Stránka 59 z 81

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 led 2013 20:10
od Mike150
jo jo jsou toho tady romany, ale pro lidi bez praxe dost neuplne romany.

Kdyby tady kazdy profik byl ochotny napsat.

mam tam tohle a tohle, maji to levne tady a mam porovnani s tim a tim a je to takove a makove tak by to vsem dost pomohlo, ale vsechno je tu dost nejednoznacny. Nicmene uz nejaky postrehy pres PM jsem ziskal a hold budu muset zkouset pokus/omyl.

zvednu si auto, projdu celej podvozek a kouknu na stabilizatory, ale jestli poznam co je v poradku a co uz neni to nevim :head :D

Ja se prvne budu muset nechat svest nekym kdo ma na strese stresni stan a 2" lift + novy podvezek, protoze je taky mozy, ze to jak mi to plave neni zavada, ale opet dalsi skvela vlastnost Defiku :-) :-) :-)

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 led 2013 20:21
od fidzi
Kdykoliv to liftuješ, tak to chce dát korekční ramena a stavitelnou panhardku + znovu geometrie. To že se to většina lidí nedává je věc druhá, ale taky to pak nejezdí jak před tím. Já nemám ani jeden stabilizátor na střeše těžkou zahradu, pevnostňáky a naviják... Auto teda nedrží stopu jako dřív, ale je to v podstatě znát jen při bočním větru. Na dálnici v pohodě furt 130 bez potřeby nějakých větších korekcí, nejvíce jsem jel asi 160 plně naloženej při cestě z Bosny. Jinak teď to zas trochu plave, protože mám po ráně do šutru totálně rozjetou geometrii na předku.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 led 2013 20:46
od MadTom
Hele, nehledej v tom vědu, je to auto jako každý jiný. Jestli si to chceš ulehčit, tak zajeď na STK na vytřádla. Za pár korun ti tam řeknou a ukáží, kde je co vymačkané nebo vybouchané. Jinak pod auto, vzít páku a postupně projít všechny klouby, čepy a silentbloky. Nikde to nesmí mít vůle, pokud sou to gumová uložení, tak ta guma nesmí být zteřelá, nebo se rozpadat.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 led 2013 22:23
od mr-tomas
:hmm: Šlo by tedy nahodit nějakej konkrétní typ na nějakej podvozek, nebo ideálně kompletní sadu. Popřípadě jaké jsou na to dobré tlumiče, jaké péra.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 led 2013 23:04
od Kangaroo
Zkontrolujte hlavně jestli nemáte vymačkaný silembloky v zadních ramenech, nebo v nich málo utažený šrouby a vymaškaný díry do elipsy. V rychlý jízdě se to pojevuje velmmi nepříjemně, špatným držením stopy a dokonce mírným kličkováním.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 led 2013 23:57
od Mike150
2x toppic

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 14 led 2013 00:00
od ATOL
ty zadní ramena jsou dost nepříjemný....při poslední cestě z Ukrajiny jsem plaval po dálnici v Maďarsku při každým ubrání plynu.....
když jsem to potom doma rozdělal, tak byl v tahu silentblok na levé straně....a přitom na pravé byl jako novej....

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 14 led 2013 00:02
od ATOL
Mike150 píše:ja osobne jezdim jak africkej autobus, je teda pravda ze mam na strese 60 kg zatez, ale dela to i kdyz to sundam a lidi za mnou nechteji v terenu ani jezdit, protoze maji strach ze se kazdou chvili prevratim - spis mi prijde ze mam totac v haji zadni tlumice a jdou na doraz - to jsou petelice na skoro kazdym kameni to jde na doraz a to se s defendrem jen tak "kocham" a bohate by mi stacila nejaka diskoteka, ale ta nema 8+1, ktery 2x za rok vozim :-).


U me je nejhorsi, ze nemam porovnani - nevim co je normalni a co neni, ale rozhodne budu moc rad stejne jako mr. Thomas za konkretni sestavy s kteryma mate zkusenosti vcetne vsech vymen co jste delali pro zvednuti a na co jste se nadruhou stranu v klidu vykaslali.

Mel jsem patrola 2,8 dlouhyho na OME tlumich + cca 8cm lift (prisel jsem k hotovymu) a musim rict, ze jak na ceste tak v lehkem terenu (na trat jsem to nezkousel) stokrat lepsi nez defik a to me hrozne stve - nerad priznavam, ze je v cemkoliv patroll lepsi nez Defik :-) :-) Defika miluju, ale potrebuju ho vylepsit.

10. kvetna vyrazime smer ukrajina a nerad bych zase strasil lidi prevracenim se :-)
a vzadu máš jaký pružiny?.....

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 14 led 2013 00:15
od Mike150
hele presne tak jediny jak to auto udrzet na ceste je ho drzet pod plynem, ale to jde delat kdyz nejedes do zatacky :-) Dalnice a predjizdeni kamionu byl pro me zazitek, pri kterem jsem se normalne potil a nedejboze, kdyz tam byly vyjety koleje - to se to rozhoupalo, ze jsem se musel zacit modlit.

