět. Ale L322 má už 3.0 a to úplně jiný motor akorát pořád houby model, nechápu proč je u nás na prodej tolik RR v naftě a skoro žádné benzíny??