Stránka 6 z 11

Re: neco je "polamany"

Napsal: 09 čer 2009 04:16
od RudaK
erik píše:Nebyl hnedy, ale oranzovo sedy.
A nebyl utrzeny- je to antena pro imobilizer.

Zavada odstranena/zatim/. Sundali jsme krouzek imobilizeru a najednou zacalo svitit na budiku kontrolka imobilizeru, no startovani bylo zablokovano. Tak jsme odpojili baterku a po 5 minutach jsme ji pripojili a starter zacal tocit.. :D :Pohoda:


Kua,to je jak ve špatném filmu..... :D

Re: neco je "polamany"

Napsal: 09 čer 2009 09:40
od PavelU
No spíše jak s PC a woknama, tvrdý restart a jedeme dál ... :roll:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 09 čer 2009 17:11
od RudaK
PavelU píše:No spíše jak s PC a woknama, tvrdý restart a jedeme dál ... :roll:


Jak si spomínám,tak mě jednou D III nechtěla pustit levýma předníma dveřma a na radu tvrdého restartu se mi vymazaly akorát předvolby na rádio a dveře furt nic,až se musel vyměnit celý zámek. :hmm:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 10 čer 2009 18:52
od Wyatt Earp
Zkopírováno z úvodu e-shopu:
OEM "OE" díl - náhradní díl od prvovýrobce nebo-li přímý dodavatel pro Land Rover. Např. Dayco, Coopers, AP Lockheed a spousta dalších.Tyto díly jsou na stejně kvalitní jako originální díly, ovšem za příjemnější cenu, než originál díl. Tato skupina dílů má za objednacím číslem napsáno G. Některé specifické díly ovšem neexistují jako OEM, a musí se objednat pouze originální díl.

Náhrady "Replikové díly" - tyto náhradní díly vznikají v koncernových výrobách náhradních dílů které nedodávají do prvovýroby Land Roveru. Některé společnosti v Anglii, které se zabývají distribucí a prodejem náhradních dílů si nechávají na zakázku vyrábět v těchto koncernech své náhradní díly. Tato skupina dílů má za objednacím číslem napsáno A, F, nebo také nic.
Toť asi ten rozdíl... :wink:
Omlouvám se, chtěl jsem odpovědět na příspěvek před několika stránkami vepředu :oops:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 18:37
od PavelU
erik píše:......Zavada odstranena/zatim/. Sundali jsme krouzek imobilizeru a najednou zacalo svitit na budiku kontrolka imobilizeru, no startovani bylo zablokovano. Tak jsme odpojili baterku a po 5 minutach jsme ji pripojili a starter zacal tocit.. :D :Pohoda:
Dnes (teď) ta samá závada, ten samý postup (odpojit baterku na jedno kafe zhruba) a ten samý výsledek :arrow: startér začal točit... :Pohoda:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 19:58
od Stavros
klasickej LR, nakonec chytnul, ne?

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 20:36
od PavelU
Jo chytnul, ale problém byl v tom, že netočil startér.... :idea:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 20:53
od Stavros
to ti ale udelala DII, ne? Range neco takovyho jako je imobiliser snad nema.

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 21:45
od sloon
Nevím kam to napsat.Mám místo EGR ventilu přírubu, pod těsněním prolíná olej, přírubu jsem odmontoval abych to přetěsnil a narazil jsem na olej v hadici vzduchu je to normální?

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 21:55
od PavelU
Nevím jestli je to normální (asi ano), ale já ho tam mám taky. Vyplatí se jednou za čas vyčistit od tohoto humusu intercooler... :wink:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 27 črc 2009 21:56
od PavelU
Stavros píše:to ti ale udelala DII, ne? Range neco takovyho jako je imobiliser snad nema.
Ano Karle bylo to u DII...už zase jak za mlada :Pohoda:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 28 črc 2009 06:40
od RudaK
sloon píše:Nevím kam to napsat.Mám místo EGR ventilu přírubu, pod těsněním prolíná olej, přírubu jsem odmontoval abych to přetěsnil a narazil jsem na olej v hadici vzduchu je to normální?


Olej de přes turbo :Sorry: co naděláš - hlavně že jede..... :wink:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 28 črc 2009 21:19
od sloon
To znamená že je problém v turbu?

Re: neco je "polamany"

Napsal: 29 črc 2009 05:54
od RudaK
sloon píše:To znamená že je problém v turbu?

Nejsem odbordelník,ale si myslím,že ten olej de přes turbo.Jako problém bych to neviděl,pokud to není velký únik :wink:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 30 črc 2009 21:28
od Land Jirka
Jako u každýho novějšího auta je odvětrání bloku motoru a ventilového víka svedeno "ekologicky" do sání, takže malé množství oleje v sání je normální a turbo je asi OK. :wink:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 31 črc 2009 14:32
od RudaK
A je vymalovaný.... :P

Re: neco je "polamany"

Napsal: 31 črc 2009 21:33
od eliott
sloon píše:Nevím kam to napsat.Mám místo EGR ventilu přírubu, pod těsněním prolíná olej, přírubu jsem odmontoval abych to přetěsnil a narazil jsem na olej v hadici vzduchu je to normální?
On i únik oleje přes turbo v malém množství je normální. Můžem to těsnění dát v týdnu na lepidlo, pokud budeš chtít.

Re: neco je "polamany"

Napsal: 01 srp 2009 21:23
od sloon
Jo určitě na to mrknem, to moje moc netěsní.Dík.

Re: neco je "polamany"

Napsal: 30 zář 2009 19:16
od brudr
Tak sem se ohnul pod auto a divalse kterej ten kriz odesel a von to byl ten co sem ho menil letos v unoru,takze toho moc chlapec nevydrzel,byl levnej a asi i ceckovej,takze se asi vyplati investice do origo ponekud drassiho co :?: :?: :?: :roll:

Re: neco je "polamany"

Napsal: 30 zář 2009 19:19
od KRANG
brudr píše:Tak sem se ohnul pod auto a divalse kterej ten kriz odesel a von to byl ten co sem ho menil letos v unoru,takze toho moc chlapec nevydrzel,byl levnej a asi i ceckovej,takze se asi vyplati investice do origo ponekud drassiho co :?: :?: :?: :roll:
..základem je aby měl na sobě alespoň tu mazničku, jinak umíraj rychle