Stránka 6 z 6
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 08:37
od fidel.ml
eliott píše:Tak podle fotek je to na špéru asi na 2 místech, v těch sračkách, jinak ostatní v pohodě bez špéry

Jak myslis
na fotkach sou 2 pripady kde spery nebyly potreba jinak je to bez nich na navyjak. mam stim zkusenosti jeden cas mi na lc spery nesly (slavny arb) a projel sem taky hodne ale musis jezdit jinak a sou mista kde nemas moznost se rozjet abys misto vykrizeni prehoup a tam se aspon jedna spera hodi. A musim rict kdyz mit jednu speru tak bych ji dal na predek.

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 11:02
od Rosi
http://www.youtube.com/watch?v=PMhOhT5nwZk
Jsou těžký (zpravidla japonský

) auta, co bez 3 špér z výroby prostě nevyjedou ani suchej kopec... no a pak jsou AUTA, kterým stačí mezináprava

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 11:24
od fidel.ml
JJ elektronika umi divy.

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 11:28
od fidel.ml
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 11:36
od eliott
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 11:46
od fidel.ml
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 11:53
od fidel.ml
To kazdopadne ale oni chtely uakzat vyhody a nevyhody obou systemu. A nebo sou levy

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 12:12
od Dusan
No, ja jsem videl na vlastni oko, ze kamarad s nazbrojenym patrolem na stejnych gumach jako ja a jednou sperou vzadu nevyjel to co ja s defem, ruce to nebudou bo jezdi velice dobre, ale ma patrola nacepenyho na 2,9 tuny... takze myslim, ze ten pomer vykon vaha je u defa super a obcas to dela vic nez cela spera, kdyz clovek nekam hekne s trema tunama, tak je do tak nejak na nic...

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 12:19
od fidel.ml
No patrol je kapitola sama pro sebe.

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 12:39
od Dusan
Ryze jako ryze :-D

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 13:38
od Kangaroo
Jo,jo váha je moc důležitá - na písku to je vidět nejvíc.
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 14:40
od visby
Kangaroo píše:Jo,jo váha je moc důležitá - na písku to je vidět nejvíc.
ako sa to vezme, skor by som povedal, ze nejaky pomer obutie:vykon:vaha je dolezity
hlavne ked sa pozries s akou lahkostou jazdia 4x4 nakladaky po dunach.
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 16:13
od erik
visby píše:Kangaroo píše:Jo,jo váha je moc důležitá - na písku to je vidět nejvíc.
ako sa to vezme, skor by som povedal, ze nejaky pomer obutie:vykon:vaha je dolezity
hlavne ked sa pozries s akou lahkostou jazdia 4x4 nakladaky po dunach.
No s 8t lahkostou a 700- 1000 k..
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 17:29
od fidel.ml
Dusan píše:Ryze jako ryze :-D

Kdyz myslis

Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 16 úno 2010 17:57
od Dusan
fidel.ml píše:Dusan píše:Ryze jako ryze :-D

Kdyz myslis


, patrola bych nechtel ani za nic... stary toyky se mi libi, ale za defa bych nemenil... :-D
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 10 lis 2010 15:50
od moon13
Našel jsem na netu jedny informace...jaký je rozdíl mezi psanou teorií a prožitou praxí nechám na vás

Ale jinak samozřejmě každá rada nebo námitka dobrá.
Re: jak jezdit v terénu
Napsal: 10 lis 2010 17:42
od RudaK
moon13 píše:Našel jsem na netu jedny informace...jaký je rozdíl mezi psanou teorií a prožitou praxí nechám na vás

Ale jinak samozřejmě každá rada nebo námitka dobrá.
Nejezdím se zařazeným 2-3rychlostním stupněm ....

tadle rada není pro mě

jezdím na
D 
Jediná rada,kterou jsem našel a uklidnila mě je ta ,že v každé zemi je
4x4 centrum a v něm poradce - tak se budu na něho obracet

a jsem bez problémů

tel si vygoglím
