Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Napsal: 09 úno 2022 13:42
Následovalo lakování dílů. To jsem při renovaci prováděl tak trochu experimentálně a každé "kolo" dělal trochu jinak. Používal jsem různé přípravky, kombinace i zjednodušení. Mám to zdokumentované, tak uvidím jak se co osvědčí a odolá při provozu.
Takže všechny díly na pravé straně dostaly po očištění a odmaštění základní nástřik transformátorem rzi - Forch Korrostop L296. Jeho hlavní výhodou je rychlá aktivace a dá se již po 6hodinách přelakovat. Jejich Korroplex je ještě ryhlejší - 3hodinka
Následoval nástřik hliníkovým sprejem (Metaflux).
Pak přestřik základovým tmelem - rychloschnoucí Multiprimer L210 vhodný nejen na ocelové, ale i na hliníkové či pozinkované a dokonce i plastové díly. Navíc přelakovatelný různými barvami (1K,2K,voda...)
V případě náboje se jako ochrana drážky pro gufero hodí to staré, samozřejmě dobře očištěné. Uvnitř jsem nechal jen hliníkovou vrstvu, další by se při instalaci nového gufera stejně poškodily.
A tady je skupinové foto - finále je černou 4v1 a přesto 2K bezbarvý lak Rapid L207.
Nerezová příruba gufera koule je od místního člena - wotrava.
Ještě jeden díl jsem se rozhodl nahradit (na obou stranách). Držák brzdové hadice na horním svislém čepu (díly FRC7201/7202 ). Použil jsem nerezový pár od Martina Šimončiče - Prometal. Ten prořez otvoru pro hadici je šikovná úprava, protože např. při výměně brzdového kotouče umožňuje sundání a vyvešení brzdiče bez nutnosti odšroubování od hadice či nutnosti povolení horního čepu těhlice a vyndání i s držákem.
Takže všechny díly na pravé straně dostaly po očištění a odmaštění základní nástřik transformátorem rzi - Forch Korrostop L296. Jeho hlavní výhodou je rychlá aktivace a dá se již po 6hodinách přelakovat. Jejich Korroplex je ještě ryhlejší - 3hodinka
Následoval nástřik hliníkovým sprejem (Metaflux).
Pak přestřik základovým tmelem - rychloschnoucí Multiprimer L210 vhodný nejen na ocelové, ale i na hliníkové či pozinkované a dokonce i plastové díly. Navíc přelakovatelný různými barvami (1K,2K,voda...)
V případě náboje se jako ochrana drážky pro gufero hodí to staré, samozřejmě dobře očištěné. Uvnitř jsem nechal jen hliníkovou vrstvu, další by se při instalaci nového gufera stejně poškodily.
A tady je skupinové foto - finále je černou 4v1 a přesto 2K bezbarvý lak Rapid L207.
Nerezová příruba gufera koule je od místního člena - wotrava.
Ještě jeden díl jsem se rozhodl nahradit (na obou stranách). Držák brzdové hadice na horním svislém čepu (díly FRC7201/7202 ). Použil jsem nerezový pár od Martina Šimončiče - Prometal. Ten prořez otvoru pro hadici je šikovná úprava, protože např. při výměně brzdového kotouče umožňuje sundání a vyvešení brzdiče bez nutnosti odšroubování od hadice či nutnosti povolení horního čepu těhlice a vyndání i s držákem.