Nechci s kazdym prdem otravovat Eliotta ma dost svojich starosti, ale kdyby se nasel nekdo v jiznich cechach co by to byl ochotnej projed tak dejte echo. Zatim me to netrapi - zacne az tak mesic pred cestou. Prozatim udelam co tu radite - projdu vsechny vule a uvidime. Pripadne zkusim najit ty silent bloky vzadu :-)

vsude mam standart co se dava na TD5 rv 2001 a kolik maji za sebou nebo jestli je nekdo nekdy menil netusim - tachometr mi ukazuje 210 000km

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 14 led 2013 00:53
od ATOL
pokud ti to na každým hrbu mlátí na dorazy, tak ty zadní pružiny vyměň.....ty už budou unavený....a dej tam nějaký silnější....
na Disco jsem dal dozadu "B" a asi po dvou letech mi to taky v terénu pořád lítalo na dorazy, tak jsem tam dal "C" a byl klid.....

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 16 led 2013 13:38
od mr-tomas
Dotaz, proč dávat na auto rozšiřovací podložky pod kola? Řeším jaké dát ráfky a nějak nerozumím proč všichni dávají podložky pod kola když můžou dát rovnou ráfek s patřičným ET. Když pominu, že podložky jsou docela drahé, pomalu jako levnější ráfky, nejsem si jistej pevností pokud jsou duralové a né zelezné, tak nerozumím proč je tam cpát. Jediné co mě napadá je, že při případné nehodě na silnici při obhlídce auta policií, si zapíšou že tam byli kola co tam papírově patří, kdežto malé nebo mínusové ET je hned na první pohled vidět. Nebo je v tom něco jiného? :roll:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 16 led 2013 17:44
od brudr
mr-tomas píše:Dotaz, proč dávat na auto rozšiřovací podložky pod kola? Řeším jaké dát ráfky a nějak nerozumím proč všichni dávají podložky pod kola když můžou dát rovnou ráfek s patřičným ET. Když pominu, že podložky jsou docela drahé, pomalu jako levnější ráfky, nejsem si jistej pevností pokud jsou duralové a né zelezné, tak nerozumím proč je tam cpát. Jediné co mě napadá je, že při případné nehodě na silnici při obhlídce auta policií, si zapíšou že tam byli kola co tam papírově patří, kdežto malé nebo mínusové ET je hned na první pohled vidět. Nebo je v tom něco jiného? :roll:

To asi zalezi na vkusu kazdeho soudruha.-ET vetsinou maji plechovy disky,ty jsou celkem levny.Elektrony s -ET bych rekl ze jsou docela drassi.Takze pokud mas origo elektrony a liby se ti tak si koupis podlozky a pokud nee tak si koupis jeom plechace s -ET a mas to rozsireny.A pak je jeste moznost nahodit -ET plechace a podlozky a jeste rozsirovaci lemy a mas to rozcaply jak ... :roll: tod muj nazor

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 19 led 2013 21:57
od dyogeness
ako ? vie niekto odpoved...chcel som tento rozmer ale ked to cucha tak bude asi problem...[/quote]


Kdyz tam das podlozky tak to nic neviresi,asi to bude jeste horsi.Nahod podvozek +2palce a bude to redy :wink:[/quote]


... sucha to len ked ideme 4ria v aute... kedze vacsinou chodim sam a niekedy ked prehovorim frajerku...:) ...tak riesenie odkladam...tlmice a struny su este dobre tak pockam a ked nastane cas tak tam dam terrafirmu 2ku lift...a bude...:)
inak mne to suchne len pri fakt rychlej jazde cez priecne nerovnosti a aj to len na plastovych lemoch koli trocha sirsiemu et... takze neriesim a jazdim.... ziadne extremne et sice nemam ale ajtak odporucam pri tomto rozmere sa s nim pred kupou zaoberat... lucim sa s povestnym "auta su auta a defender je defender" ... :)

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 úno 2013 11:11
od komin
Vie niekto kolko maju ET origo disky na Defovi?
Tak uz som to nasiel 8)

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 úno 2013 14:44
od DanoDEF
disky 5,5 maji ET33 a disky 6,5 maju ET20,6

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 úno 2013 14:47
od komin
Diky za potvrdenie :wink:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 úno 2013 11:58
od mr-tomas
Poradil by mi někdo jaké nejmenší ET jde dát u 235/85/16 s diskem 6,5 nebo 7J u Defa bez liftu, aby se to ještě vešlo do podběhů? Ideálně by se mi líbilo ET -20. Děkuji za pomoc.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 úno 2013 12:02
od brudr
bych rekl ze by se tam mohlo vpohode vlest i -30

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 úno 2013 13:50
od komin
Na foto pneu 235/85 R16 ET3 cize -20 urcite bude trcat.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 13 úno 2013 14:57
od mr-tomas
Lemy můžu dát širší, šlo mi aby se to vešlo do podběhu bez řezání blatníku.