Stránka 6 z 8

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 20 úno 2014 22:37
od Hanys_a_Kaca
Království za EKA kód - please help!!! muj vin disko2 SALLTGM98YA281714
prosim do sz, kdo dovedete - cim drive tim lepe.
Jinak se mi to auto samozrejme vubec nesere :angry Mám dva ovladače nové baterky a auto nic... :punch

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 20 úno 2014 22:41
od MadTom
A ty jsi si ho nevyčetl diagnostikou už při koupi? Sice ti ho neřeknu, ale na beton vím, že se dá změnit. Třeba to nikdo neudělal. :mrgreen:

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 20 úno 2014 22:42
od Hanys_a_Kaca
Nevyčetl. A venku je už dost tma na to abych tady dělal vyrvál s alarmem a navíc moji diagnozu má default :Ja blb:

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 20 úno 2014 23:42
od Hanys_a_Kaca
Se ze mne teď stává narychlo odborník, tak si dovolím vložit odvedle:
1 Using the key, turn the driver's door lock to the UNLOCK position and hold in this position for at least 5 seconds.
An audible warning is then emitted to indicate that the body control unit is ready to accept the code. Return the key to the centre position. It is now possible to use the key to enter the separate numerical values of the four digits that make up the EKA code.

2 Enter the first digit of the code. If the first digit is 4, turn the key to the UNLOCK position 4 times. Ensure the key is fully returned to the centre position after each turn of the key.

3 Enter the second digit of the code. If the second digit is 3, turn the key to the LOCK position 3 times. Ensure the key is fully returned to the centre position after each turn of the key.

4 Enter the third digit of the code. If the third digit is 2, turn the key to the UNLOCK position twice. Ensure the key is fully returned to the centre position after each turn of the key.

5 Enter the fourth digit of the code. If the fourth digit is 1, turn the key to the LOCK position once. Ensure the key is fully returned to the centre position after each turn of the key.

6 Finally, turn the key to the UNLOCK position and back to the centre position, a double bleep will indicate that the code has been entered correctly. A single bleep indicates that the code has been entered incorrectly.
Then, before opening the door, wait 5 minutes for the alarm and immobiliser to be de-activated. During the 5 minute wait for the alarm and immobiliser to be de-activated, the alarm indicator LED in the instrument pack continues to flash (one flash every 2 seconds). DO NOT OPEN THE DOOR OR ATTEMPT TO ENTER THE CAR until the full delay period has elapsed.
When the 5 minute wait has elapsed, the alarm indicator LED stops flashing. Immediately open the door, insert the key in the ignition switch and turn the switch to position II. If the ignition switch is not turned to position II within 30 seconds of the end of the 5 minute wait, the engine is automatically immobilised again.

The EKA code will not be recognised if there is an interval of 10 seconds or more between key turns or if the key is held turned for 5 seconds or more during the procedure.
In some system configurations a successful EKA code entry is indicated by the audible warning device pulsing twice for a period of 50 ms on, 200 ms off. The theft deterrent LED is switched on for 1 second, all doors unlock, the alarm disarms and the vehicle is remobilised allowing the engine to start.
If an incorrect code is entered, an audible warning is emitted and the procedure must be repeated. Up to a maximum of 10 attempts to enter the code is possible. After 10 attempts, the BCU will not allow any further codes to be entered for a period of 10 minutes.

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 21 úno 2014 17:07
od Hanys_a_Kaca
Tak děkuji všem, kteří mi radili po sz, ve vedlejším tematu nebo po telefonu. Nakonec stopa po EKA codu nebyla vubec správná. Můj problém byl jen v tom, že se vypnul přijimač v autě, což udělá asi z důvodu rušení signaly všeho možného druhu - v místě kde jsem parkoval velmi pravděpodobné. Stačilo klíčem odemknout a zase odemknout (ruzne s tim lomcovat (vím že to není moc vědecky řečeno)) a zamknout a (neotvírat dveře) pak zase zkusit dálku a už šla, prostě jde o to zase vzbudit ten přijimač.
Já se svého EKA kódu nedopátral ani přes zastoupení oficialní LR, ale juknu se na něj až budu mít v ruce diagnostiku... Jestli tam vubec ten EKA kód je.

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 21 úno 2014 21:42
od hrabe
Hanys_a_Kaca píše:Tak děkuji všem, kteří mi radili po sz, ve vedlejším tematu nebo po telefonu. Nakonec stopa po EKA codu nebyla vubec správná. Můj problém byl jen v tom, že se vypnul přijimač v autě, což udělá asi z důvodu rušení signaly všeho možného druhu - v místě kde jsem parkoval velmi pravděpodobné. Stačilo klíčem odemknout a zase odemknout (ruzne s tim lomcovat (vím že to není moc vědecky řečeno)) a zamknout a (neotvírat dveře) pak zase zkusit dálku a už šla, prostě jde o to zase vzbudit ten přijimač.
Já se svého EKA kódu nedopátral ani přes zastoupení oficialní LR, ale juknu se na něj až budu mít v ruce diagnostiku... Jestli tam vubec ten EKA kód je.
No vidíš, ani to nebolelo....

