Stránka 52 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 22 pro 2018 22:38
od MadTom
No jo, ale u Defa nejde podržet klíček a zároveň odjet. Teda jde, ale je to vrcholně nepohodlné, protože se klíček ovládá levou rukou. To je jeden z úžasných výmyslů anglických inženýrů. :mrgreen:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 01 led 2019 15:06
od Lenon
Doufám, že neplatí Jak na nový rok, tak po celý rok.
Jedu dneska z Valašaska a Porucha převodovky... Ach jo..

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 02 led 2019 12:32
od faethor
Lenon píše: 01 led 2019 15:06 Doufám, že neplatí Jak na nový rok, tak po celý rok.
Jedu dneska z Valašaska a Porucha převodovky... Ach jo..
Jo, to se mi stalo na lonskej novej rok taky. od tý doby jsem ve svým defenderu neseděl...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 08:29
od Lenon
Tak to napsalo chybu P0700. Nevíte, co to je přesně? Nicméně, auto funguje a jede.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 13:07
od kaligula
https://www.obd-codes.com/p0700

tady to máš když to stručně přeložím do češtiny tak P0700 je pouze kod informativní, ŘJ převodovky (TCM) najde chybu a dá signál do ŘJ motoru (ECM) a ta vyhodí chybu P0700 kterou jsi našel, skutečná chyba je uložena v TCM - takže budeš potřebovat diagnostiku která dokáže komunikovat s TCM a vytáhne ten konkrétní kód chyby

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 16:09
od habakuk
Kolik válců bylo odtrženo ?

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 17:18
od Hanys_a_Kaca
funělo to u prvního trochu a hodně mezi 4 a 5 a na konci, to je běžná výbava, mám to tak taky, turbo ve variante WBR. Prohne se to a konce se oddalujou, a ten blíž ke kabině se většinou oddaluje vic.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 18:03
od habakuk
Ano ano, 3 z 5 na koncích o 1,5mm. Takzvaný systém hybridního přeplňováni pro Td5.
No to je tak když umře wastegate ventil a turbo přefukuje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:34
od Land Jirka
Jestli máš našetřeno, tak ti tam dám svody z Alisportu a ty se snad už kroutit nebudou.
Nechce se mi to dělat každého čtvrt roku.
Ale obětovat 23 táců za kus litiny je trochu silný kafe.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:37
od masar
Nestačí sehnat origo svody a vybrousit ty příčky?

Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:38
od habakuk
Ty mě v pátek nabízel Pojír a nepřeháněj podívám se do deníčku kdy se naposled dělali a bude to aspoň dva roky :-) Mě by se líbyly takové pěkně svařované myslím že se dělají na mašiny z titanu.

Příčky mezi parohy jsou tak 6 let pryč.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:43
od Land Jirka
Nebo nerez za 11000,-

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:45
od pojir
A ten nerez neco vydrzi? Ja jsem o tom cetl na nejakych australskych forech jen same spatne zkusenosti.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:49
od Land Jirka
masar píše: 07 led 2019 19:37 Nestačí sehnat origo svody a vybrousit ty příčky?
Ať jsou příčky vybroušeny, nebo ne kroutí se pořád.
Dělám svody na TD5 každej měsíc min jeden kus.
Nejhorší jsou čipaři :wink: tam to lítá furt.
Když čip, tak to chce cítit s motorem a hlavně teploměr výfuku, jinak je to otázkou max roku a svody jsou prohnuté a vytrhané štěfty z hlavy

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 19:52
od Land Jirka
pojir píše: 07 led 2019 19:45 A ten nerez neco vydrzi? Ja jsem o tom cetl na nejakych australskych forech jen same spatne zkusenosti.
Zkušenost z jiných aut je, že nerez nevydrží.
Na svody patří litina

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 20:00
od MadTom
TD5ka po načipování umí letět, ale taky pěkně hřát. A pokud to po čipu má vysoké teploty výfukových plynů, tak je na problém zaděláno. Na druhou stranu, D2 mám načipovanou 6 let, rok s originál svodama - utrhlo se to v Albánii, ale došel jsem na to až doma. A od té doby 5 let klid. Na druhou stranu, na jedné D2 jsem svody dělal 3krát, a od té doby je klid. Ty první svody, co jsme několikrát rovnaly asi nebyly moc povedené, protože se nejenom prohýbaly, ale i kroutili do vrtule. Po druhé demontáži už jsme je ani nedávali na frézu, ale majitel z nich má pěkný držák na zahradní nářadí. A dělal jsem i několik naprosto sériových aut, kde svody začaly foukat úplně stejně. Takže podle mě u sériového auta je to tak 50/50, u načipovaného to není jestli, ale kdy.
A k té nerezi - ono je to taky o tom, z jaké nerezi je to udělané. Ty kvalitní žáruvzdorné jsou ale drahé a musí se to umět zpracovávat.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 20:03
od Hanys_a_Kaca
Dyť píšu WBR turbo, to je Whistle Blow-off Regulation, auto ti pískne, kdy máš ubrat plyn. Když potřebuju předjet, tak mi to píská třeba třicet vteřin a pak zase uberu, protože ten hvízdot nechci poslouchat moc dlouho. Výsledek je, že řadim na 2500 otáčkách, závody nevyhrávám, ale to mi nevadí.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 07 led 2019 20:12
od habakuk
Jo moja Td5jede jak střelená, ale spíš by mě zajímalo jak se to pak celé chová s VGT Turbem?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 08 led 2019 09:47
od hrochado
habakuk píše: 07 led 2019 20:12 Jo moja Td5jede jak střelená, ale spíš by mě zajímalo jak se to pak celé chová s VGT Turbem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mně nic nekvičí :) ... ale já jezdím tak max na půl plynu a svody byly společně s tím turbem dělané ...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 08 led 2019 10:02
od MadTom
VGT turbo bude mít na svody stejný vliv jako normální turbo. Tedy podle kvality řídící mapy. Jediné co může být pozitivní je celková větší pružnost motoru, takže na to šlápneš a ono to pojede dřív a tedy i dřív ubereš. Ale pokud to bude honit jako urvané, tak je to furt to samé. Není to o turbu a motoru, ale o řidiči.

Mě když uletěl šteft, tak jsem na to přišel až po kontrole motoru doma, že to tam bylo očouzené od sazí. Zvukově se to neprojevovalo. Jeden šteft byl úplně ulomený, druhý na opačném konci upadl, jenom jsem se ho klíčem dotknul. Lomová plocha byla jednak z části narezlá a z části oleštěná, jak se šroub postupně lámal. Zvukové efekty nejsou pravidlem.