Ja si myslím že môj ciťák je správny..

Moderátor: Miky_CZ
Ja si myslím že môj ciťák je správny..
Takže nebola šanca to nejak spojazdniť na ceste...Kokesek píše: 12 čer 2019 16:07 Pro zvedavce tedy takhle: spatna jednotka airbagu a zhnile cany v podlaze. Prkotina[emoji1783] budiky i bcm vporadku.
Přesně jak sem psal hned na začátku...jeden uhnitý drát.Dex píše:Bohužel asi neexistuje žádná rada typu strč ruku tam s tam s zahybej s tím a tím, případně zakruť šroubovák v pravem podbehu. Tohle může být několik věcí nebo taky úplná blbost. D3 takhle dokáže vyřadit i 1 uhnitý drát na správném místě. Bez auta se to hledá těžko.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
To som spravil ako prvé.Aj som ho odpojil a zapojil späť, no nič..Jedine že by som porušil nejaká kábel, lebo hned kusok od tadial ide vetva na EGR..Zajtra ešte skúsim premerať ten senzor alebo konektor..No len čo tam mám namerať , netuším..Len dúfam že na to nemá vplyv tá dávnejšia závada...Dex píše: 24 čer 2019 20:57 Se podívej na konektor na railu jestli si ho nepovytahl.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Niektoré piny na EGR majú nejaké hodnoty.Kokesek píše: 24 čer 2019 23:19 Kontrola zda svazek neni porusen od egr. Teplota ci mechanicke skripnuti. Na konektoru zmeris zarovkou po zapnuti klicku 5v a ten signalovej ti pres zarovku musi hazet minimum a maximum tlaku na railu v diag. Zalezi jestli budes zarovku mit na 0 nebo 5v.
Ahá..Kokesek píše: 25 čer 2019 08:28 Me nezajima jake tam je napeti ale co dela zarovka. A jestli se dokaze pres zarovku vyvolat tlak v diagnoze na minimum a maximum[emoji6] multimetr vyhod. Tim nic nenajdes.
No super..MadTom píše: 25 čer 2019 08:39 Ne, startovat netřeba, stačí pustit elektriku. Tu žárovku potom připojíš jednom mezi piny na kterých je zem a signál z čidla a jednou mezi piny, na kterých je napájení čidla a výstup z čidla. Samozřejmě při odpojeném čidle. A diagnostikou se podíváš, jakej si to bude myslet, že je tam tlak - jednou úplně malinkej a jednou úplně velikej. Ta žárovka ti tam nasimuluje výstup z čidla a tím se dá ověřit, že fungují dráty mezi řídící jednotkou a čidlem, a že jednotka snímá hodnoty z čidla. A ještě bych na začátku tu žárovku připojil mezi dráty na kterých je kostra a napájení čidla a zároveň na nich měřil napětí, aby bylo jisté, že tam to napájecí napětí jde. Multimetr jako takovej má moc velkej vstupní odpor a tedy bere moc malej proud, takže přerušené nebo částečně prerušené dráty se takto nemusí poznat. Žárovka připojená zároveň s multimetrem je akorát ta správná zátěž, aby tam nějaký proud tekl a bylo jisté, že dráty jsou OK.