Jo jo , já to teda nečetl, ale trefil jsem se , terén je to co by jsi 4x 2 byt vysoký už nedal tady vše kde musíš používat 4x4 ,aby jsi projel Aspoň dle mojí definice . On stačí už i pořádný sních na silnici a jak to nemáš 4x4 tak jsi s vozikem v p..... Tak proto
Jinak mám snad trochu rozum

tak 2 tuny s free nepovezu a úpravy na free dělám, proto ty automat. uzávěrky do zadu

a TC jen jako záloha .
Jel jsem ted bez úprav s free tak 500 kg ve sněhu 25 cm , TC spínalo a projelo to v pohodě jak jsem chytil rychlost kolem 30 km/h tak jsem vlek už necítil a TC se vypnulo, ale celý den to takhle jet , tak by shořely brzdy,
Proto jsem se naštval a jdou tam špéry na zadek , předek nejde tak zbývá jen TC

Jinak po silnici max 1,5t víc ne a na tahání bude především to druhé, já to s Free myslel tak když se poveze něco malího do 1 t , nebo jen na přetahvání vozíku víš

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.