Stránka 53 z 63
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 14 úno 2022 15:43
od Vladicek
Tomn píše: 14 úno 2022 14:46
Vladicek píše: 14 úno 2022 13:18
No vypadá to tak. Ono koupit auto za 300 tisíc a za pár měsíců do toho dávat 250 za opravu je peklo, co si budeme povídat...
Jdu pohladit svoji D4, aby vydržela :-D.
Díky, potěšil jsi mě. Budu dál doufat, modlit se a zapalovat rituální ohně
Je to model 2016, poslední verze, HSE s nájezdem 90k km, takže v tomhle případě je ekonomika trochu jiná. Ale obecně to bude jak píšeš. Ta auta se stávají dostupnější, je jich na silnicích víc a tohle je vedlejší efekt.
Btw, stalo se mi něco podobného kdysi v Audi A6 zhruba na podobných kilometrech. Tam tenkrát vycestovala jakási kladka, kterou si pak servisáci posílali jako raritu, že to ještě neviděli. Tenkrát mě to štvalo, dneska bych za to byl vděčný
Tak držím palce, při 90 tisíc km by to bylo dost brzy na kliku, snad to bude něco jiného!
Já mám teď taky 90 tisíc km najeto na D4 a taky věřím, že mám na kliku ještě čas

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 14 úno 2022 16:00
od Lukasino
Vladicek píše: 14 úno 2022 15:43
Tomn píše: 14 úno 2022 14:46
Díky, potěšil jsi mě. Budu dál doufat, modlit se a zapalovat rituální ohně
Je to model 2016, poslední verze, HSE s nájezdem 90k km, takže v tomhle případě je ekonomika trochu jiná. Ale obecně to bude jak píšeš. Ta auta se stávají dostupnější, je jich na silnicích víc a tohle je vedlejší efekt.
Btw, stalo se mi něco podobného kdysi v Audi A6 zhruba na podobných kilometrech. Tam tenkrát vycestovala jakási kladka, kterou si pak servisáci posílali jako raritu, že to ještě neviděli. Tenkrát mě to štvalo, dneska bych za to byl vděčný
Tak držím palce, při 90 tisíc km by to bylo dost brzy na kliku, snad to bude něco jiného!
Já mám teď taky 90 tisíc km najeto na D4 a taky věřím, že mám na kliku ještě čas
Ale nebylo, jeden případ se sousedství, ve 30tis.km první motor, ve 130ti druhý motor (stejné auto)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 14 úno 2022 16:01
od Kokesek
V 70tis taky celkem normalne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 14 úno 2022 20:41
od Tomn
Diky za podporu.
Tak mame diagnozu a je to klika.
A to jsem byl presvedceny, ze vymena oleje po 15k km a dobre zachazeni by to melo minimalizovat.
Ted je na zvazeni, zda jit cestou vymeny polomotoru, nebo vymenit cely nastrojeny motor.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 08 bře 2022 19:12
od PetrSvoboda
Zdravím, prošel celé vlákno bylo to sice na dva večery, ale musel jsem. Mám totiž čerstvě jednu z těchto problematických motorizací. Po té co jsem to dočetl mám strach s autem jezdit. Asi to pro mě bude příliš velká psychická zátěž. Chtěl bych se zeptat zda to ty tdv8 3,6 nedělají ? Asi by mi to totiž stálo za to vyměnit auta. Celkově se mi značka a pocit z jízdy líbí. Ale potřeboval bych vědět, že mám větší šance dojet, než je tomu nyní.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 09 bře 2022 13:08
od xxx
PetrSvoboda píše: 08 bře 2022 19:12
Zdravím, prošel celé vlákno bylo to sice na dva večery, ale musel jsem. Mám totiž čerstvě jednu z těchto problematických motorizací. Po té co jsem to dočetl mám strach s autem jezdit. Asi to pro mě bude příliš velká psychická zátěž. Chtěl bych se zeptat zda to ty tdv8 3,6 nedělají ? Asi by mi to totiž stálo za to vyměnit auta. Celkově se mi značka a pocit z jízdy líbí. Ale potřeboval bych vědět, že mám větší šance dojet, než je tomu nyní.
bohužel vlákno těch, co to mají a jsou spokojení tady není. Jezdi a buď v klidu. Není to takové horké, jako se tu píše
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 09 bře 2022 13:37
od Don
to je mozna pravda, ale kdo by si koupil auto s konstrukcni vadou motoru, kde oprava vyjde na cenu vozu, kor kdyz neni zpusob jak to ovlivnit. To je jak ruleta a nikdy nevis kdy skoncis u krajnice a na na dlouhou dobu bez auta
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 09 bře 2022 17:37
od Lukasino
PetrSvoboda píše: 08 bře 2022 19:12
Zdravím, prošel celé vlákno bylo to sice na dva večery, ale musel jsem. Mám totiž čerstvě jednu z těchto problematických motorizací. Po té co jsem to dočetl mám strach s autem jezdit. Asi to pro mě bude příliš velká psychická zátěž.
Chtěl bych se zeptat zda to ty tdv8 3,6 nedělají ? Asi by mi to totiž stálo za to vyměnit auta. Celkově se mi značka a pocit z jízdy líbí. Ale potřeboval bych vědět, že mám větší šance dojet, než je tomu nyní.
Nedělají, 3,6 je z generace 2,7 TDV6, případně novější V8 diesel 4,4 je z generace 3,0 SDV6. Obě V8 na to netrpí a je naopak rarita, když se něco stane na spodku motoru. Snad jediné fatální, na co více trpí 3,6ka je propálení pístu od kapajícího vstřikovače, ale to se dá řešit preventivně a podstatně lépe jak u V6tek kliky
JENŽE, nedává se to do D3/D4, což jsou skvělý krabice, kterým velký RR nemůže konkurovat co se vnitřního prostoru, off doplňků, atd. týká

