Stránka 6 z 7
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 20 kvě 2019 09:59
od PEPO
Kokesek píše: 20 kvě 2019 08:55
Teda ty me fandis[emoji23]
Ja si myslím že môj ciťák je správny..

Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 21 kvě 2019 15:28
od PEPO
Ešteže som ja žiadnu palubovku nemenil..
Asi by ma piclo a asi by som sa sám nakopal do vajec keby som zistil že palubka je ok

.
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 21 kvě 2019 16:31
od matooo
A co tomu Teda je? Už nás nenatahujte

Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 22 kvě 2019 08:51
od PEPO
Tak ja som rád ak niekto napíše ako pochodil a ako to skončilo.A tak určite aj ja dám vedieť výsledok.
No koniec zatial ešte nie je, ale je to na dobrej ceste....
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 12 čer 2019 16:07
od Kokesek
Pro zvedavce tedy takhle: spatna jednotka airbagu a zhnile cany v podlaze. Prkotina[emoji1783] budiky i bcm vporadku.
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 12 čer 2019 16:46
od PEPO
Kokesek píše: 12 čer 2019 16:07
Pro zvedavce tedy takhle: spatna jednotka airbagu a zhnile cany v podlaze. Prkotina[emoji1783] budiky i bcm vporadku.
Takže nebola šanca to nejak spojazdniť na ceste...
Som neskutočne rád že mi dalo auto aspon jednu šancu prísť po vlastných domov...A a tú som využil....
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 12 čer 2019 16:56
od Dex
Dex píše:Bohužel asi neexistuje žádná rada typu strč ruku tam s tam s zahybej s tím a tím, případně zakruť šroubovák v pravem podbehu. Tohle může být několik věcí nebo taky úplná blbost. D3 takhle dokáže vyřadit i 1 uhnitý drát na správném místě. Bez auta se to hledá těžko.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Přesně jak sem psal hned na začátku...jeden uhnitý drát.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 12 čer 2019 17:21
od Kokesek
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 14 čer 2019 16:45
od Kokesek
Jednotka airbagu posila po canu stav ze neni zadny crash. Tedy CRASHDATA jo nebo ne. Puvodne sme meli podezreni ze tim ze je vadna tyto data posila. Ale stalo se to opacne. Kdyz zacal zlobit can (chvili sel a pak ne. A kdo vi co se na nem odehralo za jizdy z francie) tak nasledkem toho doslo k poskozeni ovladaciho programu airbagovky. Ukazuje ruzne chyby, nejdou smazat a navic sama o sobe rika ze je vadna. Control modul fault c1a00. Ale paradoxem je ze crash data realne neodesila. Takze auto startuje a blinkry neblikaji. Coz prave blikajici smerovky se zapinaji kdyz ma auto crashdata.
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 24 čer 2019 13:03
od PEPO
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 24 čer 2019 20:18
od PEPO
Omyl..Už neštartuje

.
Včera som zle zatiahol ten zadný poondiaty šrob na EGR lebo mu fučalo aj pomymo tak som ho znovu vybral a dotiahol a auto už len točí a nštartuje.
Píše chybu P0191-Fuel rail pressure sensor range/performance a
P0193 - rail pressure sensor hight input.
Hral som sa EGR ktorý je na strane vodiča.Je možné že som nejako omylom poondial senzor na rampe??Alebo že by zasa zhoda náhod??
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 24 čer 2019 20:57
od Dex
Se podívej na konektor na railu jestli si ho nepovytahl.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 24 čer 2019 21:06
od PEPO
Dex píše: 24 čer 2019 20:57
Se podívej na konektor na railu jestli si ho nepovytahl.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
To som spravil ako prvé.Aj som ho odpojil a zapojil späť, no nič..Jedine že by som porušil nejaká kábel, lebo hned kusok od tadial ide vetva na EGR..Zajtra ešte skúsim premerať ten senzor alebo konektor..No len čo tam mám namerať , netuším..Len dúfam že na to nemá vplyv tá dávnejšia závada...

Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 24 čer 2019 23:19
od Kokesek
Kontrola zda svazek neni porusen od egr. Teplota ci mechanicke skripnuti. Na konektoru zmeris zarovkou po zapnuti klicku 5v a ten signalovej ti pres zarovku musi hazet minimum a maximum tlaku na railu v diag. Zalezi jestli budes zarovku mit na 0 nebo 5v.
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 25 čer 2019 07:39
od PEPO
Kokesek píše: 24 čer 2019 23:19
Kontrola zda svazek neni porusen od egr. Teplota ci mechanicke skripnuti. Na konektoru zmeris zarovkou po zapnuti klicku 5v a ten signalovej ti pres zarovku musi hazet minimum a maximum tlaku na railu v diag. Zalezi jestli budes zarovku mit na 0 nebo 5v.
Niektoré piny na EGR majú nejaké hodnoty.
Konektor na railu - obidva piny majú rovnako 4,98 v.
Aauto furt neštartuje.
Pre istotu hádže chybu P0191-Fuel rail pressure sensor range/performance a U0073 Control module communication bus off.
Pre istotu som mal bateriu cez noc na nabíjačke lebo už hadzalo kadejaké chyby..
No nechce sa umúdriť

Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 25 čer 2019 08:28
od Kokesek
Me nezajima jake tam je napeti ale co dela zarovka. A jestli se dokaze pres zarovku vyvolat tlak v diagnoze na minimum a maximum[emoji6] multimetr vyhod. Tim nic nenajdes.
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 25 čer 2019 08:32
od PEPO
Kokesek píše: 25 čer 2019 08:28
Me nezajima jake tam je napeti ale co dela zarovka. A jestli se dokaze pres zarovku vyvolat tlak v diagnoze na minimum a maximum[emoji6] multimetr vyhod. Tim nic nenajdes.
Ahá..
No tak to už len ked prídem domov z práce..Samozrejme že skúsim....
Tú mám pripojiť a skúsiť štartovať??
Ja by som ti aj zavolal, ale ked ja to tak nerád otravujem ludí...A hlavne ked má niekto kopu práce.....
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 25 čer 2019 08:39
od MadTom
Ne, startovat netřeba, stačí pustit elektriku. Tu žárovku potom připojíš jednom mezi piny na kterých je zem a signál z čidla a jednou mezi piny, na kterých je napájení čidla a výstup z čidla. Samozřejmě při odpojeném čidle. A diagnostikou se podíváš, jakej si to bude myslet, že je tam tlak - jednou úplně malinkej a jednou úplně velikej. Ta žárovka ti tam nasimuluje výstup z čidla a tím se dá ověřit, že fungují dráty mezi řídící jednotkou a čidlem, a že jednotka snímá hodnoty z čidla. A ještě bych na začátku tu žárovku připojil mezi dráty na kterých je kostra a napájení čidla a zároveň na nich měřil napětí, aby bylo jisté, že tam to napájecí napětí jde. Multimetr jako takovej má moc velkej vstupní odpor a tedy bere moc malej proud, takže přerušené nebo částečně prerušené dráty se takto nemusí poznat. Žárovka připojená zároveň s multimetrem je akorát ta správná zátěž, aby tam nějaký proud tekl a bylo jisté, že dráty jsou OK.
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 25 čer 2019 08:49
od PEPO
MadTom píše: 25 čer 2019 08:39
Ne, startovat netřeba, stačí pustit elektriku. Tu žárovku potom připojíš jednom mezi piny na kterých je zem a signál z čidla a jednou mezi piny, na kterých je napájení čidla a výstup z čidla. Samozřejmě při odpojeném čidle. A diagnostikou se podíváš, jakej si to bude myslet, že je tam tlak - jednou úplně malinkej a jednou úplně velikej. Ta žárovka ti tam nasimuluje výstup z čidla a tím se dá ověřit, že fungují dráty mezi řídící jednotkou a čidlem, a že jednotka snímá hodnoty z čidla. A ještě bych na začátku tu žárovku připojil mezi dráty na kterých je kostra a napájení čidla a zároveň na nich měřil napětí, aby bylo jisté, že tam to napájecí napětí jde. Multimetr jako takovej má moc velkej vstupní odpor a tedy bere moc malej proud, takže přerušené nebo částečně prerušené dráty se takto nemusí poznat. Žárovka připojená zároveň s multimetrem je akorát ta správná zátěž, aby tam nějaký proud tekl a bylo jisté, že dráty jsou OK.
No super..
Ty to tak vieš velm pekne rozpísať, že dostávam chuť sa na to znovu pozrieť
Diagnostiku mám len takú detskú-I CARSOFT či jak sa to volá.
Myslíš že tam vyčítam aký je tlak nafty??
Re: D3 chyba HDC, EPB a blikajú smerovky
Napsal: 25 čer 2019 09:24
od MadTom
Jestli ti to diagnostika vyčte nebo ne, to netuším, tuhle neznám. Ale základem je postoupit od chybové hlášky k živým (live) hodnotám z příslušného čidla, a zjistit, jestli se tyto mění tak, jak je očekáváno, aby se postupně eliminovaly jednotlivé části auta, které nejspíš fungují.