Čerpadlo paliva u TD5
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
jo všechno dobrý vyčistil jsem obě ty sítka i to vnitřní na obou čerpadlech a zkusil je přehazovat všechny jedou do 110km/h a podle mě to nejede na plný plyn.začátek dobrý rozjezd až pak prostě jak se blížim na 3/4 plynu tak to druhý čerpadlo táhne víc a pak začne cukat
-
- Příspěvky: 15166
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Diagnostika - napíchnout a ve dvou projet a koukat na aktuální hodnoty z motoru. Jinak se to dost blbě hledá. Ve dvou proto, že je to jinak o rozplesknutí se i s autem - už to sám dělat nebudu.
Může to být i švindlující některé čidlo (MAF, MAP), nebo zadrhávající regulace turba, nebo špatné kontakty na vstřikovačích - pak to vyhechává.
Dělá to i za studena?
Může to být i švindlující některé čidlo (MAF, MAP), nebo zadrhávající regulace turba, nebo špatné kontakty na vstřikovačích - pak to vyhechává.
Dělá to i za studena?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
pořád jenže máme jen velkou diagnostiku a lišta vstřiků ok a když je to studený tak na 2 při 20 nebo na 3 při 30/kmh to hulí do modra olej to nebere (zatim) a podle diagnostiky 5 válec dává víc nafty tak nevim nevim jo když jsem odpojil váhu vzduchu tak nebyla žádná změna
-
- Příspěvky: 15166
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Malou diagnostiku mám. Bez live dat to bude docela věštění, co to vlastně dělá nebo nedělá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Zdravím vás. Jsem tu s prosbou o radu. Nevím už jak dál. Jde o disco II td5. Při plném plynu začne od 2500ot/min hrozně škubat. Doslova jak kdybych rychle za sebou pouštěl a dával plnej plyn, nebo jako rychle vypínat zapalování. Pokud uberu plyn třeba na polovinu, tak klid, ale to dost dobře nejde při tahání vozíku.... Diagnostikou z práce (bosch) jsem se dostal pouze do jednotky motoru a airbagů (nevím na co si angličani hrají, že si to tak hlídají). Každopádně to vypsalo chybu snímače otáček. Vyměnil jsem za nové. Nic se nezměnilo. Dále vyměněn palivový filtr, palivové čerpadlo a vyčištěn regulátor tlaku paliva (nové těsnění a o-kroužky). POřád beze změny. Dále vyčišten konektor na řj, regulace na turbu chodí jak víno. Vážně už nevím.
Děkuji za každou radu.
¨Nevíte ještě někdo kde udělat v okolí Znojma kvalitní diagnostiku, nebo kdo by se o to začal starat. Já už na tom nic dělat nechci.
Děkuji za každou radu.
¨Nevíte ještě někdo kde udělat v okolí Znojma kvalitní diagnostiku, nebo kdo by se o to začal starat. Já už na tom nic dělat nechci.
Prosím tě dnes jsem to měl rozdělaný (regulátor), ale žádné sítko jsem neviděl. Můžeš to prosím nějak upřesnit?DanoDEF píše: ...palivovy filter si menil ?
...sitko za regulatorom tlaku v palivovom kanaliku ?
...diagnostika ?
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Sítko je strčený v hlavě pod tím O kroužkem je to taková trubička. Mě něco podobnýho v lehčí podobě dělala váha vzduchu tak jsem jí vystříkal a nastalo zlepšení,ale známej řek zahoď jí a kup novou stejně už nedává hodnoty co má dávat.horan píše:Zdravím vás. Jsem tu s prosbou o radu. Nevím už jak dál. Jde o disco II td5. Při plném plynu začne od 2500ot/min hrozně škubat. Doslova jak kdybych rychle za sebou pouštěl a dával plnej plyn, nebo jako rychle vypínat zapalování. Pokud uberu plyn třeba na polovinu, tak klid, ale to dost dobře nejde při tahání vozíku.... Diagnostikou z práce (bosch) jsem se dostal pouze do jednotky motoru a airbagů (nevím na co si angličani hrají, že si to tak hlídají). Každopádně to vypsalo chybu snímače otáček. Vyměnil jsem za nové. Nic se nezměnilo. Dále vyměněn palivový filtr, palivové čerpadlo a vyčištěn regulátor tlaku paliva (nové těsnění a o-kroužky). POřád beze změny. Dále vyčišten konektor na řj, regulace na turbu chodí jak víno. Vážně už nevím.
