Stránka 6 z 6

Napsal: 24 dub 2008 20:06
od eliott
Elaborátory jsou užitečné :idea: . Mam to pochopit tak, že problémové proudění se do válce dostává pod hlavou, v místě kde těsnění nepřekrývá spáru mezi vložkou a blokem? Proč tím netrpí steré 8válce? Nebo se o tom nemluví? Kde jsou k sehnání ,,remanufactured" bloky? A kde vložky? Nestačilo by to vyřešit těsněním s menším průměrem pro spalovací prostor?

Napsal: 24 dub 2008 21:59
od haasan
eliott píše:Tak motor stále vaří, znamená to, že RTG není schopen trhlinu odhalit. Za to můžou určitě Komouši a Parouback :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: A co na to Jan Tleskač?
Hoj Eliote,nedával jsem pozor tak se ptám znovu,ty jsi rengenoval jen hlavy? může totiž být prasklý i block nebo vložka valců vodní pumpu máž novou?třeba se protáčí po zahřání motoru vrtulka pumpy na hřídely? nebo za to můžou mimozemšťani :P varu zdar

Napsal: 24 dub 2008 22:07
od Miloš
Přesně tak.To těsnění to podle mě nevyřeší,protože tam psali že v extremních případech se ty vložky můžou pohybovat i nahoru a dolů,takže by tam to tam stejně šlo.(to zahrdlení tomuhle bezpečně zabrání)Blok jsem zahlídnul sem tam na ebay i novej,ty remanufactured jsou většinou polomotory a to už je za dost peněz.Na vložky Ti pošlu odkaz.Je to z ebay,ale jsou tuším od RPi,nebo jinýho prodejce dílu na RR.

Proč to nedělaj starší motory se vedou dlouhý debaty,ale moje AJ fakt není na takový úrovni že bych si to četl jako pohádku,byť mě to zajímá.Ještě poukazujou na ten novější model,že taky nemá takový problémy,údajně kvůli lepšímu naprogramování se tak nehřeje.S tím souvisí i ten chip od RPi,kterej to má částečně eliminovat.No a nejlepší oprava tohohle motoru je výměna za LS1 :D (To jsem se dočetl,není to můj nápad) Ale na takovýhle nápady nemám čas,byť je to lákavý,výkon téměř šestilitru se spotřebou 4,6...

Napsal: 24 dub 2008 22:12
od eliott
rentgenoval jsem třetí válec na pravé straně, kde byl zjevný problém, hlavy jsem prohodil, problém stále na stejném válci... :evil: Jak říkám, můžou za to určitě komouši :lol:

Napsal: 24 dub 2008 22:15
od haasan
Aha,tak už jsem si přečetl Mirkův elaborát a je mi to jasné. moc se mi to ale nezdá,bavíte se o poréznosti vložky válců? Jestli jo tak vložky nemusíte kupovat,nevím teda kolik stojí,nechte si je udělat ja tak řeším všechny opravy motoru kde by byl nutný vybrus použiju staré písty(pokud nejsou uplně mrtvé) nové kruhy a nové vložky a to i do motorů kde vložky nejsou měnitelné třeba DSE vyplatí se to hlavně při opravě jednoho valce pokud zákazník nemá "děngi"všechny motory mi zatím jezdí ani jeden neklekl z důvodů způsobu opravy cena jedné vložky i s prácí je caa1500,-

Napsal: 24 dub 2008 22:19
od Miloš
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... T.m240.lVI
Tohle už je skončený,ale podle toho to tam určitě najdeš.

Napsal: 24 dub 2008 22:22
od Miloš
Právě že se nebavíme o poréznosti vložky,zkus to přečíst ještě jednou.Myslím že při ceně těch vložek nemá smysl experimentovat,ale kdo Ti je za tyhle peníze dělá pokud to není tajný?Třeba bych to někdy využil.

Napsal: 24 dub 2008 22:32
od Miloš
http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-V8-4- ... 18Q2el1247
tady je blok,ale není novej,je tam vidět ta top hat flanged vložka na 5tým válci.Podle mě ale lepší řešení je,koupit je všechny (prodávaj se i po jedný) a mít klid.

Napsal: 25 dub 2008 08:09
od eliott
haasan píše:cena jedné vložky i s prácí je caa1500,-
On je velký rozdíl, ledná-li se o motor řadový, nebo do V, málokde mají vybavení pro úhlové polohování.