Stránka 6 z 8
Re: ABS na DI
Napsal: 03 led 2012 12:07
od DanoDEF
Phulc píše:Přít se s Tebou nebudu odborníku .

... ale v podstate mas pravdu. Je to nejjednoduchsia cesta. Hladanie poruchy v ABS je niekedy zdlhava zalezitost a ked si to clovek nerobi sam tak to ide do penazi. Vybranie kontrolky z pristrojovky je pomerne casta zalezitost a obzvlast ak nepozname historiu auta.
... teraz som riesil ABS na mojom Defe a podarilo sa.
Re: ABS na DI
Napsal: 04 led 2012 10:20
od KDante
Ahoj, mám potíž s ABS. Nejspíš po výměně zadních brzd - kotouče i desky - (ale neobjevilo se to ihned) mi ABS spíná při pomalém dobržďování i na tvrdém povrchu.
Čidla jsem při výměně brzd očistil, je možné, že jsem na něco zapomněl, něco špatně nasadil?
Re: ABS na DI
Napsal: 04 led 2012 15:12
od Phulc
U discošky a ABS je možný všechno .

Re: ABS na DI
Napsal: 04 led 2012 15:18
od DanoDEF
KDante píše:Ahoj, mám potíž s ABS. Nejspíš po výměně zadních brzd - kotouče i desky - (ale neobjevilo se to ihned) mi ABS spíná při pomalém dobržďování i na tvrdém povrchu.
Čidla jsem při výměně brzd očistil, je možné, že jsem na něco zapomněl, něco špatně nasadil?
... a neblokuju sa kolesa pri brzdeni ?
... neviem ako u D1 ale u Defendera sa na brzdovy kotuc srubuje taky "vencek" pre ABS cidlo osadil si ho dobre ?
... mas dobre dotlacene cidla ?
... co na to diagnostika ?
Re: ABS na DI
Napsal: 04 led 2012 15:27
od KDante
* kola se určitě neblokují.
* vroubkovaný "věneček" si myslím (znamená nevím) že jsem osadil dobře, abych to ověřil, musím zase rozdělat obě poloosy

* čidla? která máš na mysli?
* diagnostiku nemám
Re: ABS na DI
Napsal: 04 led 2012 15:32
od DanoDEF
... no v prvom rade musis hladat suvislost ci to suvisi s tym co si robil.
... bez diagnostiky je to zlozite.
... cidla no na naprave.
Re: ABS na DI
Napsal: 26 lis 2012 20:23
od VencaZE
Tak spadla klec a bratránkova D1 neprošla v německu TUVkou bo svítila kontrolka ABS.
Trápili jsme se s tím v součtu dobře dvanáct hodin a nakonec jsme experimentálně došli k následujícímu:
Všechna čidla jsou s nejvyšší pravděpodobností v pořádku bo vykazovala stejný odpor. Důkladné proměření přívodního kabelu čidla jsem neudělal protože nemám osciloskop a multimetr reaguje pomalu, resp. neukázal změnu odporu. Za neustálé chybové hlášení o vadném čidlu asi mohla voda, obsažená v mazivu kloubu (příčinou bylo poškozené gufero koule), plus vůle ložisek a poloosy, protože se zdálo, že voda rozprašovaná na kloub a čidlo během experimentu, snižuje zásadně napětí měřitelné multimetrem. Takže jsme dali novou náplň do důkladně vyčištěného kloubu a důkladně jsme si pohráli se všemi vůlemi. Pomocí special Land Rover diagnostic tool jsme načetli a vymazali chyby z jednotky ABS (chyba spínače brzdových světel už se dál neopakovala), a světe div se, funguje to

!!

- Experiment připraven.

- Special diagnostic Land Rover tool :-).
Takže bratránek má TUV úspěšně za sebou a snad to chvíli vydrží.
Re: ABS na DI
Napsal: 27 lis 2012 15:38
od Phulc
Otázkou je jak dlouho .......