Děkuji za každou radu.
¨Nevíte ještě někdo kde udělat v okolí Znojma kvalitní diagnostiku, nebo kdo by se o to začal starat. Já už na tom nic dělat nechci.
Prosím tě dnes jsem to měl rozdělaný (regulátor), ale žádné sítko jsem neviděl. Můžeš to prosím nějak upřesnit?DanoDEF píše: ...palivovy filter si menil ?
...sitko za regulatorom tlaku v palivovom kanaliku ?
...diagnostika ?
A auto jezdí úplně jinak a za míň
Diagnostika je horší mě se do toho známej dostal texou,bosch,atd.....se nechytaj zkus MadToma, nebo v Boskovicích Land Jirku
-
- Příspěvky: 15166
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Ad diagnostika - to není o tom, že by si to hlídali v LR, to je o tom že pro Bosch to asi nebylo podstatné, tam tento typ auta KOREKTNĚ doplnit. Trošku to souvisí i s tím, co si člověk představuje pod pojmem diagnostika - podle mě je to něco jiné, než pouhé vyčtení chybových kódů. Minimálně ještě zobrazení aktuálních hodnot z čidel a zkušební ovládání všech elektronických věcí v autě.
Pokud chceš, tak příští týden za mnou doraz do Brna, diagnostiku mám a můžeme na to kouknout. Tento týden už to nestíhám a ani si teď nejsem jistej, že má diagnostiku v Brně. Telefon na mě: 608 600 360
Pokud chceš, tak příští týden za mnou doraz do Brna, diagnostiku mám a můžeme na to kouknout. Tento týden už to nestíhám a ani si teď nejsem jistej, že má diagnostiku v Brně. Telefon na mě: 608 600 360
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Díky za odpovědi. Ani mě nenapadlo hledat sítko v tom kanálku. No tak to ještě jednou zkusím. Ale moc tomu nedávám. Sítka v nádrži byly jako nový. Jedině by se to tam muselo dostat při výměně paliváku.
MadTom: pokud to nerozjedu, tak se za tebou pokusím dostat.
Ještě jednou díky
MadTom: pokud to nerozjedu, tak se za tebou pokusím dostat.
Ještě jednou díky
-
- Příspěvky: 15166
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Když jsem měnil regulátor tlaku paliva, tak jsem to sítko měl venku a bylo splácnutý - je to takovej váleček z kovového sítka. Ale na výkon motoru to vliv nemělo. Odhaduju, že v tom někdy ztuhla v zimě nafta a tak se pomačkalo.
Stačilo vyndat, narovnat na plochém šroubovánu a potom na dříku vrtáku vhodného průměru a vyčistit WDčkem přímo ze spreje - tam je jasné, že v tom není čurbes.
Zavolej mi příští týden a nějak to vymyslíme. V Brně dělám na jihu, kousek od sjezdu z D1 na Bratislavu.
Stačilo vyndat, narovnat na plochém šroubovánu a potom na dříku vrtáku vhodného průměru a vyčistit WDčkem přímo ze spreje - tam je jasné, že v tom není čurbes.
