* ostré šutry 1,2-1,5 z osobní zkušenosti se spíš prořízne tvrdá guma než měkká..erik píše:Já hustímMike III píše:potřeboval bych prosím poradit s huštěním COOPER DISCOVERER STT 265/70 R 17 discovery III
silnice, bláto, ostrý šutry velký balvany
díky
* silnice 2,5 bar
* bláto 1,2 bar
* písek 0,8-1,2 bar
* ostré šutry 2,5 bar
* velká balvany 0,6-1,5 bar / trialové anebo vyprošťovací ježdění /
Pneumatiky
Moderátor: Acon
Re: Pneumatiky
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 01 úno 2011 18:58
- tel.: 0918334337
- auto: DiscoveryII
- Bydliště: Šumiac
Re: Pneumatiky
No tak KM2 su už doma,ale len 4ks , no na rezervu už nebolo možné zohnať ale hádem dojde už loď ,z ceny sa mi poriadne zatočila galava!! Je to pekná guma a hádm aj niečo znesie.No čas ukáže.
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Tak ja nevim, mam snad jine gumyLassard píše:To Hunter: Tak gumy GGAT2 mají za sebou první zatěžkávací zkoušku....

Free Td4 2004 HSE automat
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Já hustím
* silnice 2,5 bar
* bláto 1,2 bar
* písek 0,8-1,2 bar
* ostré šutry 2,5 bar
* velká balvany 0,6-1,5 bar / trialové anebo vyprošťovací ježdění /[/quote]
* ostré šutry 1,2-1,5 z osobní zkušenosti se spíš prořízne tvrdá guma než měkká..[/quote]
...na Hammade je 1,2 bar asi malo, bo je nebezpeci bocniho poskozeni gumy...ale je pravda, ze jsme hustili na 2,0 bar , bo na pisek jsme podhustili na 1,2 bar a pri zapadani na 0,8 bar .
... ten interval mezi 1,2 a 2,0 nebyl tak hrozny na kompresor a jeho prehrivani...
* silnice 2,5 bar
* bláto 1,2 bar
* písek 0,8-1,2 bar
* ostré šutry 2,5 bar
* velká balvany 0,6-1,5 bar / trialové anebo vyprošťovací ježdění /[/quote]
* ostré šutry 1,2-1,5 z osobní zkušenosti se spíš prořízne tvrdá guma než měkká..[/quote]
...na Hammade je 1,2 bar asi malo, bo je nebezpeci bocniho poskozeni gumy...ale je pravda, ze jsme hustili na 2,0 bar , bo na pisek jsme podhustili na 1,2 bar a pri zapadani na 0,8 bar .
... ten interval mezi 1,2 a 2,0 nebyl tak hrozny na kompresor a jeho prehrivani...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Pneumatiky
Ahoj, chtěl sem se zeptat na kolik foukáte gumy na silnici? Mam matadory wisenta MP75 235/85/16 a auto D1.
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
* silnice 2,5 bar
.. to popisuju Wissenty
.. to popisuju Wissenty
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Pneumatiky
Taky 2,5 ...na D1 a na D III to samé
( a přední a zadní stejně )

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Pneumatiky
Díkes, za zkušenosti 

Re: Pneumatiky
Tak už také hučím, asi jsem sjel tu horní pidi vrstvičku, schválně jsem to pozoroval včera na dálnici 110 km/h při větších až maximálních už pak vnímám jen aerodynamický hluk, na okreskách se to nějak zásadně neprojevuje. MastodontHunter píše:Tak ja nevim, mam snad jine gumyLassard píše:To Hunter: Tak gumy GGAT2 mají za sebou první zatěžkávací zkoušku....Huci me jako tank (mozna nejsem zvyknuty), na silnici drzi, to ano, blativa cesta, cca 200m (spise blato nez trava) - vzorek hned zalepeny a auto litalo do stran (mozna to v terernu neumim, je fakt, ze se do niceho moc nehrnu). Ale jeste budu testovat, zatim vse jen v beznem provozu.

