Stránka 7 z 52
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 16 říj 2013 12:07
od komin
DanoDEF píše:komin píše:No s dennym svietenim a prerobenim to na spinanie siloveho napetia relatkom by to vydrzalo asi kazdemu
Odoslané z GT-P5100 pomocou Tapatalk
now Free
... POZOR POZOR bavime sa o packe dialkove tlmene. A nemam svetla prerobene na spinanie relatkom. I ked to u mna znie divne ale je to tak.
No tak to som prehliadol, a stym rele si ma prekvapil

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 07:54
od MOPADŽI
No, není to úplně sem ale, Tome z D3 jde také vagón

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 08:24
od MadTom
No proč ne, ale s tímhle bych na příjezd domů potřeboval odtahovku. Máme v centru Olomouce takové malé uličky, tak bych si vždy část musel vyklidit. Když tam auta nestojí, projede tam i velká Tatra s jeřábem, ale jinak je to bída.
Blufínek je u kamaráda v servisu - pomalu vyvařuje a hlavně natírá. Z Anglie dorazil chladič na klimu, takže už "jenom" sehnat menší výparník a upravit bednu topení, aby se tam vešel.
A v Mohelnici jsem si změřil 110 a jestli jsem se někde neseknul, tak to vyjde o cca 5cm, aby se kastle ze 110 HT dala našroubovat na 130. A možná ani nebude potřeba zkracovat kastli, jenom prodloužit střechu a posunout blatníky. Ale to se uvidí, až to bude kastle vedle auta a začnu pořádně měřit, jak vlastně je to auto dlouhé a jaké jsou rozdíly mezi pravou a levou stranou.
A protože autem chci jezdit i v zimě, a ono to sice topí dobře, ale všechno se dá vylepšit, počítám, že dozadu přidám druhej výměník na topení s vlastním ventilátorem, aby se auto rychleji ohřálo.
No a po víkendu uvažuju o roll cage. Akorát zatím nevím, jak to skloubit se zvedací střechou. Nějaké nápady mám, ale to až bude hotovej wagon.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 12:42
od eliott
MadTom píše:
No a po víkendu uvažuju o roll cage. Akorát zatím nevím, jak to skloubit se zvedací střechou. Nějaké nápady mám, ale to až bude hotovej wagon.
Jestli si necháš poradit, tak si nejdřív ujasni do detailu, jak má auto vypadat a co kde má být, a pak to dělej vše najednou, jinak budeš pořád narážet na to, že ti překáží něco z předchozí etapy...
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 13:05
od MadTom
Souhlasím, ale co chci udělat první je zrušit pickup a dát tam dlouhej wagon. A potom se uvidí co dál. Nějak nechci auto celé rozebrat na prvočinitele s tím, že jich polovinu musím předělat a potom za dva roky přemýšlet, co vlastně kam patří. Počítám s tím, že něco se bude předělávat, ale nesmí toho být moc. Momentálně mám jeden přesnej cíl - v polovině ledna udělat technickou - a to nejenom naoko, ale-i s tím, že auto bude v rozumném stavu.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 14:01
od Hanys_a_Kaca
Mě světla odešla kvuli pačce tlumené dálkové. Protože, když je to na "dálkové" tak zhasnou normální - což se stalo tak nějak natrvalo, tak jsem to předělal celé na jiné vypínače, dělal jsem to v nepálu, tak jsem tam rovnou nasázel relátka, akorát jsem to celé jaksi zjednodušil, takže teď se mi při zapnutí dálek nevypínají normální, ale já dálkové stejně skoro nepoužívám. Ale na cestě mám nové páčky, tak to zas jednou překopu zpět k originálu.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 14:19
od MOPADŽI
MadTom píše:Souhlasím, ale co chci udělat první je zrušit pickup a dát tam dlouhej wagon. A potom se uvidí co dál. Nějak nechci auto celé rozebrat na prvočinitele s tím, že jich polovinu musím předělat a potom za dva roky přemýšlet, co vlastně kam patří. Počítám s tím, že něco se bude předělávat, ale nesmí toho být moc. Momentálně mám jeden přesnej cíl - v polovině ledna udělat technickou - a to nejenom naoko, ale-i s tím, že auto bude v rozumném stavu.
Všechno co odděláš si nafoť jak to tam a kde bylo. Mě se to tak osvětčilo u auta které se skládalo až po 10letech