Zavolej mi příští týden a nějak to vymyslíme. V Brně dělám na jihu, kousek od sjezdu z D1 na Bratislavu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Jirka
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Sítkem bych to neviděl.
cukání vypadá na nějakou el závadu, protože při nedostatku paliva se to chová jinak.
ve výkonu pocukává vadná regulace turba, popřípadě vadné čidlo tlaku vzduchu, nebo ovládací ventil turba
prubni odpojit snímač tlaku a teploty vzduchu na sání.
základ je diagnostika a aktualní data při závadě
cukání vypadá na nějakou el závadu, protože při nedostatku paliva se to chová jinak.
ve výkonu pocukává vadná regulace turba, popřípadě vadné čidlo tlaku vzduchu, nebo ovládací ventil turba
prubni odpojit snímač tlaku a teploty vzduchu na sání.
základ je diagnostika a aktualní data při závadě
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Čerpadlo paliva u TD5
tak jsem to byl teď vyzkoušet. Odpojena váha, čidlo teploty (na airboxu) a čidlo tlaku (na "parohách"). Výkon to nemělo žádnej, ale až jsem se dostal nad 2500ot/min, tak to necukalo. Zapojil jsem váhu a pak i čidlo na airboxu. Pořád "žádný výkon, ale bez cukání. Po připojení snímače tlaku na parohách to sice krásně zatáhlo (už dlouho to takhle nezatáhlo), otáčky vyletěly až nad 3000 ot/min a najednou to padlo do nouzáku (kontrolka motoru a ztráta výkonu) a pak už to jelo jako před odpojením. Do 2500 mírné pocukávání a nad 2500 na rozbití hlavy o čelní sklo. Čidlo jsem vymontoval. Je od karbonu, ale ne nějak extrémně. Zkusím vyčistit, ale předpokládám, že je to zbytečný. Jaký máte návrh teď? Špatné čidlo, nebo regulace na turbu?
Děkuji za rady
Děkuji za rady
-
- Příspěvky: 15166
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Pokud odpojíš čidlo tlakuv sáni - je na sacím potrubí, tak motor přes 3000otáček nepůjde - bezpečnostní funkce, protože motor nemá podle čeho regulovat turbo a tak omezí otáčky.
To čidlo vyčisti, bez něj to nepojede. Váhu vzduchu můžeš odpojit, bez ní to pojede.
Podle mě, je to problém někde v regulaci turba - zatuhlá ovládací páka na turbu, špatnej modulátor (elektromagnetický ventil), netěsnící nebo polámané hadičky okolo tohoto modulátoru - rády praskají.
A potom se ještě stává, že se sloupne vnitřní vrstva hadice, co jima jde stlačenej vzduch z turba a udělá klapku, co tu hadici ucpává.
To čidlo vyčisti, bez něj to nepojede. Váhu vzduchu můžeš odpojit, bez ní to pojede.
Podle mě, je to problém někde v regulaci turba - zatuhlá ovládací páka na turbu, špatnej modulátor (elektromagnetický ventil), netěsnící nebo polámané hadičky okolo tohoto modulátoru - rády praskají.
A potom se ještě stává, že se sloupne vnitřní vrstva hadice, co jima jde stlačenej vzduch z turba a udělá klapku, co tu hadici ucpává.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva u TD5
vyčištěno. Žádná změna. Hadice k a od cooleru jsem kontroloval. Turbo je dělaný loni. Je nějaká možnost jak vyzkoušet ten modulátor/ regulaci bez výměny za nový?
Ještě pokud se dostanu nad ty 2500 ot/min a nemám plný plyn, ale třeba jen 3/4, tak auto akceleruje, ale jde cítit poškubávání.
Ještě pokud se dostanu nad ty 2500 ot/min a nemám plný plyn, ale třeba jen 3/4, tak auto akceleruje, ale jde cítit poškubávání.
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Teď jsem přijel. Auto škube, ale při jednom výjezdu z kruháku do kopce to jelo uplně krásně i nad těch 2500ot (s vozíkem a cca 1000kg nákladem). Ale jen asi 200 metrů. Pak další kruhák a za ním už cukatůra.
Nenavídím tohle auto
Nenavídím tohle auto
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Pravděpodobně nalezený viník. Vypadá to na ten el. mag. ventil k regulaci turba. Ze spodu (tlak od cooleru) jde profouknout hubou (i když těžko) i bez připojení na 12v. Po připojení 12v se nic nezmění a nepustí tlak. Takže asi tak. Jinak jsem zjistil že turbo je opět na odchodu do křemíkového nebe. Sací hadice je prasklá u odbočky k odvětrání motoru, čímž pravděpodobně docházelo k přisávání nečistot a první řada lopatek na sací části je "okousaná"
- offroad-vitek
- Příspěvky: 43
- Registrován: 04 pro 2008 21:48
- Bydliště: Praha
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Zdarte, máte někdo to schéma na vyříznutí díry na čerpadlo?
