Stránka 7 z 22
Napsal: 12 úno 2009 18:08
od MOPADŽI
DanoDEF píše:MOPADŽI píše:
3)druhou, upravenou část kabelu k ECU - nechám si to namontovat tady.
... no zda sa, ze si to spravne nepochopil resp
... uprava "2" sa neda urobit zaslanim novych kablov... to by si musel "rozparat" cely kabelovy zväzok od ECU az k motoru... navyse je to zbytocne
... upravu "2" jedine osobne ale neboj nejako to "poriesime" ak "moja" zalezitost dopadne k mojej spokojnosti
Ok, tak teď už vím

. Dobře, počkám, až dáš vědět.
Napsal: 12 úno 2009 18:14
od DanoDEF
MOPADŽI píše:
Ok, tak teď už vím

. Dobře, počkám, až dáš vědět.
... este aby si vedel. Nove kable k vstrekovacom mam doma asi v nedelu ich urobim.
... to nove tesnenie je potrebne ak chces stare kable upravit a mat ich ako nahradne ( dal som ti zlu info tesnenia su potrebne 2 )
Napsal: 04 bře 2009 22:57
od Acon
časom zrejme pôjdem do chipu aj ja, no dám prednosť tomuto riešeniu pred "garážovými" zásahmi do RJ. RJ zostáva nezmenená, na palubovke je vypínač s možnosťou prepnutia na pôvodný parameter. 6. strana
http://www.land-rover-parts.eu/files/zvyseni-vykonu.pdf
Napsal: 05 bře 2009 13:06
od PavelU
Nevím jestli toto je to správné řešení, je to nějaká universální "krabička".
Podle mě je lepší řešení nechat si naprogramovat ECU na konkrétní motor, který máš v autě a přesně jej naladit. Přečti si celé vlákno a Ivan Jazbera přesně popisuje ideální chipování (podle mě).
Napsal: 05 bře 2009 14:34
od Luboš M.
PavelU píše:Nevím jestli toto je to správné řešení, je to nějaká universální "krabička".
Podle mě je lepší řešení nechat si naprogramovat ECU na konkrétní motor, který máš v autě a přesně jej naladit. Přečti si celé vlákno a Ivan Jazbera přesně popisuje ideální chipování (podle mě).
Mám taky krabičku do TD5 (def a je to i na DII) a nepoznal jsem rozdíl.
Nedokázal by někdo odzkoušet funkci, případně to nějak změřit kdybych mu jí poslal, jestli mi funguje? Zapojená je dle návodu dobře, ale výsledek....0
Napsal: 05 bře 2009 14:55
od PavelU
Další důvod proč do toho nejít.
Napsal: 05 bře 2009 15:10
od Luboš M.
PavelU píše:Další důvod proč do toho nejít.
Stál 6500,- a NA NIC!!!!!! Bylo to od německé firmy přes Ebay. Dobré ne?
Napsal: 05 bře 2009 15:42
od PavelU
Zřejmě za "málo" peněz málo muziky. S těmito krabičkama nemám žádné zkušenosti, nechal jsem si poradit a šel do remapu tady
http://www.td5alive.com/td5tuning.php a spokojenost veliká.

Napsal: 05 bře 2009 17:19
od RudaK
Luboš M. píše:PavelU píše:Další důvod proč do toho nejít.
Stál 6500,- a NA NIC!!!!!! Bylo to od německé firmy přes Ebay. Dobré ne?
Luboši,to není NA NIC,aspoň si podpořil německou firmu,která se zabývá spokojeností majitelů anglických vozů.

Napsal: 08 bře 2009 21:18
od Acon
PavelU píše:Nevím jestli toto je to správné řešení, je to nějaká universální "krabička".
Podle mě je lepší řešení nechat si naprogramovat ECU na konkrétní motor, který máš v autě a přesně jej naladit. Přečti si celé vlákno a Ivan Jazbera přesně popisuje ideální chipování (podle mě).
To nie je univerzálna krabička. Je zvlášť pre DI, DII a iná pre automat alebo manuál. To, že to niekto vydražil na ebay môže znamenť len toľko, že to bolo nefunkčné tak ako môže byť nefunkčné čokoľvek. Preto, ak do toho vôbec pôjdem, kúpim a nechám to inštalovať v servise a ak to nebude mať požadovaný efekt, tak to jednoducho vrátim. Servis, ktorý som spomínal to má v DII, dá sa to aj dopredu odskúšať. Problematiku tuningu ako tak poznám a prečítal som si aj toto vlákno. Ja by som zasa do zásahu do ECU nešiel, ak by mi k tomu nedokázali dať protokol o meraní na brzde. "Univerzálna krabička" je zmeraná a snáď sa dá dôverovať Britpartu, že do sveta nepustí niečo, čo dáva motoru likvidačné parametre.
Napsal: 09 bře 2009 10:23
od PavelU
Univerzální krabičkou jsem myslel něco co je pro všechny motory Td5 stejné. Remap ECU se dělá a dolaďuje na každý konkrétní motor. Máš pravdu, taky bych si nenechal zasahovat do ECU tady v ČR, proto jsem oslovil lidi v UK, kteří o Td5 něco vědí.
Jinak v žádném případě tě nepřemnouvám a určitě to budou cenné zkušenosti a informace, pokud se o ně s námi podělíš.

Napsal: 10 bře 2009 12:57
od jezbera ivan
Univerzálne krabičky su na HOVNO!
Napsal: 10 bře 2009 16:35
od Jenda
jezbera ivan píše:Univerzálne krabičky su na HOVNO!
...kdo to tu cetl od zacatku uz do zadneho experimentu nepujde.Myslim ze ja jsem exemplarni priklad kudy nejit
Tak asi tak
To: Ivan J. , nejak se mi zatim nevede z nich ty penize vyrazit ale az to bude,hlasim se k tobe do fronty
Honza
Napsal: 10 bře 2009 17:19
od Dusan
Jendo a uz ti to aspon poradne jezdi - teda jako normalne?
Napsal: 10 bře 2009 18:01
od Jenda
...nekdy jo a nekdy ne
J e to tak ze mam kratce spravnou ECU a navic jsem nasel problem v konektoru k cidlu tlaku vzduchu.Navic aby toho nebylo dost jsem natankoval spatnou naftu,ktera hrudkovatela(parafin?).
Ted na to bohuzel nemam moc casu ale resim to jedno po druhem.
Je to tak ze to jede blbe,pak jako by za me nekdo pridal plyn a najednou to jede bezva.Pak zas konec a jede to bidne
Diagnostiky(2 druhy)nic jako zavadu nevykazali.
Honza
Napsal: 10 bře 2009 19:06
od Honza_offroad
Jendo, ve stredu vecer jsem zpatky, tak to muzem ve ctvrtek projet.
H.
Napsal: 10 bře 2009 19:26
od Jenda
OK, zavolam
H.
Napsal: 19 bře 2009 20:24
od DanoDEF
Napsal: 19 bře 2009 20:37
od jezbera ivan
Milosova DIIka je tazke expedicne vozidlo, ktore dava motoru zabrat aj bez cipu. V takychto pripadoch si pri trvalej zatazi treba sledovat teplotu vyfuk. plynov, to je normalne, lebo chipnuty motor vladze a vodic si to ani neuvedomi.
Re: Defender TD5 a "chip"
Napsal: 05 čer 2009 19:00
od maky
co hovorite na toto-
www.dieselchiptuning.com poznate to niekto? dnes sme to pichli do defa necham si na test cely vikend a potom sa podelim o skusenosti a nejake foto