A k otevírací střeše. U D3 je také možná.
(sorry za plevel)
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 15:22
od MadTom
Ke světlům - a následně palivovému čerpadlu - stačilo pomačkat ten chumel originál drátů co je pod palubovkou a začalo to fungovat - výsledek - proběhne repase z vytavených spojů a ohnilých kontaktů na nové, pájené.
D3 - hezké, ale furt je to pro 4 lidi malé. Kdybych chtěl jezdit ve dvou, tak D2 téměř nemám chybu. Ale ve 4 lidech je i 110 malá. A navíc je D3 docela těžká sama o sobě.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 20:21
od MOPADŽI
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 20:41
od MadTom
Tak to je pěkné - něco podobného mám v úmyslu. Akorát se mi tam nelíbí ta přepážka za zadníma sedadlama. A uvažuju, že by v "kufru" nebyla okna. Ale to je daleko.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 21:27
od eliott
Mě se v hlavě honí tato myšlenka...samozřejmě na podvozku Defa 130
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 21:32
od MadTom
No proč ne, taky jsem o to chvilku uvažoval, a furt uvažuju. Má to dvě drobnosti - je to široké. Už s D2 jsem měl vloni problém v Černé hoře - sklápěl jsem zrcátka, abych vůbec projel ve městě. A tohleto se celé širší.
A to zásadní - nějak jsem zatím na žádnou takovou boudu nenarazil.
A co jsem koukal na nové sanitky a ptal se kamarádů u vojáků co s tím jezdí, tak si stěžovali na to, že to má vysoko těžiště a že je to celý dost těžký, a to i když to není naložený. To mě trošku odrazuje.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 21:33
od lumberjack
MadTom píše:Ke světlům - a následně palivovému čerpadlu - stačilo pomačkat ten chumel originál drátů co je pod palubovkou a začalo to fungovat - výsledek - proběhne repase z vytavených spojů a ohnilých kontaktů na nové, pájené.
Mám stejný problém. Svítily mi jen obrysové a dálkové světla, ale potkávací ne. Za tmy docela blbý, doteď se omlouvám všem řidičům, co jeli proti mě. Vyřešeno nakonec prohmatem a umístěním kabelových svazků do jinačí polohy pod spínací skříňkou. Mohl bys prosím pak tu rekonstrukci nafotit a podělit se? Dík
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 21:38
od eliott
MadTom píše:No proč ne, taky jsem o to chvilku uvažoval, a furt uvažuju. Má to dvě drobnosti - je to široké. Už s D2 jsem měl vloni problém v Černé hoře - sklápěl jsem zrcátka, abych vůbec projel ve městě. A tohleto se celé širší.
A co jsem koukal na nové sanitky a ptal se kamarádů u vojáků co s tím jezdí, tak si stěžovali na to, že to má vysoko těžiště a že je to celý dost těžký, a to i když to není naložený. To mě trošku odrazuje.
Širší zvenku, širší uvnitř

a ta konstrukce je komplet hliníková, vycpaná tepelně izolační vatou. Nevím z čeho jsou nové sanitky... A navíc ta střecha, ta si úplně říká o oddělení

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 21:48
od MadTom
Patriku souhlasím. Nemáš tam náhodou budku navíc?
A k té elektrice - zatím mám v úmyslu v první kole nahradit ty nakrimpované spojky pájenými spoji, a zrevidovat patice pro relátka - některé nevypadaly nic extra. Ono na tom není moc co fotit - mám komplet rozebranou palubku, tak je k tomu dobrej přístup. Zkusím něco nafotit.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 22:02
od eliott
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 22:08
od MadTom
Což o to, to by nebylo tak hrozné. Máš někde aspoň vnější rozměry?
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 22:23
od eliott
MadTom píše:Což o to, to by nebylo tak hrozné. Máš někde aspoň vnější rozměry?
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 07 lis 2013 22:32
od MadTom
Díky. Budu nad tím přemýšlet.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 12 lis 2013 08:30
od MadTom
http://www.robgray.com/graynomad/index.php
sice trošku větší obytňák, ale zase má docela dobré a trefné jméno.

A výbornej popis včetně výstavby.