Vitek
Vitek
Čas a Land Rover nezastavíš
Pan Def 110
http://www.offroadmaraton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pan Def 110
http://www.offroadmaraton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Land Jirka
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
je to na první stránce tohoto tématu
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Čerpadlo paliva u TD5
ako dalsi TD5-kar defik, sa podelím o svoj aktuálny problém:
S príchodom týchto mrazových dní defik nejak horšie štartoval ale vychytal som to tak, ze som pri startovaní pridalplyn defik troška odkychol a potom normalne naskočil. problem som zvalil na mraz a bolo, lenze dneska sa to vystupnovalo takym sposobom, ze po nastartovaní a povrčaní na volnobeh sa rozsvietila kontrolka motora a plyn nereagoval uplne. OPatovne som nastartoval kontrolka zhasla plyn reagoval normalne akurat cerpadlo paliva v nadrzi hučalo počas celej jazdy tak, ako ma vo zvyku zahučať takým výrivým zvukom len pri zhavení a štartovaní. Potom nastartovaní okamzite stichne a je (resp. bolo ticho) za každých okolností no teraz si hučí dalej z momentu na moment. Skusobne som spravil 10 km v nadrzi polovica vypnem motor pockam 5 min skusim startovat teply motor zasa som musel pridat plyn lebo by nechytil a po naskočení čerpadlo nestíchlo. Na vykone ziadne straty ide ako drak. Kde moze byt chyba pani optimisticky pohlad filtre atd? alebo cerpadlo dead?(ale tomu verit nechcem lebo okrem žaviacej fázy o sebe nedalo počuť a naftova kontolka ani neviem ako vyzera)
S príchodom týchto mrazových dní defik nejak horšie štartoval ale vychytal som to tak, ze som pri startovaní pridalplyn defik troška odkychol a potom normalne naskočil. problem som zvalil na mraz a bolo, lenze dneska sa to vystupnovalo takym sposobom, ze po nastartovaní a povrčaní na volnobeh sa rozsvietila kontrolka motora a plyn nereagoval uplne. OPatovne som nastartoval kontrolka zhasla plyn reagoval normalne akurat cerpadlo paliva v nadrzi hučalo počas celej jazdy tak, ako ma vo zvyku zahučať takým výrivým zvukom len pri zhavení a štartovaní. Potom nastartovaní okamzite stichne a je (resp. bolo ticho) za každých okolností no teraz si hučí dalej z momentu na moment. Skusobne som spravil 10 km v nadrzi polovica vypnem motor pockam 5 min skusim startovat teply motor zasa som musel pridat plyn lebo by nechytil a po naskočení čerpadlo nestíchlo. Na vykone ziadne straty ide ako drak. Kde moze byt chyba pani optimisticky pohlad filtre atd? alebo cerpadlo dead?(ale tomu verit nechcem lebo okrem žaviacej fázy o sebe nedalo počuť a naftova kontolka ani neviem ako vyzera)
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6516
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Čerpadlo paliva u TD5
nenatakovals nahodou nejakou blbou naftu - kombinace blbý nafty a mrazu tomu dá trochu přes uši, věřim, že se ti to zas nějak srovná. Pak jeste zkus, pred startováním, pokud to nejde hned na brnk. Udelat odvzdusnovaci sekvenci plynem (nekdo poradi jak) a pak zkusit. Trochu to pripomina, jak dyby se ti to zavzdusnovalo...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6516
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Ja dycky nekam prijedu a tam nejaký odbornik behem peti vterin prohlasi, ze mi odejde brzo cerpadlo, ze to slysi. No nevim, moje cerpadla na obou autech uz kvicela, piskala, hucela, chrchlala, drncela i chodila uplne potichu, porad se to meni a porad jezdim uz desitky tisic km, takze bacha na odborniky "po zvuku",