„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
Re: Pneumatiky
snad to sem můžu dát
sundal jsem letní a neoznačil si přední a zadní
a teď jsem zjistil, že se mě jedny sjíždějí víc ( nepatrně asi 2mm ) tak bych je rád na léto mezi sebou přehodil ale nevím jestli to je předek nebo zadek a dotaz jaký se vám sjíždějí víc předek nebo zadek díky za info - free 1.8, r.v.99 3dv


Re: Pneumatiky
U Friťáku bude vždycky víc sjetý předek, protože za normálních okolností jde téměř všechen krouťák na přední nápravu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Neklane na zadek jde vždy alespoň 25% výkonu a krouťáku a dosahuje to až krajní hodnoty 55% předek 45% zadek. Nikdy nejde vše jen na předek pokud máš vše jak má být, proto je to pernamentní 4x4 a ne haldex 4x4 kdy se zadek případně připojí a dosáhne hodnoty až 50% na 50 % . A ted mě zase tlučte 

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Pneumatiky
Tomáši máš pravdu co se týká náhonu. Neklane Ty taky, co se týče sjíždění. U mne se více sjíždí předek. Také jsem to měnil, dokonce kdesi v návodu je doporučena záměna kol vzhledem k "zvláštní konstrukci náprav" na Free. Ideální je měnit křížem jako zastara 

ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Ne u všech moderních dezénů je to možné...BeerRudolf píše:Ideální je měnit křížem jako zastara

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Pneumatiky
To samozřejmě ne
, tam pouze předek dozadu a zadek dopředu. U pneu které byly na Free v prvomontáži to jde. A výrobce píše návody zřejmě na auto ve specifikaci v jaké ho vypouští z výroby.

ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
Re: Pneumatiky
No vždyť to říkám, 75% je skoro všechnotagr píše:Neklane na zadek jde vždy alespoň 25% výkonu a krouťáku a dosahuje to až krajní hodnoty 55% předek 45% zadek. Nikdy nejde vše jen na předek pokud máš vše jak má být, proto je to pernamentní 4x4 a ne haldex 4x4 kdy se zadek případně připojí a dosáhne hodnoty až 50% na 50 % . A ted mě zase tlučte


Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Pneumatiky
Není to možné ani tak, že gumu sundám z disku, který byl vlevo ve předu a dám jí na disk, který byl vpravo vzadu?PavelU píše:Ne u všech moderních dezénů je to možné...BeerRudolf píše:Ideální je měnit křížem jako zastara

Já se jen ptám, moc zkušeností zatím ze své Feldy nemám

Discovery 300TDI "Daisy" - 2" lift, pevnostní nárazníky, a spooousta plánů a úprav ==>> červen 2016 - Island :)
L322 TD6, 2006 "Stacy" - leštěnka
L322 TD6, 2006 "Stacy" - leštěnka
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
asi meli na myslí směrový dezén, tam by ti to pak jelo proti směru...
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo

- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Pneumatiky
Není to možné ani tak, že gumu sundám z disku, který byl vlevo ve předu a dám jí na disk, který byl vpravo vzadu?
Já se jen ptám, moc zkušeností zatím ze své Feldy nemám
a na Free jsem to ještě neabsolvoval..[/quote]
Při otočení na disku to samozřejmě jde
. U směrových dezénů je důležité dodržet směr otáčení pneu.
I když už jsem viděl na autech různé hrůzné kombinace 

Já se jen ptám, moc zkušeností zatím ze své Feldy nemám

Při otočení na disku to samozřejmě jde



ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- Martin_Černý
- Příspěvky: 412
- Registrován: 26 lis 2011 17:46
- tel.: 728013652
- auto: D2,P38,DEF a tak
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Máte někdo prosím aktuální zkušenost kde a za kolik sehnat Cooper Discoverer STT 235/85 R16? Díky.