Stránka 7 z 10

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 07 bře 2017 22:52
od Hubert
Pokud nemáš TC tak bych volil ARB

Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk


Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 07 bře 2017 23:09
od Adam P.
Hubert píše: 07 bře 2017 22:52 Pokud nemáš TC tak bych volil ARB

Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
to je fakt dilema! mám z toho hlavu nafůknutů jak balón. v noci nespím a kudy chodím rozmýšlím co tam teda dat. asi se budu muset jet zase někam pořádně "projet", abych na autě něco rozbil a ty prachy vrazil do opravy. a budu mít po starostech :) už su z teho fakt dohůkaný, že tam nakonec nedám nic a bude... :)

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 07:25
od MadTom
A než ARB tak Ashcroft - pokud do nápravy pasuje (Rover náprava) - měli by mít vyřešené problémy s únikem vzduchu, které ARB občas trápí.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 07:32
od Milan Disco Rover
Díky :clap díky všem za informace, které doplnily v této oblasti dotazů fórum a mě taktéž pomohly k rozhodnutí. TC sice nemám, ale počítám s tím a poradím si kdyžtak přibržděním.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 11:07
od Adam P.
MadTom píše: 08 bře 2017 07:25 A než ARB tak Ashcroft - pokud do nápravy pasuje (Rover náprava) - měli by mít vyřešené problémy s únikem vzduchu, které ARB občas trápí.
jo, dík za radu. mám roveráckou 24-drážkovou. no ale stejně to spíš vypadá, že zatím nic. navíc musím koupit novou sadu pěti gum, což je taky ranec. tak ale aspoň vezmu nějaké MT, tím si v tomto ohledu taky trochu pomůžu a zbytek peněz dám radši do cestování – v létě chceme jet na "expedici" do gruzie, kterou zvládnu určitě i bez špéry. říkám si, že lepší je jezdit, něco vidět a zažít a kdyžtak si pomoct navijákem, než mít sice špéry, ale jezdit akorát tak ke zlínu na chatu, protože na nic jiného už nemám prachy :idea:

ale červíček samozřejmě stále hlodá a hlodá :) za kolik a kde se dá nejlaciněji pořídit ten TT? abych to rozhodování neměl tak jednoduché :D

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 11:40
od kupec18
Myslím že správné rozhodnutí

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 13:13
od MadTom
Jezdit je to nejdůležitější. A k těm uzávěrkám - podívej se sem: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ - mají jak samosvor (podle mě lepší než TT), tak plnou uzávěrku (kde se poučili z problémů s uzávěrkami ARB).

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 18:21
od Amon
Zdravim ve spolek!

Jak to tady procitam a sosam informace, tak me napada co vlastne moje auto P38 v dieslu, automat. Je tam TC, visko a nejaka uzaverka (aspon se to difflock jmenuje). Proste tak jak ho v Sollihullu stvorili... Rozumnejte, ze v tom mam prehled jak koza v astrofyzice. Nicmene bych se rad priucil a posunul sve schopnosti dal :-)

Kdyz jedu do "terenu" tak pouzivam jen "D", parkrat jsem si vyzkousel lowspeed, ale jak s tim nemam zkusenosti, tak to nechci rozbit :grin: a asi jsem se zatim nedostal k limitum auta...

Jake mate zkusenosti/jak jezdite s P38 v terenu - jezdite taky jen na "D", nebo nez vjedete do terenu, tak si preradite na lowspeed? Nebo az kdyz auto nemuze dal?

Diky a snad to neni zas tak mimo misu tohoto tematu

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 19:09
od jareku
Diky a snad to neni zas tak mimo misu tohoto tematu
[/quote]

Ahoj, návod jak jezdit v terénu s P38 je součastí manuálu, který by jsi měl mit k autu :grin:

Teď vážně: doporučuji najít ve tvém okolí "zkušeného" kolegu s LR autem a domluvit společný výlet, kde se vše naučíš. Nebo přijed 19.5.-21.5 na sraz do Jihlavy a tam můžeš zkoušet vse co auto a ty zvládnete.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 08 bře 2017 19:18
od Amon
Manual mam, cetl jsem. Ale osobni informace a zkusenosti jsou vzdy prinosnejsi. LR sraz uz mam v kalendari, uz jsme se o tom bavili :grin:

Moznosti auta (a moji hlavy) zkousim skoro kazdy volny vikend. Pomalu se nekam posouvame :rofl

Nebudu tady tedy placat vlakno :-)

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 09 bře 2017 08:33
od Acon
Amon píše: 08 bře 2017 18:21 Kdyz jedu do "terenu" tak pouzivam jen "D", parkrat jsem si vyzkousel lowspeed, ale jak s tim nemam zkusenosti, tak to nechci rozbit :grin: a asi jsem se zatim nedostal k limitum auta...
Low speed je len redukcia a tú používať treba aby sa nehrial automat a tým neprepaloval olej. V návode je písané, minimálne pre D2 čo je ale to isté, že ak je predpoklad dlhšej jazdy rýchlosťou do 40km/h je nutné radiť redukciu kvôli prehrievaniu prevodovky. A pokial viem, tak P38 nemá uzávierku žiadnu (sériovo) a medzináprava je riešená akousi kombináciou samosvoru a visco spojky. No je úplne jedno či jazdíš high speed alebo low speed. Takže terén rozhodne L

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 09 bře 2017 08:54
od Amon
Diky. Takze se nemusim bat vetsiho zatizeni na polosy a dalsi komponenty rizeni, kdyz je tam lowspeed? Jde tedy predevsim o setrnost k prevodovce?