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 24 úno 2014 23:56
od lenham3
Jj prez origo diagnostiku EKA kod jde zjistit a take zmenit skoda ze jsi docela daleko,ale kdyz pojedes nekdy okolo tak neni problem :wink:

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 20 dub 2014 17:48
od Kokesek
Umime uplne vyradit imobilizer z motorove jednotky a odstranit eka.
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 47#p304347

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 12 kvě 2014 15:41
od Tomy H.
ja som kupil auto s tym, ze dialkove na kluci nefunguje. auto odomykam klucom ( central funguje ), startujem bez problemov, po zamknuti klucom mi blika LED pri budikoch. aj som zvazoval, ze si necham to dialkove rozbehat - no ako to tu citam, asi na to dlabem 8)
len si teraz niesom isty, ci mi funguju vsetky zabezpecovacie prvky ( alarm, imo ). viem to neako overit? :?:

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 12 kvě 2014 18:42
od MadTom
Nech si pootevřené okno a zkus tam něčím zamávat uvnitř. Jsou tam ultrazvuková čidla.
Popis blikání je i v návodu k autu.

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 12 kvě 2014 19:49
od DanoDEF
MadTom píše:Nech si pootevřené okno a zkus tam něčím zamávat uvnitř. Jsou tam ultrazvuková čidla.
Popis blikání je i v návodu k autu.
... ak zamykas klucom tak alarm sa zapina bez ultrazvukoveho senzoru ak dialkovym tak aj s ultrazvukom. V zime ked bezi webasto zamykam klucom aby prudenie tepleho vzduchu nerobilo poplachy.

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 13 lis 2014 09:29
od Piskot
Trochu oživím toto téma...

V poslední době jsem si všimnul, že u mé DI při odemykání dálkáčem mi neprobliknou výstražné blinkry. Celkem mne to znervoznilo a pod dojmem problémů popsaných v tomto vlákně jsem se už mentálně připravoval na okamžik, kdy to přestane fungovat úplně, a budu muset řešit odstranění immmo, jako to pár lidí popisuje níže.
Pak jsem si ale přečetl manuál k autu a je tam toto chování popsané jako signalizace slabé baterky v dálk.ovladači. Vyměnil jsem tedy baterku a vše je v pořádku, auto si při otevření blikne a dálk.ovladač mi dokonce funguje na vzdálenost cca 5 metrů od auta :) .

To auto zase není tak špatné a mám ho rád :-)

Piskot

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 13 lis 2014 19:20
od Tazik1992
Defender Puma má tu samou signalizaci vybité baterky v DO.
Cca před rokem sem měnil baterky ve dvou DO. Do svýho sem dal Panasonic Energizer a ta drží. Do kolegovo sem dal dobrácky nějakou šitku z Lídla a je to měsíc zpátky, co sem jí musel zaměnit taky za Paňára. Akorát mi připadalo, že po výměně baterky imobilizér na prvních pár zmáčknutí tlačítek na DO nereaguje. Chce to vytrvat a nepanikařit. Pro někoho by to mohl být náběh na infarkt. :grin:

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 13 lis 2014 19:32
od lumberjack
DanoDEF píše: ... ak zamykas klucom tak alarm sa zapina bez ultrazvukoveho senzoru ak dialkovym tak aj s ultrazvukom. V zime ked bezi webasto zamykam klucom aby prudenie tepleho vzduchu nerobilo poplachy.
A když mi nefunguje centrál u řidiče, takže jsem naučenej to zamknout nejdříve klíčem a pak teprve zmáčknu dálku a třikrát si zablikám?

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 13 lis 2014 21:53
od DanoDEF
lumberjack píše: A když mi nefunguje centrál u řidiče, takže jsem naučenej to zamknout nejdříve klíčem a pak teprve zmáčknu dálku a třikrát si zablikám?
Tak mas aktivny ultrazvuk.

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 14 lis 2014 11:12
od Piskot
Tazik1992 píše:.... Akorát mi připadalo, že po výměně baterky imobilizér na prvních pár zmáčknutí tlačítek na DO nereaguje. Chce to vytrvat a nepanikařit. Pro někoho by to mohl být náběh na infarkt. :grin:
...ale to je alespoň u DI přesně tak jak to má být -po výměně baterky se musí auto odemknout a pak 5x zmáčknout tlačítko zamykaní.

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 14 lis 2014 17:39
od Tazik1992
Piskot píše:..ale to je alespoň u DI přesně tak jak to má být -po výměně baterky se musí auto odemknout a pak 5x zmáčknout tlačítko zamykaní.
Aha. Ale vim určitě, že 5x sem to zamykání nemačkal. Jeho lordstvo zřejmě reaguje dle nálady :D

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 08 pro 2014 15:06
od selkie
Já mačkám tak moc, že si připadám, že hraju tetris a furt nic...

Našel by se, prosím, někdo, kdo by přijel a vyrušil ti úplně?

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 26 pro 2014 22:51
od Steve
lenham3 píše:Jj prez origo diagnostiku EKA kod jde zjistit a take zmenit skoda ze jsi docela daleko,ale kdyz pojedes nekdy okolo tak neni problem :wink:
Jde to zjistit i u D.I?
A kdepak se to dá zařídit? :mrk

Re: Dálkové ovládání

Napsal: 27 pro 2014 19:11
od Hubert
U 300 tdi Nanocom na Defy. Nebo nějaká další diagnostika.