Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Moderátor: Rover
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Jak že v původním TP bylo víc míst, než v tom novém. To nsi žádal o změnu/snížení, nebo o tom někdo rozhodl?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
V italském bylo 9 míst. Při českém přihlášení STK technik určil, že maximálně tři, že ty lavice nesplňují bezpečnostní parametryMadTom píše: 08 bře 2023 10:30 Jak že v původním TP bylo víc míst, než v tom novém. To nsi žádal o změnu/snížení, nebo o tom někdo rozhodl?
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
To je hezké, ale tohle je podle mě naprosto mimo kompetence technika - ten měl jenom zkontrolovat, že tam ty věci jsou. Tohle nejsou nová auta. To je podobné, jako by při přihlášení autobusu, ve kterém ještě nejsou pásy, tyto místa z TP vyškrtl, nebo třeba u staršího osobáku (Škoda 120, ...), kde pásy vzadu nebyli auto udělal dvoumístné. Tohle se přece musí posuzovat podle předpisů z doby výroby resp. homologace auta, a nikoliv z doby, kdy auto někam přepisuju. A je jedno, jestli z ciziny do ČR, nebo jenom v rámci ČR. Dotaženo do absurdna, by takhle mohli snížit počet míst během pravidelné STK. Hodně by mě zajímalo, podle čeho to technik určil a jak to zdůvodnil. V lepší případě je to jenom o tom, že tyhle auta prostě nezná, to je celkem běžné na STK u i o hodně novějšího Defenderu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Tak byl nějaký aktivní, původně nechtěl zapsat vojenské split rims, protože na nich nebylo vyrazeno žádné označení. To nakonec prekousl. K těm zadním lavicim napsal, že chybí kotevní body a vozidlo do provozu tudíž označil (doporuculil) jako trimistne a na úřadě tak úřednice samozřejmě učinila. Do závad mi zapsal nesoumerny účinek zadních brzd, tak mám tři týdny na to to nějak poladit.MadTom píše: 08 bře 2023 15:30 To je hezké, ale tohle je podle mě naprosto mimo kompetence technika - ten měl jenom zkontrolovat, že tam ty věci jsou. Tohle nejsou nová auta. To je podobné, jako by při přihlášení autobusu, ve kterém ještě nejsou pásy, tyto místa z TP vyškrtl, nebo třeba u staršího osobáku (Škoda 120, ...), kde pásy vzadu nebyli auto udělal dvoumístné. Tohle se přece musí posuzovat podle předpisů z doby výroby resp. homologace auta, a nikoliv z doby, kdy auto někam přepisuju. A je jedno, jestli z ciziny do ČR, nebo jenom v rámci ČR. Dotaženo do absurdna, by takhle mohli snížit počet míst během pravidelné STK. Hodně by mě zajímalo, podle čeho to technik určil a jak to zdůvodnil. V lepší případě je to jenom o tom, že tyhle auta prostě nezná, to je celkem běžné na STK u i o hodně novějšího Defenderu.
Jinak se musel udělat výpis z Dekry, protože italský TP i certifikát od BHMIT s údaji o voze nutnými pro vydání českého TP neobsahují dostatečné informace o vozidle.
Zajímavosti je pal, že datum výroby je 1964 a datum první registrace 1977, kdy bylo vozidlo armádou prodáno a poprvé přihlášeno jako civilní
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Hledal bych způsob, jak to dostat do stavu idpivídajícímu skutečnosti. Jestli kotvící body mají být na pásy, tak ať si oni nastudují předpisy z roku 1964. Technik podle mě nemá co doporučovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Hele já ti rozumím, na druhou stranu budu rád,když to nějak dopadne, abych s tím mohl legálně jezdit. Možná sem mohl jít rovnou do veteranske testace o hodit to na veteranske SPZ. Těžko říct.
- Mirko
- Příspěvky: 2830
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
To datum první registrace není nepodstatné, ale přesto zřejmě málokde byli povinné pásy na zadních sedačkách v roce 1977.
https://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt_legislation
https://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt_legislation
- VencaZE
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Pohlídej si mezeru mezi novým bubnem z Britpartu maticemi disků..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Díky za radu, snad na to chlapci z dílny dají pozor
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3236
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Tak ať se to povede - jsem zvědavý, jak to jednou bude probíhat u našich dědků.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Brzdy i svetla v cajku, hotovo.1960SeriesII píše: 26 bře 2023 14:38 Tak ať se to povede - jsem zvědavý, jak to jednou bude probíhat u našich dědků.
Hotovo, jen musím nějak dořešit to umístění zadni SPZ. V pravo by to chtělo výjimku
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3236
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Hmm, to je docela oříšek - co taková výjimka obnáší? Nakonec asi nic jiného než stávající pozice není moc myslitelné...
Musím říct, že obdivuju, že na to máš nervy. Já před rokem a něco přihlašoval BMW s postranním vozíkem a byl to taky špek.
Musím říct, že obdivuju, že na to máš nervy. Já před rokem a něco přihlašoval BMW s postranním vozíkem a byl to taky špek.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- VencaZE
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Dal bych značku místo zadní zástěrky za kolo .
Ne vážně- a co výměna zadní značky za ten nejmenší formát? To by na nějakém držáčku vzadu pod tím levým okem snad mohla být..
Ne vážně- a co výměna zadní značky za ten nejmenší formát? To by na nějakém držáčku vzadu pod tím levým okem snad mohla být..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Zadní značka musí mít osvětlení...
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Vykašlal bych se na to, kolik toho za tok nejezdíš 500km? Ani nové alfy nemají zapsanou výjimku pro rz na bok.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Přesně, a jelikož osvětlení předelavat nechci, zůstane značka vpravo.
Naposledy upravil(a) Dokusan dne 31 bře 2023 15:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD
Na druhou stranu, taková petrolejová lampa, v pěkném mosazném leštěném provedení.... Akorát nevím, jak by to u ní bylo s vypínačem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo