Stránka 7 z 17

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 14 pro 2012 10:50
od DoplnkyNaAuto.cz
Vypadá to že vozidlo je transportním režimu, v pondělí budu vědět více... proč to tak je?...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 20 pro 2012 23:47
od DoplnkyNaAuto.cz
Závada asi zjištěna odešla jednotka komfortu co je u spolujezdce po sedadlem, kdyby jí někdo měl ať mi zavolá nebo napíše, děkuji. 608916852

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 21 pro 2012 21:57
od eliott
DoplnkyNaAuto.cz píše:Závada asi zjištěna odešla jednotka komfortu co je u spolujezdce po sedadlem, kdyby jí někdo měl ať mi zavolá nebo napíše, děkuji. 608916852
Opravit nejde? Neni to body control modul? Jaké je číslo dílu, YWC000921?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 21 pro 2012 23:03
od Kokesek
Budu ji mit jen ji musim najit... a posli foto nebo cislo dilu at se bavi o tom samem...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 02:41
od DoplnkyNaAuto.cz
toto

Obrázek

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 02:42
od DoplnkyNaAuto.cz
Kdo to má a funguje a za rozumnou cenu.. pošlete mi sz

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 02:55
od DoplnkyNaAuto.cz
Obrázek

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 09:15
od Kokesek
ahoj tak mam YWC000922 coz je podle oznaceni primo na 4.4benzin r.v. 2005

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 09:21
od Kokesek
mas SZ

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 10:48
od libovka
Podstata jsou taky hodnoty HW a SW.Jinak si myslím že nová nebude drahá.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 12:24
od eliott
Kokesek píše:ahoj tak mam YWC000922 coz je podle oznaceni primo na 4.4benzin r.v. 2005
YWC000921 je sčíslovaná s novější YWC000922 co máš ty i s nejnovější YWC000923, která stojí nová 6500,- + DPH, ale jak správně plíše libovka, jde o konfiguraci.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 13:10
od DoplnkyNaAuto.cz
Tak mi jen vysvětlete co by se mi tam hodilo? mám rok 2002 ? 4.4 benzín... nbachci si to koupit a pak mi to bude naprd... :wink:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 13:25
od eliott
Proto jsem se ptal, jestli nejde ta tvoje opravit. Většinou je to vždy nejsnažší cesta. Výměnu téhle jednotky jsme ještě neřešili, ale jestli to bude podobné jako u jiných LR (a aut obecně) bude třeba novou jednotku nakonfigurovat podle té staré, podle případných rozdílů ve výbavě auta. Další věc je, že si to možná přenese z dárcovského auta info o najetých kilometrech.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 13:36
od libovka
Vše se musí přehrát.Jak kilometry tak výbava.Při nepřehrání km bude na palubce svítit takovej bod kterej informuje o tom že bylo manipulováno s km.Výbava se musí nakodovat a proto musí sedět čísla HW a SW.A pozor,většina techto jednotek jde nakodovat pouze 2x.Poprvé v továrně a podruhé jde přehrát.Pak už ne.
Kodování se musí povést na poprvé.Pokud dojde během kodování např. k poklesu palubního napětí tak se proces přeruší a většinou už to pak nejde dokodovat.Proto se doporučuje mít auto při těchto procesech na kvalitní nabíječce.

Ale na vyzkoušení by stačilo připojit jednotku z jiného auta a centrál a stěrače by měli chodit i bez kodování.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 20:29
od DoplnkyNaAuto.cz
no ... kdo to opravuje? přece jen bez toho se moc jezdit nedá chtěl bych to vyřešit během jednoho dne, tzn, nebudu nikam posílat jednotku, týden čekat atd... pokud si koupím jetou rád bych od Vás záruku, tzn. pokud mi z jakéhokoliv důvodu nepůjde rád bych jí vrátil a dostal zpět peníze. Pokud jste ochotni napište mi SZ s cenou. Mám pána v LR co to nakoduje, tzn. má origo diagnostiku a ví co dělá, takže jistě když bude dobrej HW poradí si. Děkuji.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 22 pro 2012 20:49
od eliott
Koupi jsi si Land Rover, měl by si se připravit na to, že občas si pár dní postojí v servisu, tak to prostě chodí, myslím, že všichni, kdo sem chodí, se po koupi LR naučili trpělivosti. Nebo si objednej novou přímo u toho, kdo ti to bude programovat, to je asi jediné řešení ''na počkání''.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 23 pro 2012 08:19
od Kokesek
Prehravat to jde do nekonecna, km jdou poresit i na stole. da se i prehodit cela konfigurace na stole. HW nevadi kdyz je jinej vetsinou je to delane tak ze stary i novy soft chodi na obou fosnach. Pouze funkce ktera nebyla na stare se tam proste nedeje. To je to same jak kdyz chces zapnout klimu v aute kde neni....

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 23 pro 2012 08:26
od eliott
Kokesek píše:Prehravat to jde do nekonecna, km jdou poresit i na stole. da se i prehodit cela konfigurace na stole. HW nevadi kdyz je jinej vetsinou je to delane tak ze stary i novy soft chodi na obou fosnach. Pouze funkce ktera nebyla na stare se tam proste nedeje. To je to same jak kdyz chces zapnout klimu v aute kde neni....
Ono možná bude záležet na tom, čím to děláš ne? Jen pro příklad, originál LR diagnostika (Testbook) neumí (podle všech co znám co s ní pracovali)u P38 zapnout dení svícení samostatně, jen zapnutím nějakého ''severského balíčku'' nastavení. No a takový Rovacom to umí bez problému, takže je vidět, že jiná diagnostika umí některé zákroky jinak.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 23 pro 2012 09:44
od eliott
eliott píše:Koupi jsi si Land Rover, měl by si se připravit na to, že občas si pár dní postojí v servisu, tak to prostě chodí, myslím, že všichni, kdo sem chodí, se po koupi LR naučili trpělivosti. Nebo si objednej novou přímo u toho, kdo ti to bude programovat, to je asi jediné řešení ''na počkání''.
Ještě to upřesním, naučil jsem se neslibovat nic ''na počkání'', pokud nejde opravdu o banalitu, protože léta praxe mě vyškolila, že pos..t se může kdykoli cokoli, a pak to dopadá tak, že zákazník je naštvaný ještě víc, než když mu rovnou řeknu, že u mne auto zůstane. A u elektroniky to platí trojnásob, to je mrcha nevypočitatelná.

Jeden příklad, ještě z dob, kdy jsem vedl autorizovaný servis Nissan:

Nissan Note, auto staré asi rok, nikdy nebourané, první majitel - děda. Přijel s tím, že se mu zadní stěrač zastavuje po vypnutí uprostřed. Diagnostika bez závad, kontrola nastavení BCM bez závad. Takže závěr- vadná BCM. Objednaná nová (na záruku), když přišla , nakonfigurovala se na Nissan Note (je stejná i pro Micru) a ejhle, stěrač stále ztopořený. Tak se v tom začal Vlasta (hlavní mechanik) s tou diagnostikou vrtat a najednou stěrač byl jak měl. A docílil toho tak, že jednotku nakonfiguroval jako na Nissan Micra Cabrio, která tuším zadní stěrač vůbec nemá. A fungovalo to. Kdyby mu stál majitel za zády a dělal to pod tlakem, tak by na to možná ani nepřišel, protože by to považoval jako ztrátu času.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 23 pro 2012 12:59
od Kokesek
presne jak pises, vetsina dobrych objevu je jen diky odvaznosti mechanika riskovat a proto muze byt nekdy vetsi neuspech nez uspech, ale o to vetsi satisfakce prichazi z uspechu ze zoufalstvi. Moje zena uz zna desitky noci kdyz me umrela jednotka pod rukama.

Spatne je kdyz si clovek udela problem tim ze pouzije diagnostiku ktera ma chybu scriptu a vytvari chyby za nas. To se pak ladi a vysvetluje opravdu tezko.

tzn. ze podle me je clovek odbornikem ne tim co ma za vybaveni,ale prave ze vi co si kde muze dovolit a presne co ho potom ceka.

Pekne a pohodove svatky vsem...