Stránka 6 z 11
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 20 pro 2016 21:17
od Hanys_a_Kaca
Při pohledu na tu šlapku bych se rozhodl, jestli se mi líbí tak jak je, nebo bych ji zahodil (do skříně).
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 20 pro 2016 22:16
od kamca
Šlapku tedy rozeberu a dám opískovat spolu s 10ti diskama co mám k autu.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 21 pro 2016 14:32
od kamca
Mám zase jeden asi divný dotaz. Ani jedny dveře nedrží v otevřeném stavu a hned se zavřou..asi úprava pro deštivé anglické počasí
Je nějaká vychytávka, jak docílit, aby dveře drželi otevřené? Nemyslím tím, zašprajclovat je klackem či tak něco.
Na zadních bude sklopný stolek, tak tam to asi pořeší očko a háček, aby to bylo bytelné při otevření a případném větru.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 21 pro 2016 15:04
od Rover
Jestli ono to není třeba tím, že ty dveře na to aby držely otevřené nejsou ani konstruované...

Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 21 pro 2016 17:23
od Trewor - ségra
Rover píše:Jestli ono to není třeba tím, že ty dveře na to aby držely otevřené nejsou ani konstruované...

Některý jsou a maj i spínač aby rožly vnitřní osvětlení.
Za velkou louží zarážku dveří prodávaj i samostatně. Funkci by mohl plnit i menší plynová vzpěra. Ale asi by se pak dveře obtížněji zavíraly.

Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 21 pro 2016 18:42
od kryten
Nejsou,a nikdy nebyly,je to konstruované pouze jako omezovač proti vyvrácení a následnému poškození hran sloupků a dveří.To,že ti na fotce drží otevřené,je buď tím,že stojíš z kopce nebo jsou zarezlé panty i osičky omezovačů
Žádné spínače osvětlení se tam továrně nikdy nemontovaly,ani nejsou v katalogu volitelných doplňků.
Pokud by jsi chtěl,aby dveře držely otevřené,jedině vyrobit větší silonové vložky omezovačů vepředu a rolnu vzadu.Plynová vzpěra se dá namontovat na 5.dveře,je na to ke koupi sada,stejná i na Def.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 23 pro 2016 11:15
od Neklan
Já mám na S3 několik úprav provedených asi ve Švýcarsku a jednou z nich je plynová vzpěra na zadních dveřích. Ta původní už nefungovala, tak jsem ji vyměnil za vzpěru z vrchního tailgatu z RRC, která se dá koupit.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 23 pro 2016 12:19
od kamca
Díky za foto. Pokud má někdo ještě nějaké vychytávky zpříjemňující život se Sérií, bud rád za náměty.
Přeji všem hezké svátky.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 28 pro 2016 16:28
od kamca
Poradíte prosím, kde koupit snorkel? Rád bych nějaký kvalitní, ne vyrobený z kusu instalatérské trubky.
Předpokládám, že část co je v motorovém prostoru se asi bude muset nějak přizpůsobit dle typu motoru co tam nakonec bude. Ono snorkel na Sérii asi stejně přímo nedělají/ aspoň jsem na netu nic nenašel/.
Díky.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 28 pro 2016 21:32
od kamca
Ještě bych se rád vrátil k tématu nádrže na naftu. Z Vašich rad i internetu vyplynulo, že asi nejlepší možnost je dát nádrž pod sedačku. Volil bych kvůli praktičnosti stejnou stranu, kde se plní i hlavní nádrž.
Dělala se origo vojenská verze a tu bych i rád koupil včetně všeho příslušenství. Nemáte ji někdo na prodej popřípadě typ, kde v CZ koupit?
Pokud má někdo nějaké jiné řešení či námět, opět budu rád. Děkuji.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 28 pro 2016 22:21
od Wiki
ještě by to chtělo jednu užitečnou věc -naviják

nebo viják , /ev. alespon pořádný HiLift tak 150,/ u navijáku bych mechanický s el . je velký riziko že odděláš baterku . Schnorchl prakticky asi nevyužiješ, /beru to jako parádu, aby to vypadalo kovbojsky

/, ale bez navijáku se pokud pojedeš sám /1 auto/ prostě nevobejdes. Přídavná nádrž též nutnost.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 28 pro 2016 22:59
od kamca
Wiki píše:ještě by to chtělo jednu užitečnou věc -naviják

nebo viják , /ev. alespon pořádný HiLift tak 150,/ u navijáku bych mechanický s el . je velký riziko že odděláš baterku . Schnorchl prakticky asi nevyužiješ, /beru to jako parádu, aby to vypadalo kovbojsky