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 09 bře 2017 11:18
od MadTom
Zatížení převodového ústrojí je obecně dané tím, jak se jede s autem. Tím že pojedu pomaleji, tak ho nezhorším. To co popisuje Acon je o principu automatické převodovky - když se jede moc pomalu, tak má velký prokluz a malou účinnost - tedy jde hodně výkonu do tepla. Proto se doporučuje včas tam dát redukci. Ono i u manuální převodovky existují i jiné převody než redukovaná 1, takže pokud se nepočítá s tím, že by auto jelo rychle (táhlé sloupání s fůrou zatáček po špatné cestě), tak tam klidně naskládám až redukovanou 5. Výhodou je menší namáhání převodovky při rozjezdech, což je podobné tomu přehřívání u automatu.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 07:51
od Amon
Diky za vysvetleni, uz jsem v obraze! :-)

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 11:19
od zidon
Tak jsem si to tu procetl a mam par dotazu ... ;)

Na mym Discu 200tdi s mezinapravovym difem ( bez TC a bez ABS ) ted momentalne mam zadni diff 4pin + predni origo 2pin .... - premyslim, ze do budoucna bych udelal nejakej upgrade - jde prehodit celej zadni diferak za predni? - nebo se prehodej jen "streva" .... tudiz bych mel na predku 4pin ...

+ co dal dat na ten zadek - z toho co jsem tu vycetl je moznost automat uzaverek ( z CR od toho chlapika ze Zlina kolem 12tis, nebo Detroit, TT, Ashcroft - ty jsou 14 a vyse ....) - jeste k jejich fungovani - jste psali, ze v zatacce se "odemknou" - tudiz i v terenu, kdyz vykrizim tak se take stejne odemknou? Tim padem to je celkem naprd - znamena to, ze tedy pomahaji jen v zaberu v momente, kdyz jsou obe kola napravy na zemi .. ? A kdyz je tedy jeno vykrizeny tak stejne druhe nezabere?

To se tedy da vyresit dalsim upgrade - 100% uzaverkou ( kompresor, magnet, manual ) - ale tam se uz pohybujeme na cene 30tis a vyse ...

Tudiz me napada jestli ma cenu vubec do tech automat uzaverek investovat-je tak veliky rozdil oproti normalnimu diffu? ( ale 100% ARB nebo podobnou porizovat nebudu - to mi prijde dost drahy ..)

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 12:45
od MadTom
Bych ti to zjednodušil na 2 možnosti dotadu - oboje od Ashcroftu - buďto samosvorný diferenciál nebo plnou uzávěrku. Oboje ti pomůže, cenově je to rozumné a hlavně, jsou s tím dobré zkušenosti, dobrá záruka podpora. Pokud je nějaký problém, tak Ashcroft doopravdy komunikuje, stejně tak poradí před koupí.
Chce si to přečíst, jak vlastně ty jednotlivé věci fungují, a srovnat si, které jsou v principu ekvivalentní a liší se pouze nepodstatnými detaily jako je cena a dostupnost.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 14:45
od Wobl
Tohle pro mne byly nejuzitecnejsi videa, ktery pojednavaj o zaverkach a samosvorech. Krasne a polopaticky vysvetleny. U videa z Filthy Motorsports jenom dolpnim, ze ten Torsen, kterej ukazuje uz se moc nepouziva, ted je Torsen 2, kde jsou ozubeny kola ve stejny ose jako poloosy. U Torsen 1 byly kolmo.
https://www.youtube.com/watch?v=x40WGUtdaLI
https://www.youtube.com/watch?v=JXtHM5-P0s0
a muj nejoblibenejsi: https://www.youtube.com/watch?v=Z7deg3E-h1s

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 17:17
od zidon
No me jde o to jestli ma cenu investovat do tech automatu? ;) Jestli oproti normalnimu diffu je takovej rozdil, ze se to vyplati ...

A jde prehodit predni diferak za zadni komplet nebo se musi prehodit streva?

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 17:44
od habakuk
zidon píše:No me jde o to jestli ma cenu investovat do tech automatu? ;) Jestli oproti normalnimu diffu je takovej rozdil, ze se to vyplati ...

A jde prehodit predni diferak za zadni komplet nebo se musi prehodit streva?
Nechcu ti nijak křivdit, ale před 3 tédnama jsi prodával auto, že nemáš hrachy a teď tu řešíš zbytečnou investici do nápravové špéry. Pokud máš volný prachy tak ok jinak zbytečnost.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 bře 2017 17:50
od zidon
No vzdyt auto zustava doma ;) :P
A o koupi teto vymozenosti premejslim do budoucna, az na to nasetrim .... a souvisi to i s tema diferakama - aby se zavada neopakovala + aby auto bylo o neco vylepseny ...