Re: ABS na DI
Napsal: 27 lis 2012 17:45
od peto
kde si pripojil ten special diagnostic Land Rover tool

Re: ABS na DI
Napsal: 28 lis 2012 13:43
od VencaZE
Všechny informace jsou v tomhle vláknu od předchozích řešitelů...
Pod volantem je plochý konektor pro diagnostiku ABS. Propojil jsem piny 5 a 15 podle postupu zde popsaného, nebo zde:
http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=76 
.
Re: ABS na DI
Napsal: 28 lis 2012 16:42
od peto
ked si dobre pametam tak jediny konektor co som nasiel je za odkladacou skrinkou na zavoznikovej strane skoda ze nesom pri aute ale ked budem skusim pohladat pod volantom a ked tam nebude odfotim konektor na zavoznikovej strane ci to je ten
Re: ABS na DI
Napsal: 23 črc 2013 18:26
od peto
Po neúspešnom pátraní po 15-pinovom konektore som na internete našiel toto :
http://www.landyzone.co.uk/lz/f8/more-a ... 47632.html
pre staršie diskotéky 94-95 sa ABS "diagnostikuje" cez modry 5-pinovy konektor ktorý je pod volantom
postup je taký istý ako pri OBD konektore (vyšie popisaný) s tým rozdielom že sa prepojí pin 2 a 5
cyby mam:
2-11
2-13
2-14
Kód 2-13 - Zadní levá, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
Kód 2-14 - Levý přední, příliš velká vzduchová mezera, nebo čidlo bylo vytlačováno z pólového kruhu.
podľa
http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=76
je 2-11 maximum RCP run-time exceed - vie mi niekto povedať čo to je?
Re: ABS na DI
Napsal: 03 zář 2013 20:19
od Pery
Ahoj pánové s problémem ABS

. Mě kontrolka svítí stále. Zkontroloval jsem čidla, spoje vše ok. Udělal jsem si dle návodu zjištění chyby. Hlásí mě to 2-1 což dle vysvětlivek je špatné ECU (řídící jednotka). Tu řídící jednotku najdu u spolujezdce (zelená krabička a dva konektory) nebo je to pod haupnou nad vzduchovým filtrem?
Re: ABS na DI
Napsal: 03 zář 2013 21:18
od Hubert
Ta zelená je alarm s DO. Je jako nad ní a má jeden velikej konektor na stojato.
Re: ABS na DI
Napsal: 02 říj 2013 15:47
od DiscoDrak
Hubert píše:Ta zelená je alarm s DO. Je jako nad ní a má jeden velikej konektor na stojato.
Pánové,
zkoušel někdo z vás tento postup??? viz odkaz dole:
http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to velmi pěkně zpracováno, jen bych rád věděl, že to někdo vyzkoušel i tu v české dolině, než se do toho pustím..
Dík
Re: ABS na DI
Napsal: 01 srp 2014 22:54
od VencaZE
Kolega má závažný problém. D1 začala při zatáčení doprava a brždění kopat do pedálu a odmítá brzdit. Teď už se to zhoršilo a začíná to dělat i při brždění na rovině. Auto prostě kope do pedálu místo toho aby brzdilo ? Máte někdo nápad ? Kolik by asi stála kompletní repase ABS ? Auto je přihlášeno v Německu takže demontáž ABS nepřipadá do úvahy.
Re: ABS na DI
Napsal: 02 srp 2014 09:04
od DanoDEF
... mne to na Defe urobi raz za dlhy cas ale este som tomu nevenoval pozornost inac funguje OK.
Bez diagnostiky sa nepohnes.
Re: ABS na DI
Napsal: 02 srp 2014 19:54
od VencaZE
Takže naše závady jsou: 2-12, 2-15, 4-12, 4-15, 5-12, 5-15, 6-12.
Proč je několik skupin závady senzoru ? Myslí se pořád ten stejný senzor v kolech, nebo i nějaký jiný ? Nebo je to rozděleno podle umístění na nápravách a stranách ?
Re: ABS na DI
Napsal: 03 srp 2014 21:18
od Hubert
2-12 až 6 - 12 Pravé přední čidlo je špatné pravdě podobně je překroucené hned jak vede z nápravy.
2-15 až 5 - 15 Pravé zadní. Také zlomený drát.
Oprava:
1, Nové čidlo
2, Opatrně odříznout drát od čidla a dát novou dvoulinku. U předního prodloužit o cca 10 cm a drát pak vézt po brzdové hadičce. Po napájení celé vodotěsně zalepit.
Re: ABS na DI
Napsal: 04 srp 2014 09:28
od VencaZE
Aha, tak to už je konkrétnější informace, díky. Dá se to někde bna netu vyčíst ?