Stránka 7 z 9
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 09 bře 2014 10:28
od RudaK
dava píše: průměr kola v palcích, bez ohledu na ráfek, poměr k šířce a podobně.
A o tom to je ... prostě 32" kolo má vyšší bočnici při 17" disku a tím větší možnost podhuštění , než kombinace 30" kolo a 19" disk - tam neupustíš skoro nic

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 09 bře 2014 19:23
od dava
No, podle mýho je rozumnější 35/11,5/15 , ale to jsem asi na špatným webu

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 09 bře 2014 19:30
od SJ410
Nechají se dát na D3 i 16" disky?
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 09 bře 2014 19:32
od Mike III
nevejdou se brzdiče
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 23 dub 2014 13:19
od xxx
tak jsem včera D3 postavil na 32" kola a je to luxusní. Když je auto přizvednuté, je to jasná volba. Výměna za 255/55R19 je přímo nutnost
Rudo, nakazil jsi mě

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 23 dub 2014 13:31
od Luboš M.
xxx píše:tak jsem včera D3 postavil na 32" kola a je to luxusní. Když je auto přizvednuté, je to jasná volba. Výměna za 255/55R19 je přímo nutnost
Rudo, nakazil jsi mě

A kde jsou nějaké fotky?
Tady je moje bejvalka, někde tady ta fotka už byla ale zmizela.
17 disky 265/70r17
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 23 dub 2014 15:02
od xxx
rozdíl v kolech 255/55/19 vs 265/70/17
a celé auto ti vyfotím za týden v Jihlavě i když asi tak pěknou fotku, jakou jsem ti udělal do avataru mít nebudu
O víkendu to jdu otestovat na Slovensko do bahna. Věřím, že ho bude po těch deštích dostatek

a doufám, že nebudu muset navijákovat

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 23 dub 2014 16:17
od petr štrof
já měl 265/70/17 Copper STT, sami o sobě auto přizvednou solidně , rozdíl z fotky je patrnej + LLams a seš na tom jak v Defíku
kola jsem prodal a v Jihlavě novému majiteli určitě udělaj radost sucho nejspíš nebude, ale LLams si nechám
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 23 dub 2014 19:13
od xxx
llams nemám, ale táhla od Luboše svojí funkci plní na 100%

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 24 dub 2014 07:34
od RudaK
32" kola dělají z D III dospělé auto ....

( ono se auto dá zvednout i softwarově,ale s táhlama zas můžeš na original diagnostiku a

) Ještě jednou bych připoměl nové seřízení odklonů kol při použití kratších táhel

podle mě to je zaručeně lepší - pokud chceš jezdit na 32" kolech .
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 24 dub 2014 08:06
od xxx
RudaK píše:32" kola dělají z D III dospělé auto ....

( ono se auto dá zvednout i softwarově,ale s táhlama zas můžeš na original diagnostiku a

) Ještě jednou bych připoměl nové seřízení odklonů kol při použití kratších táhel

podle mě to je zaručeně lepší - pokud chceš jezdit na 32" kolech .
jj, dneska jde auto na geometrii

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 24 dub 2014 16:05
od stan
Mike III píše:nevejdou se brzdiče
Já ze stejného důvodu u benzínové verze dám nejméně 18"
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 28 dub 2014 12:29
od Mike III
Luboš M. píše:xxx píše:tak jsem včera D3 postavil na 32" kola a je to luxusní. Když je auto přizvednuté, je to jasná volba. Výměna za 255/55R19 je přímo nutnost
Rudo, nakazil jsi mě

A kde jsou nějaké fotky?
Tady je moje bejvalka, někde tady ta fotka už byla ale zmizela.
17 disky 265/70r17
Ty kola znám

