Stránka 7 z 14
Napsal: 21 led 2009 23:27
od motohanz
Rover píše:kryten píše:
Změny samozřejmě jsou,pracujeme na tom velkým tempem,ale Neklan je na horách.Přijede v pátek tak ať si je sem pověsí
k.
jo, jo, sám jsem mu mazal běžky..., klistrem...
myslis ze je klistr vhodny na tento snih?

RRC
Napsal: 23 led 2009 00:22
od Neklan
Je toho opravdu dost, co se událo za posledních 14 dní, ani nevím čím začít.
Tak zaprvé, na běžkách jsem nestál už několik let, tak by mi možná i klistr slušel, ale tentokrát šlo jako obvykle o sjezdovky.
Dneska cestou do Bělče se stala nemilá událost a sice, že mě na výjezdu z Chýňavy sestřelila z vedlejší dodávka PPL. Prostě se ani nepodíval, jestli z prava někdo jede, já stačil jen dupnout na brzdy, ale bylo už pozdě. Nabral mě na levý přední blatník a Červený Trpaslík to má za sebou

, což je mi opravdu líto, nemohl jsem s tím nic dělat...
Jinak RRC se pomalu obléká a zprovozňuje, ale ještě je na něm stále dost práce. Upřímně řečeno, plánování tohoto projektu po stránce náročnosti časové, technické i v neposlední řadě finanční, se mi už úplně vymklo z ruky, celé se to někam řítí a já se jenom modlím, abych to ustál. Momentálně nemám čím jezdit a už z tohoto důvodu bych potřeboval, aby to bylo brzy hotovo. Ale s každým pokrokem se vynořují další technické vychytávky, které je potřeba za pochodu řešit a každá taková vychytávka zdržuje a prodražuje celý projekt. Jenomže to auto je fakt bomba

, fotky ani ze třetiny nedokáží tu nádheru popsat a jakékoli šetření nebo laciné zjednodušování nelze tedy dopustit! Nezbývá než zatnout zuby, doufat, že jednou splatím dluhy, co jsem kvůli RRC nadělal a hlavně se straaaašně těšit na okamžik až s tím poprvé vyjedu. Už se nemůžu dočkat a doufám, že to bude už brzy.
V uplynulých dvou týdnech tedy postupně přibylo následující:
Nejdříve se položila podlaha po celé délce interiéru a začalo se s jejím odhlučňováním a pokládáním koberců. S pokračování elektro-instalace přibyly nejdřív přední blinkry s parkovačkami, poté zadní lampy a nakonec i hlavní světla. Všechny lampy jsou nové. V hlavních reflektorech se usídlily xenony, na a pod předním nárazníkem ještě budou přídavná dálková světla a mlhovky. Chladič klimatizace se zkulturnil, chladič motoru je nový a sekunduje mu dvojice elektrických větráků Kenlowe. Obojí již dnes bylo na autě. Za maskou je nově také chladič převodového oleje (ještě bude docela honička s jeho napojením na převodovku) a za nárazníkem bude chladič motorového oleje. Vzhledem k novým přístrojům a kontrolkám Kryten vymodeloval z ocelového plechu novou kapličku před volant. Dnes jsme jí osadili a zapojili. Všechno funguje na jedničku. Ještě před tím kluci osadili klimatizační jednotku. Zbývá přidat její povrchový panel s výdechy.
V interieru se vůbec hodně pracovalo. Páky automatické převodovky i redukční převodovky jsou namístě, tunel převodovky byl také zakobercován. Zadní pohovka anglického klubu je také již napevno přidělána včetně bezpečnostních pásů a sedí se v ní skvěle. Dost řečí, fotky napoví více.
RRC
Napsal: 23 led 2009 00:23
od Neklan
...
RRC
Napsal: 23 led 2009 00:24
od Neklan
...
Napsal: 23 led 2009 00:35
od Miky_CZ
krasa, az by mi bylo lito s nim jezdit.
ak
Napsal: 23 led 2009 02:22
od Tom LTR
Můj obdiv nad vozidlem a odvedenou prací nelze snad ani slovy vyjádřit... neskutečně dokonalý
Napsal: 23 led 2009 06:02
od Zanzibar
Už se to blíží , už se to rýsuje

Napsal: 23 led 2009 07:27
od Land Jirka
Nemám slov

Napsal: 23 led 2009 09:16
od teslo
piece of art

Napsal: 23 led 2009 09:18
od Mirko
Úžasná práce! Jinak teda jsem ještě nezažil, že by finanční a časový rozpočet při takovém projektu vyšel

Takže jen tak dále.
A zase bych měl i dotaz: Ty Xenony: Jakou variantu jste tam zvolili? Jsou tam možnosti to mít legálně na RRC? Mě napadlo tam dat xenon z nového Mercedese Géčka, ale prý je to moc velký aparát skrytý za 7-palcovýmy světly.
RRC
Napsal: 23 led 2009 09:25
od Neklan
Tohle je nějaká "aftermarket" sada. Výbojka se připojí do standardní patice H4 a krabičky s elektrikou jsou schovány v motorovém prostoru. Pro přepínání potkávačky / dálkové je tam sklopné stínítko. Volili jsme variantu 6000k, na výběr jsou různé možnosti. Už se to tu někde řešilo, ale nemám to teď čas hledat.
xenony
Napsal: 23 led 2009 09:27
od Neklan
Napsal: 23 led 2009 09:56
od Mirko
Díky moc, jsem zase o něco chytřejší. Když budu mít self-levelling unit a a ostřikování v pořádku, tak by snad neměl být problém ani na technické.
Napsal: 23 led 2009 10:33
od teslo
Self leveling unit urcite nebude mat vplyv na technickej...totiz neverim, ze by niekto tusil co to vlastne je a ako to ma fungovat.
Re: RRC
Napsal: 23 led 2009 15:52
od Luboš M.
Neklane to je fakt paráda. Stále mám ale pocit, že na běžné ježdění je ho fakt škoda a hlavně v zimním provozu bude hrozně trpět.
Napsal: 23 led 2009 15:55
od Rover
On je dělaný tak, že by měl něco vydržet...
Já osobně bych to stejně ale nedokázal, i můj RRC je celou zimu pod střechou a v soli ještě nejel, odnáší to bohužel devadesátka... Třeba je Neklan ten šťastný člověk, který to prostě takhle nebere, neřeší to a nedělá si s tím hlavu...
Napsal: 23 led 2009 20:34
od Martin T
To je krása, nějak jsem se do téhle rubriky delší čas nekouknul a teď jenom ZÍRÁM!

Perfektní práce.
RRC
Napsal: 23 led 2009 21:57
od Neklan
Děkuji všem za morální podporu, a to nejen za sebe, ale především za Krytena a jeho partu, která na RRC neúnavně vyšívá.
Jinak co se týče vhodnosti pro denní používání, tak stejně nemám jinou možnost, protože jiné auto kromě rozebraného Dědka nemám. Ale jak píše Rover, antikorozní ochrana je dělaná poctivě a budu jí každý rok obnovovat, aby se autíčku ublížilo přes zimu co nejméně. Krom toho se také snažím jezdit co nejméně a jenom v nejnutnějších případech, tzn. do Bělče...

, momentálně 2x týdně.
Napsal: 23 led 2009 23:27
od motohanz
ja myslel, ze takovy veci se dejou jen na Discovery kanalu a ono to jde i ve skutecnosti....parada....gratuluju
Napsal: 25 led 2009 16:30
od jezbera ivan
teslo píše:piece of art

and Art in every piece as well!