/, ale bez navijáku se pokud pojedeš sám /1 auto/ prostě nevobejdes. Přídavná nádrž též nutnost.
HiLift mám ten nejdelší co dělají, naviják jsem nikdy nepotřeboval, pokud nějaký terén vypadal blbě, raději jsem to vzdal, když nebyl nikdo kolem. Nejsem žádný hrdina

Ono poničit auto nějakým blázněním je na cestách nerozum a taky ten naviják něco váží a já se snažím jezdit nalehko. Myslím, že váha je největší zabiják auta,
Šnorchl je myslím dost důležitý, v Rusku nám šla voda párkrát až k okýnkům a hlavně třeba v Kazakstánu a Austrálii šnorchl chránil vzduchový filtr od prachu.
Ano, nádrž je nutnost, neb palivo je hlavní omezující faktor.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 28 pro 2016 23:23
od low
snorchl urco hlavne kvuli prachu, vsak to je jeho puvodni urceni.
ale proc by potreboval tak nutne navijak????
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 29 pro 2016 06:58
od Wiki
naviják /viják je potřeba v případě že když jedeš sám /1 auto / do těžkýho terénu, ale kdo je šikovný dokáže ho docela dobře nahradit HiLiftem. Brodění je ošemetná záležitost, - do cca 50-60cm je to

nad 80cm bych doporučoval se tomu
taky vyhnout , Jenom šnochl -v případě brodění , je málo -je potřeba např. aby i výfuk byl vyveden vysoko, mít např.utěsněnou zátku na vent. víku, víčko na nádrži , mít odzvdušnění náprav a převodovky a motoru vyvedeno dosti vysoko atd. Když něco podobnýho co chceš jet projeli s Trabantama tak to Land Rover 109 zmákne zcela v pohodě.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 29 pro 2016 10:54
od kryten
kamca píše:Poradíte prosím, kde koupit snorkel? Rád bych nějaký kvalitní, ne vyrobený z kusu instalatérské trubky.
Předpokládám, že část co je v motorovém prostoru se asi bude muset nějak přizpůsobit dle typu motoru co tam nakonec bude. Ono snorkel na Sérii asi stejně přímo nedělají/ aspoň jsem na netu nic nenašel/.
Díky.
Přímo na SIII šnorchl neseženeš,jedině požít ten klasický kovový na Defender nebo něco elegantně vyrobit.Každopádně tě ale nemine díra do blatníku...Musí se taky upravit hrnec vzduchového filtru,jeho vrchní část,k propojení se šnorchlem.Pro lepší ochranu proti prachu bych dal nahoru dobrý cyklón místo obyčejného "hříbku"
Co se týče brodění,do 1m hloubky vody je to úplně v pohodě i bez něj a bez dalších komplikovaných úprav na autě.Hlouběji by už byl problém.Nezapomeň na utěsňovací zátku pod setrvačníkem na odlitku frémy,vždy našroubovat před broděním a potom vyšroubovat.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 29 pro 2016 12:47
od Wiki
u brodění nad 80cm taky dobrý sundat řemen, no ale každý radí a riskuje jinak , no finančně atd. je něco jinýho utopit auto někde tady na srazu a něco jinýho někde venku . Když jsem měl Mutta A2 tak brodění 1,6m nebyl žádný problém ,/ale to auto je na to vyloženě stavěno,/ akorát nabrat tu potřebnou dávku odvahy

Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 29 pro 2016 14:01
od MadTom
K tomu šnorchlu a prachu - osvědčilo se mi, když jsme jezdili víc v prašném prostředí (šotolinové cesty) jednou za pár dní vyfoukat vzduchovej filtr. Malej 12V dvoupístovej kompresor na foukání kol v autě na to byl více než dostatečněj. Pokud by se jezdilo někde v poušti, tak klidně každej den. U auta s turbem se přicpanej filtr projeví podstatně méně, než u atmosférického.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 29 pro 2016 21:33
od kryten
SIII má vzduchový filtr řešený drátěnkou s olejovou náplní,takže spíš být vybaven zásobníkem na použitý olej,čistícím sprejem a novým olejem

Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 29 pro 2016 22:42
od MadTom
To jsem netušil, a ani nikdy nezkoumal. Takže ještě systém, jak z toho oleje vyprat přilepenej písek, když vyfoukat to nepůjde. Nevím co je lepší, ale to asi není podstatné.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Napsal: 30 pro 2016 06:04
od Wiki
systém je vyprat to v benzínu a znovu naolejovat