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 14 říj 2014 15:47
od defikr
Pánové, možná se to už řešilo, přesto se zeptám - mám Llams na DIII a začal zlobit pravý zadní snímač polohy (až do červené kontrolky, na oranžovou nereflektuji). Auto si začalo pomalu sedat (ve 140 na D1). Tak mne nenapadlo nic jiného než to Llamsem zvednout o jedn stupeň. Propadání se zastavilo a pomalu (velmi pomalu) se auto začalo zvedat. Tak po 10 km jízdy jsem Llams vrátil do "nuly" a podvozek se za chvíli dostal do standardu (samozřejmě při "Spec. program OFF).
Švihal jsem dál ještě asi 100 km. Na benzínce jsem si dal kafe a po nastartování vše bylo zase O.k.
Má někdo s tímhle vlastní zkušenosti.
Díky.
Petr
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 15 říj 2014 08:11
od xxx
defikr píše:Pánové, možná se to už řešilo, přesto se zeptám - mám Llams na DIII a začal zlobit pravý zadní snímač polohy (až do červené kontrolky, na oranžovou nereflektuji). Auto si začalo pomalu sedat (ve 140 na D1). Tak mne nenapadlo nic jiného než to Llamsem zvednout o jedn stupeň. Propadání se zastavilo a pomalu (velmi pomalu) se auto začalo zvedat. Tak po 10 km jízdy jsem Llams vrátil do "nuly" a podvozek se za chvíli dostal do standardu (samozřejmě při "Spec. program OFF).
Švihal jsem dál ještě asi 100 km. Na benzínce jsem si dal kafe a po nastartování vše bylo zase O.k.
Má někdo s tímhle vlastní zkušenosti.
Díky.
Petr
s llams zkušenost nemám, ale čidlo mi do červeného šlo. Umřelo, bylo vadné, výměna a zase vše OK.
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 02 led 2016 21:01
od iRRes
Tak, že abych si tam mohl vrznout 32" stačí kratší táhla a seřídit odklony kol. Žádné další úpravy nejsou třeba ? Díky. D.
PS: na tachu bych měl být cca o 7% rychlejší než na 30", měření ujetých kilometrů s 380 000 řešit už asi nemusím

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 03 led 2016 09:54
od xxx
iRRes píše:Tak, že abych si tam mohl vrznout 32" stačí kratší táhla a seřídit odklony kol. Žádné další úpravy nejsou třeba ? Díky. D.
přesně tak, nic dalšího není třeba
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 03 led 2016 10:14
od RudaK
iRRes píše:Tak, že abych si tam mohl vrznout 32" stačí kratší táhla a seřídit odklony kol. Žádné další úpravy nejsou třeba ? Díky. D.
No ty 32" kola vejdou i normálně,akorát to je na oko takové našlapané.... s kratšíma táhlama to je podle mě na oko hezčí

Odklon je lepší seřídit,protože se při přizvednutí změní odklon - a když to bude takle jezdit stále,tak to lepší bude

( já to tak udělal ) Jiné úpravy nejsou potřeba !
iRRes píše: na tachu bych měl být cca o 7% rychlejší než na 30", měření ujetých kilometrů s 380 000 řešit už asi nemusím

Toto je jediné,to proměřování - ukazuje to míň jak píšeš a s tím i jiná ujetá vzdálenost a tím pádem jiná průměrná spotřeba

I když někteří tvrdí,že se to dá eliminovat tou kalibrací pneu co je v navigaci - ale mě to i po tom ukazuje zkresleně při kontrolním pohledu na GPSce ....
p.s. už mě předběhl kolega z hodnocením

.... já nakonec utekl k LLAMSu z důvodu,že když vezu maminku, která špatně chodí,tak se jí i špatně nastupovalo a LLAMS umožňuje ještě 1x nižší nákladovou polohu - asi tak.
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 03 led 2016 11:32
od xxx
RudaK píše:
I když někteří tvrdí,že se to dá eliminovat tou kalibrací pneu co je v navigaci - ale mě to i po tom ukazuje zkresleně při kontrolním pohledu na GPSce ....
taky si myslím, že ta kalibrace v navigaci nemá na to vliv. Tacho prostě bude ukazovat méně.
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Napsal: 04 led 2016 20:50
od iRRes
Za kolik se dá pořídit takovej čumáček ?
