Stránka 7 z 8

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 10:31
od Rover
1997ccm, tedy dvoulitr by v té 88 měl být...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 10:35
od 1960SeriesII
Asi 1997 cm3, tj. jedničkový dvoulitr?

Jaké je číslo podvozku? Třeba je to jedna z posledních jedniček :wink: Rozhodně to tu bude jedna z nejmladších, v mé evidenci je to nejmladší krátká jednička v ČR, ze stejného roku by měl Parrott mít svou 107".

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 10:58
od Zanzibar
Data jsou čerpána z originál TP.
Mám k ní neskutečně mnoho papírů vč. všech MOT, účtů za všechny opravy atd. Momentálně prošla wapkou a prokoukává.
Chassis Nr. je 116801153

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 11:11
od Rover
Podle výrobního čísla to je diesel...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 11:16
od 1960SeriesII
LRSOC Chassis Number Identifier píše:1958 Model Year (built between August 1957 and July 1958)
Land Rover 88" Basic 2052cc Diesel - Home Market
V jejich obrázkovém Vehicle Register mnoho aut z té doby není, a to tvoje by tam bylo také nejmladší, jsou tam pouze 116800515 (http://www.lrsoc.com/forum/index.php?ac ... ew;id=3802" onclick="window.open(this.href);return false;) a 116800750 (http://www.lrsoc.com/forum/index.php?ac ... ew;id=3050" onclick="window.open(this.href);return false;), z nichž datum první registrace je vyplněno pouze u toho prvního - 6. 12. 1957.

Rok 1958 tedy určitě sedí, nevím, jak ten motor, ale vypadá každopádně moc hezky - další auto, na které by lak byl čirým plýtváním :wink:

EDIT: Ještě koukám na LRFAQ, v téhle sérii bylo postaveno 1488 aut a byla to opravdu jedna z posledních třech sérií jedniček před nástupem dvojek - a vzhledem k tomu, že obě ostatní série (exportní a CKD) byly mnohem menší, možná to opravdu bude jedna z nejmladších vůbec.

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 12:07
od Zanzibar
Super, díky. Datum první registrace je 1st Feb. 1958
číslo motoru : 116801341
barva zůstane "původní" :mrgreen:
Na jedničkové forum nemůžu, nemám registraci :( Zatím ...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 12:26
od 1960SeriesII
Tak jsem se právě dočetl, že jedničková výroba pokračovala až do dubna 1958, i když první dvojky vznikaly od 14. března.

Ať už je stará nebo mladá, s originálním motorem nebo ne, je to paráda a jsem rád, že sis kvůli Listí koupil jedničku :lol: :lol: :lol:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 15:43
od Ivoš Def
Rover píše:1997ccm, tedy dvoulitr by v té 88 měl být...
Právě, proto mi 1900 nesedí (to by mohla být možná Alfa Romeo Matta nebo Fiat Campaglola :D :Sorry: )

(quote="1960SeriesII")Tak jsem se právě dočetl, že jedničková výroba pokračovala až do dubna 1958, i když první dvojky vznikaly od 14. března.

Jedničky se dělaly dokonce ještě mnohem déle (listopad 1958 - a byla to LWB SW). A jednu z posledních (neskromně si troufám tvrdit, že nejmladší SI u nás :lol: ) mám asi já. Jestli si dobře vybavuji datum z certifikátu, tak 1.9.1958...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 16:24
od 1960SeriesII
U toho dubna psali, že šlo o oficiální ukončení výroby SI, ale o tomhle přesahu výroby STW do dvojkové výroby jsem slyšel, jen jsem nevěděl, jestli se mluví o dubnu nebo nějakém ještě pozdějším datu. Zase jsem o něco chytřejší (tedy do doby, než to zase zapomenu :lol: ).

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 16:40
od Martin T
Ano, to má být diesel, vyfoť motorový prostor, zejména saharu, ať to zkouknem.

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 17:30
od Tibor
Gratulace :mrk Krásný autíčko.

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 19:22
od motorovej slon
Gratuluji :D
jedničková nemoc slušně řádí

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 19:27
od ssang
motorovej slon píše:Gratuluji :D
jedničková nemoc slušně řádí
Ještě pár kousků a bude jich tu víc, než jich bylo vyrobeno :x .

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 19:51
od Zanzibar
Martin T píše:Ano, to má být diesel, vyfoť motorový prostor, zejména saharu, ať to zkouknem.
Mám jen toto ....

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 20:23
od Martin T
Tam nejsou ty poznávací znaky vidět, ale to nevadí, já se brzy přijedu podívat. Jo a gratuluju, to jsem prve zapomněl :) .

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 20:27
od Rover
Jestli jsi Martine myslel zadní část chladiče a ten kryt vrtule (tedy sahara) tak to tam je trochu jiné než u benzína... Na autě je taky dodělávaný dodatečně sytič, osobně se přikláním k tomu, že tam původně ten diesel byl...

Motor co tam je začíná trojčíslím 361 a má externí olejový filtr jako 1600ccm motory. Nevím jestli dvoulitry ze začátku výroby ty filtry takhle měly, myslel jsem si že ne...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 20:56
od bobes
Taky gratulace. Kdybys chtěl dávat orig. 2 litra diesela a tenhle motor ti zbyl, tak se ozvi.

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 21:09
od Zanzibar
Díky všem. Máme jméno ! Jelikož jej vymyslela moje milovaná žena "zahradnice", které jsem udělil toto právo, je to "PAMPELIŠKA" !
Jsme štastni ! :wink: :D

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 21:10
od Zanzibar
bobes píše:Taky gratulace. Kdybys chtěl dávat orig. 2 litra diesela a tenhle motor ti zbyl, tak ho odkoupím.
Díky.
Nechtěl. :wink:
Jdu se vrtat v dokladech MOT atd.

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Napsal: 20 říj 2011 21:23
od Martin T
Rover píše:Jestli jsi Martine myslel zadní část chladiče a ten kryt vrtule (tedy sahara) tak to tam je trochu jiné než u benzína... Na autě je taky dodělávaný dodatečně sytič, osobně se přikláním k tomu, že tam původně ten diesel byl...

Motor co tam je začíná trojčíslím 361 a má externí olejový filtr jako 1600ccm motory. Nevím jestli dvoulitry ze začátku výroby ty filtry takhle měly, myslel jsem si že ne...
Ano, myslel jsem saharu a jestli je kratší, tak je od dieselu. Motor 361 je siamský dvoulitr z roku 53 a má mít externí olejový filtr, ty byly až do roku 54.