

Moderátor: Miky_CZ
Přesný, čím lepší máš auto tím dál musíš pro traktorMadTom píše:Aha, takže to bude na hůře přístupném místě.To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty.
Taky už mě napadla otázka, proč jak magoři montujeme navijáky nejdřív dopředu. Jenom se přitahujeme do ještě blbějších míst....Jó, člověk se pořád učí.masar píše:Přesný, čím lepší máš auto tím dál musíš pro traktorMadTom píše:Aha, takže to bude na hůře přístupném místě.To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty.
![]()
Kubrtos píše: Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.
Na špatný odvzdušnění bacha! To stálo Pavouka pár desítek tisíc za opravu prasklé hlavy. Motor bezvadně odvzdušníš pouze když vytrhneš z klipů expanzku, zdvihneš ji do výšky a doléváš tak dlouho, dokud jdou bubliny. Na tomto fóru jsem k tomuto tématu žádnou radu nenašel, ale hned první google dotaz mne tenkrát zavedl na http://www.blacklandy.de" onclick="window.open(this.href);return false; . Tam popisovali, že odvzdušňování bez nadzvednuté expanzky je naprd a dělaj to tak amatéři včetně některých nablblých mechaniků i v servisech v Německu. Při výměně nemrzky jsem potom problém s nedokonalým topením nebo dokonce prasklou hlavou díky bludné bublině nikdy nezažil. D2 topí perfektně. Takže tam máš tutově vzduch.....Kubrtos píše:Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni.Rano odvzdusnime a bude fajn.
Toto je doležite info . Aj ja mam pocit že mi auto nikedy lepšie kuri a niekedy nie - asi tam bude vzduch ako popisuješ. Takže nadobku zdvihnut a dolievat kvapalinu pokial nejde z hadice cista - bez bublin .cyril píše:Na špatný odvzdušnění bacha! To stálo Pavouka pár desítek tisíc za opravu prasklé hlavy. Motor bezvadně odvzdušníš pouze když vytrhneš z klipů expanzku, zdvihneš ji do výšky a doléváš tak dlouho, dokud jdou bubliny. Na tomto fóru jsem k tomuto tématu žádnou radu nenašel, ale hned první google dotaz mne tenkrát zavedl na http://www.blacklandy.de" onclick="window.open(this.href);return false; . Tam popisovali, že odvzdušňování bez nadzvednuté expanzky je naprd a dělaj to tak amatéři včetně některých nablblých mechaniků i v servisech v Německu. Při výměně nemrzky jsem potom problém s nedokonalým topením nebo dokonce prasklou hlavou díky bludné bublině nikdy nezažil. D2 topí perfektně. Takže tam máš tutově vzduch.....Kubrtos píše:Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni.Rano odvzdusnime a bude fajn.
Přesně tak. A samozřejmě odvdušnit i na syfonech, kde jsou k tomu odvzdušňovací šrouby. Pomůžeš tomu i průběžným mačkáním hadic. Držím palce!patrik píše:Toto je doležite info . Aj ja mam pocit že mi auto nikedy lepšie kuri a niekedy nie - asi tam bude vzduch ako popisuješ. Takže nadobku zdvihnut a dolievat kvapalinu pokial nejde z hadice cista - bez bublin .