Takže prostě není volby a to auto za to stejně stojí
Alespoň já mám ten pocit, velký RR je skvělý, jezdí se s ním parádně, ale jakmile sednu do D3/D4, mám pocit že jedu na výlet

to auto je prostě jiné, boží... Dávat tam V8 diesly, tak asi nejezdí nikdo z nás v ničem jiném do konce života

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 10 bře 2022 07:53
od richo.70
xxx je to marný, je to marný. Tady s nima nehneš,

Prostě jediný auto co se sere.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 10 bře 2022 14:18
od petr štrof
jedna D3 se právě strojí do 3,6 V8 z RRS
až bude hotovo tak se majitel určitě rád pochlubí
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 10 bře 2022 14:19
od Rennie
petr štrof píše:na Hradecku se jedna D3 právě strojí do 3,6 V8 z RRS
až bude hotovo tak se majitel určitě rád pochlubí
A je to venku [emoji16]
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 10 bře 2022 14:34
od MadTom
A bude to umět jako standardní přestavbu? Že bych začal shánět dva LR?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 11 bře 2022 08:00
od masar
MadTom píše: 10 bře 2022 14:34
A bude to umět jako standardní přestavbu? Že bych začal shánět dva LR?
Už ze dvou zdrojů nezávisle na sobě jsem slyšel, že někdo tímhle způsob řeší zástavbu M57 z BMW, ale z jiného zdroje mi bylo řečeno, že každou přestavbu je nutné schvalovat individuálně a není to úplně levný proces, takže nějaký hromadný schválení asi nebude úplně reálný.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 11 bře 2022 09:00
od MadTom
Jedna věc je papírové schválení přestavby - tam to asi bude vždy kusovka, že to musí na schválení, ale zase se dají papíry "jenom opsat" a nemusí se vymýšlet znovu od nuly. Druhá věc je vlastní přestavba, aby se to "jenom" zopakovalo, a tedy bylo to vymyšlené na opakované řešení, takže standardní prvky nebo pokud něco atypického, tak opakovatelně vyrobitelné/sehnatelné. Je něco jiného poskládat to jednou a něco jiného to vymyslet pro opakované řešení, tam je například potřeba něco jako dokumentace, což je vše fůra práce navíc.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 19 bře 2022 10:05
od JamesV8
Zdravím klubáci..
nechci tady nějak překážet, ale ocenil bych dobrou radu.. uvažuji o Jag. XJ LWB s nájezdem 165tis.. 3.0d 202kw.. jde mi jen o to na co si dát pozor. Mám menší servis, ale dělám jen BMW a občas Audi, ale tento motor vůbec neznám..ale zase si o něm nečtu nic dobrého.. tento Jaguar na kterého jsem byl včera dívat, tak po nastartování lehce rachtal, ale znělo to jako napínák řetězu.. co jsem zjišťoval tak ho má mezi vačkama. Jinak rozvod je řemen. Dále při rozjezdu byl zvuk motoru jako staré TDS od BMW a nebo spíše bych přirovnal k náklaďáku. Takový cvakající zvuk.. nevím jak to lépe popsat. Hodně pronikající do kabiny. No prodejce chce za něj 450tis, ale tohle mě překvapilo..nerad bych řešil nějakého šotka..
Na Jagur klubu to nějak stojí a moc lidí tam nechodí.. tak mě napadlo napsat sem.. původně jsem zde hodně řešil Discovery, ale naposledy jsem zde byl v roce 2013 a nemohu se nějak přihlásit.. tak jsem si udělal nový profil..
Předem všem moc děkuji..
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 19 bře 2022 10:17
od Lukasino
"rachtání" po startu cca 2-3 vteřiny jsou u TDV6 2.7 i 3.0 běžné, někdo tvrdí že to jsou řetízky a napínáky na vačkách, někdo zase že za to může KO zpětný ventil co je nahoře v tělese olejového filtru, který nepodrží tlak a steče to dolů...
Ale jinak projev toho třílitru v XJ je hodně tichý, pokud to bylo hlučné, je něco špatně. Víc takhle asi nikdo neporadí

Jinak ten motor není nejspolehlivější, to sis tady asi přečetl, ale zase v těch placatých jaguárech má podstatně menší úmrtnost než v těžkém LR.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 19 bře 2022 10:28
od JamesV8
super děkuji... určitě v jaguáru tento motor není tak namáhán.. každopádně budu pátrat dál.. dokud asi nenatrefím na nějaký pěkný kus.. ono asi hodně záleží na zacházení a celkově údržbě motoru..
nicméně není lepší vyměnit po koupi s rozvodama olejové čerpadlo? Dát rovnou nové aby to mělo požadovaný tlak..
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 dub 2022 22:37
od ferjon
Prisla mi sem d3 a hadam vsetko bolo mrtve okrem turba.
Tdv6, 2006 424 000km, bola tam prevdepodobne od nova.
Loziska zodrate, valce od hrdze,...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 22 dub 2022 19:48
od kodl80
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 11 kvě 2022 07:56
od Kokesek