

Moderátor: Miky_CZ
To iste plus ako nahle klesne teplota pod 8°C tak je tu cukaturahabakuk píše: 08 kvě 2018 11:49 Mě to mělo zanásledek snížení výkonu odhadem tak o 20% a motor nešel tak ochotně do otáček.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jednou tajenka se zvýšenou spotřebou při zdánlivě všem funkčním končila tím, že ufukovaly svody, timpadem méně tlačilo turbo, což se dalo kompenzovat prostě tím, že se trochu víc šlapalo na plyn, zdánlivě všechno ok, ale spotřeba vyskočila asi o dva tři litry na sto (navíc plíživě narustala, řidič se nevědomky adaptoval...) po přefrézování svodů a novým těsnění spadla na standardních deset litrů. Mě třeba svody hvízdaj, ale spotřeba je pořád normální.peppino píše: 08 kvě 2018 21:07 Mě to jede normálně,někdy mi připadá,že i líp.Na 130 km je dvacka nafty fuč.A zkusil jsem odpojit váhu a nic se nestalo.Jede to stejně.
Existuje způsob,jak otestovat těsnost palivovýho kanálu hlavy přímo na motoru?peppino píše: 30 srp 2018 20:20 Nějakou dobu pozoruju a řeším problém: přibejvá olej v motoru.Přetěsnil jsem vstřiky-stále přibejval.Nechal jsem vstřiky otestovat a zjistilo se,že vstřiky nedrží tlak.Takže jsem dal jiný a žádná změna.Sto kilometrů a 5mm rozdíl. Prasklá hlava?
Ano no toto dobře znám, ale poměrně přesná diagnostika je to, že po jízdě z kopce kdy začne turbo zase tlačit tak si motor zapíská jako když prokluzuje klíňák. Druhá věc je vzít golu a vyzkoušet dotáhnout svodu většinou tam ten šteft drží jen jako problém je buď první nebo pátý válec. Mě se asi nezvyšovala spotřeba, ale pouze snižoval výkon, ale mám chip a jede to jak splašený proto mi pár koníků moc nechybělo.Hanys_a_Kaca píše: 30 srp 2018 20:36Jednou tajenka se zvýšenou spotřebou při zdánlivě všem funkčním končila tím, že ufukovaly svody, timpadem méně tlačilo turbo, což se dalo kompenzovat prostě tím, že se trochu víc šlapalo na plyn, zdánlivě všechno ok, ale spotřeba vyskočila asi o dva tři litry na sto (navíc plíživě narustala, řidič se nevědomky adaptoval...) po přefrézování svodů a novým těsnění spadla na standardních deset litrů. Mě třeba svody hvízdaj, ale spotřeba je pořád normální.peppino píše: 08 kvě 2018 21:07 Mě to jede normálně,někdy mi připadá,že i líp.Na 130 km je dvacka nafty fuč.A zkusil jsem odpojit váhu a nic se nestalo.Jede to stejně.
Jak už zaznělo, problémový bývají konce, tedy první a pátý, bohužel skoro bych řekl častěji pátý válec, který je přístupnej normálně nejvíc napiču (až pod oknem). Ale pokud je podezření tak prostě shodit jen ten plastovej kryt (nebo i kapotu), všechno ostatní nechat a jeden roztočí motor (šlape na plyn) a druhej tam strká prsty, případně svítí, apod, např. vonná indická tyčinka je taky dobrej indikátor... Vyloženě nějakou metodu na to nemám, ale skoro dycky to syčí nebo hvízdá, takže i podle zvuku, ale ten zvuk je potřeba dobře najít, jak už někdo také zmínil, je to fakt jak pískající řemen, takže neplést s řemenem apod, chce to prostě nacpat ksicht až k tomu.peppino píše: 30 srp 2018 21:00Existuje způsob,jak otestovat těsnost palivovýho kanálu hlavy přímo na motoru?peppino píše: 30 srp 2018 20:20 Nějakou dobu pozoruju a řeším problém: přibejvá olej v motoru.Přetěsnil jsem vstřiky-stále přibejval.Nechal jsem vstřiky otestovat a zjistilo se,že vstřiky nedrží tlak.Takže jsem dal jiný a žádná změna.Sto kilometrů a 5mm rozdíl. Prasklá hlava?