Stránka 6 z 48

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 19 bře 2010 21:28
od jezbera ivan
lachimichal píše:Taky bych se připojil otázkou , jaké použít tlumiče ,když chci zvednout o 2" aby si rozumněly s měchama? A ještě jedna asi stupidní otázka , dopředu tlumiče pro pera ,nebo taky nějaký aby se to sneslo s měchama? Pokud máte někdo nějaké odkazy tak radši české, jsem negramot z UK neumim nakupovat.
Na tuto otazku som kedysi vo firme Old Man Emu dostal odpoved, ze oni take tlmice nemaju, ale ze KONI je to co bude fungovat aj s mechmi. Dal som na nich, bol som spokojny. Popros maryan-a, nech ti posle katalogove cisla, mal by ich mat. Myslim, ze ich zozenies aj v cesku.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 20 bře 2010 15:37
od PavelU
Ivan má pravdu, nejvíce se osvědčily pružiny OME a tlumiče KONI. Tlumiče mají obj. čísla :arrow: přední: 8240-1178SPX a zadní: 8240-1179SPX. Pro správný výběr pružin si musíš rozmyslet jak bude zatížený předek auta, budeš mít pevnostní nárazník případně naviják, nebo necháš plastový nárazník... :?: Tyto tlumiče i pružiny mám skladem. :wink:

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 21 bře 2010 18:18
od lachimichal
PavelU píše:Ivan má pravdu, nejvíce se osvědčily pružiny OME a tlumiče KONI. Tlumiče mají obj. čísla :arrow: přední: 8240-1178SPX a zadní: 8240-1179SPX. Pro správný výběr pružin si musíš rozmyslet jak bude zatížený předek auta, budeš mít pevnostní nárazník případně naviják, nebo necháš plastový nárazník... :?: Tyto tlumiče i pružiny mám skladem. :wink:
Můžu se zatím jen orientačně zeptat co stojí ty tlumiče popř. přední pružiny? (Jen pro upřesnění , jedná se tedy o tlumiče pro 2" lift , zadní pro měchy , předek pro pera a přední pera zatím tuhost jako originál.)Děkuji

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 21 bře 2010 18:36
od PavelU
Takže ve předu zůstane plastový nárazník bez navijáku, standartní předek... :?:

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 21 bře 2010 21:51
od lachimichal
PavelU píše:Takže ve předu zůstane plastový nárazník bez navijáku, standartní předek... :?:
Zatim bohužel jo , nárazník se chystam dělat ale hned to nebude. Až bude tak holt vyměnim pružiny.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 21 bře 2010 23:53
od maryan
Keby si sa rozhodol pre Koni, tak tu su objednavacie udaje:

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 22 bře 2010 07:27
od lachimichal
maryan píše:Keby si sa rozhodol pre Koni, tak tu su objednavacie udaje:
DÍK :yes

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 22 bře 2010 15:49
od macronera
Nevite nekdo kde se daji sehnat ty podlozky pod mechy? Prip je nejaka jina alternativa jak vyresit zvednuti ty zadni napravy pri jejich zachovani? Nekdo tu nekde psal zvednuti na diagnostice ale kdyz jsem se na to zeptal v servisu tak se na me divali dost neduverive. Diky Pavel

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 22 bře 2010 16:27
od MadTom
Zvednutí na diagnostice znamená, že se překalibruje základní poloha (výška) tak aby to bylo výš, nectností je, že je v měchu větší tlak a tím je i vyšší.
Podložky - v ČR to pokud vím nikdo nedělá, a protože je chci, tak jak jsem psal o pár přízpěvků dřív, momentálně se je snažím vyrobit a protože věci nerad dělám jenom jednou, tak už by to mohlo být i opakovaná výroba.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 22 bře 2010 17:34
od jezbera ivan
macronera píše: kdyz jsem se na to zeptal v servisu tak se na me divali dost neduverive
Tak to sa ja zase nedivim :-))))
To prekalibrovanie machov sa da aplikovat pri zdvihani tak cca do 4cm, mal som to a fungovalo to dobre. Ak ides do vacsieho liftu, tak treba podlozky, tlmice.....

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 26 bře 2010 14:37
od emo
zdravim mam na disko td5 lift 2 chcem tam dat pneu T3 265/70/R16 potreboval by som poradit viem ze tam musim dat rozsirovacie podlozky a moja otazka je, daju sa dat na miesto podloziek aj disky z opacnym ET ? dik

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 26 bře 2010 21:39
od eliott
Je to dokonce lepší řešení, použít disky s menším ET, protože nezvyšuješ neodpruženou hmotnost :idea:

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 26 bře 2010 22:15
od zdenek666
emo píše:zdravim mam na disko td5 lift 2 chcem tam dat pneu T3 265/70/R16 potreboval by som poradit viem ze tam musim dat rozsirovacie podlozky a moja otazka je, daju sa dat na miesto podloziek aj disky z opacnym ET ? dik
no ale ono ty disky na D II není jednoduchý sehnat :(

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 26 bře 2010 22:26
od eliott
Velmi dobře jdou používat kola z BMW řady 7, nejlépe z modelu E65. Jsou konstruovány na auto stejné hmotnostní kategorie, a s ET 24 u osmipalcového ráfku je to optimální řešení. Ale volil bych pouze originální BMW kola, u replik bych se bál nedostatečné pevnosti.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 27 bře 2010 12:45
od Jan Procházka
Možná kecám, ale nemají origo elektrony z DII ET20 :?: koukal jsem i na dodávkové disky, např. Ducato má na některých modelech také 5x120 pevnost by dodávka měla mít dostatečnou ne?

diskovery II

Napsal: 29 bře 2010 20:12
od emo
zdravim ma niekto v okoli BA upravene disko II tyka sa to liftu 2 a pneumatik 265/70 R16 alebo 235/85 R16 chcel by som to vidiet dik

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 29 bře 2010 20:59
od cyril
Takže po rezignaci na schánění podložek pod měchy jsme dnes zvedli auto na pérech. Vyhodili měchy, táhla s čidly a kompresor. S novými AT gumami BFG 245x75x16 a +2" SuperGas sadou od Paddocku vypadá auto takhle... :muscle. Dávám fotku před a po..... :inlove . Teď ještě vymyslet jak do origo nárazníku namontovat naviják a dám zase na chvíli pokoj... :drink.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 29 bře 2010 21:07
od emo
pekne foto myslis ze by tam vosli este vecsie pneu bez upravy blatnikov ?

Re: diskovery II

Napsal: 29 bře 2010 21:17
od Acon
emo píše:zdravim ma niekto v okoli BA upravene disko II tyka sa to liftu 2 a pneumatik 265/70 R16 alebo 235/85 R16 chcel by som to vidiet dik
Maryan, má trochu vyššie príspevok

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 29 bře 2010 21:19
od cyril
emo píše:pekne foto myslis ze by tam vosli este vecsie pneu bez upravy blatnikov ?
Možná ano, jenom už nechci riskovat větší namáhání poloos v terénu. Čím větší kolo, tím větší páka a potřebná síla na jeho roztočení. Mám tuhle velikost (ale v AT) vyzkoušenou na druhý DiscoveryII (viz foto) a protože se mi osvědčila jak na silnici při delších přesunech, tak i alternativně mimo ni, nebudu zkoušet nic většího. Větší gumy MT BFG 235x85x16 mám na D1. A tam jsem musel přistrřihovat blatníky a zvětšovat dorazy, aby při plným křížení nešla kola až do plechů.