Stránka 7 z 10
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 06 srp 2011 17:18
od Mike III
Musím říct, že z kontaktu s nima mám zatím velice dobrý (první) dojem.
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 09 srp 2011 20:39
od gluteus
Mike III píše:takže po konzultaci ho nechám vyměnit, zaslepovat se nebude. Některá auta od 07 totiž prý za určitých podmínek po vyřazení padají do nouzového režimu.
čau, dovolím si přispět k dialogu. Nedávno jsem si v tematu hlašení zavady
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=14990" onclick="window.open(this.href);return false;
postěžoval na svuj problém. Byl jsem v Olomouci v LR Matějka a diagnostika řekla, že je problem v kabelaži. Jelikož nic nenašli vrtali se v tom
dal a dnes mi řekli, že mám zaslepené egry a to je nepřípustné, pač mám EURO IV a jednotka to pozná. Pač sou ventily po smrti, tak mi dali jedinou možnost a to jsou nové. Zajímavé je, že to nehlásí poruchu motoru, ale projevuje se to hlášeníma popsanýma v odkazu výše.
Technik se dušuje, že je to 100 % egrama. Když to zhrnu a měl by pravdu, tak Dlll modelový rok 2007, tzn. Euro lV nelze odrbat podložkama, ale
jediná možnost je nový egry. Ve vinku mám 7A, což taky nasvěčuje tomu, že to nejde ucpat a odrbat. Vyměnim Egry a dám vědět, zda je to tim, nebo ne ...
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 10 srp 2011 07:31
od Mike III
Tak to sedí na to co mi ve Vrchlabí popisovali, blbnou všechny jednotky. Prý jim trvalo, než na to přišli, že ten chaos způsobují vyřazené EGR, jenom u zmíněného auta to bylo v o něco vyšší rychlosti.
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 10 srp 2011 09:15
od Frana
Tak proc tom mam bez problemu s 8A (rok 2008)?

Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 10 srp 2011 09:55
od evo828
Frana píše:Tak proc tom mam bez problemu s 8A (rok 2008)?

Pretoze si zaslepil este funkcne/fungujuce EGR ventily - ked Ti jeden odide; RJ na to pride pomocou spatnej vazby aktuatora v EGR ventile (zisti ze sa EGR neotvara/zatvara tak ako pozaduje RJ) - a zasvieti Ti kontrolka motora (auto Ti pojde normalne - kedze si to zaslepil - ale kontrolka bude svietit a zbavis sa toho len ak vymenis EGR alebo niekto vymysli nejaky elektronicky kuleh).
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 10 srp 2011 10:00
od Frana
to je rozumne vysvetleni - teoreticky by nemusely odejit tak brzy, kdyz do nich ted nemuze bordel....

Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 10 srp 2011 10:08
od evo828
Frana píše:to je rozumne vysvetleni - teoreticky by nemusely odejit tak brzy, kdyz do nich ted nemuze bordel....

asi by to mohlo vydrzat dlhsie - tazko povedat. tie EGR totizto odchadzaju aj kvoli kondenzacii a naslednej korozii v tej casti krokoveho motoceka vo vnutri - a toho sa asi nezbavis. Neviem - uvidis. Nech Ti to dlho sluzi.
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 10 srp 2011 22:02
od Hubert
Tady o tom něco je:
Popis
http://www.disco3.co.uk/forum/topic29853.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyčištění
http://www.disco3.co.uk/forum/topic64159.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Demontáž:
http://www.disco3.co.uk/forum/topic31658.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 14 srp 2011 21:13
od gluteus
tak sem koukal na vymenu egru.nevi tu nekdo,mam takovy tuseni,ze jak to budu menit,ze se na spodni prirube egru nedostanu na sroub u motoru.a jde to vubec z hora,nebo musim pod auto?dik
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 15 srp 2011 23:33
od TomBofB
Jde to i se shora. U nás se říká - zlomte ruku do tvaru klikové hřídele a povolte šroub C, který najdete pod šroubem B.
Jde to, jen trošku hůř.
Tom
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 16 srp 2011 23:08
od gluteus
sak sme si volali,Tome.nakonec sem to soupl Pavlovi na dilnu,at se bavi.hm.pry se nebavil

Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 17 srp 2011 18:44
od Mike III
tak malá inspirace pro ty co mají bezdůvodně vyšší spotřebu. Po výměně EGR litr dolů proti stavu před konečnou poruchou, kdy se objevila na diagnostice.(podle údaje pal. počítače na dálnici HK -Praha cca 100 km, tempomat 125) teď 8,7 předtím 9,8. Při 9,8 byla skutečná spočítaná 10,3
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 21 srp 2011 13:49
od gluteus
Tak sláva, mám taky nové egry. Subjektivně bych řekl, že to jede líp a je větší variabilita spotřeby. Dá se jet hodně levno, ale i hodně draho.
Před výměnou se mi zdá, že byl ten rozsah menší, no nevim. Každopádně kluci nemaj diagnostiku a po výměně mám zase diskošou na přístrojích.
Start ok, po rozjezdu se okamžitě aktivuje brždění, jako když ručka, nebo sjíždění kopců a pak to hodí zas tři kontrolky a nejde stabilizace a spol. a spadne to na měchách.Ale neskáče mi faul převodovky, jako dřív. Tak nevim, co to zase chce. Možná jen smazat chyby .... jede to normálně, jen s kontrolkama a spadnutý .... po opětovném startu vše ok. Zvednu to a jak se rozjedu hned brzdí předek, spadne to a diskotéka na přístrojích ...
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 22 srp 2011 17:05
od gluteus
Tak sláva. Můj vůz je po zásahu servisu Hodboď Brno zase jako nový
Můžu jen doporučit. Vstřícnost, rychlost a praxe. Aspoň takto na mě působili.
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 22 srp 2011 17:33
od Hubert
Co s tím tedy udělali?
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 23 srp 2011 21:16
od gluteus
kuci mi menili ještě kloub od volantu a jak se potocilo tyckou proti skrini rizeni,tak se zase urazila nejaka jednotka,tak to zkalibrovali,nakodovali a kdovi co jeste a je to okeros. A po egrech jezdim 8,4 az 9,2.paradni kara to je.dnes sem se skrabal s redukci po kotarech a mazec.
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 24 srp 2011 06:37
od Ozák
gluteus píše:kuci

to je kdo ? ......

Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 24 srp 2011 17:39
od gluteus
no kuci.kluci...
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 16 říj 2011 22:46
od kompresory
Koukám na diskuzi kterou jsem kdysi založil- já jsem to vyřešil tak, že jsem tam dal ventily nové, které jsem zaslepil a od té doby je klid.Nikdy se mi nic nerozsvítilo, auto žere počítačově 9,7 litru ( po instalaci chipu ) , fakticky cca. 10 a kousek. Takže v této oblasti je to snad v pohodě...
Re: EGR ventily Disco3
Napsal: 20 říj 2011 06:42
od jezbera ivan
Frana píše:Mam zaslepeno tak, ze EGRy oba zustaly na miste, takze se k nim pres zaslepky nedostane ten sajrajt. Nic se neprogramovalo, proste se tam daly ty dva kusy plechu... Delali to u Mejznara a rikali, ze to jde u vsech D3 a nic se nedeje - z pohledu zavad v jednotce.
Trochu okolo tohoto studujem a s Bell-om som tiez utratil par slov
Modely 05-06 - pri poruche EGR treba zablankovat vystup z EGR do sania a vybrat vstup do sania (taka zadrbana rurka)
Modely 07 on
- pri poruche treba vymenit EGR, ine nepomoze, ECU si kontroluje jeho chod elektricky na jeho serve
- pri este funkcnom EGR - tam treba zablankovat vstup do EGR, hned za chladicom, vid obr, potom sa tam ten sajrajt nedostane a neodfajci ho. Ak sa EGR nataca, aj ked cez nejdu ziadne spaliny, ecu je spokojna a ziadnu chybu to nehlasi. Je tam aj nejake cidlo rozdielu tlakov, ale asi toto nerobi problem, kedze to ludom, co zablankovali funkcne egrko nehlasi ziadne chyby. Asi najlepsie zablankovat pri vymene pokazenych EGR, lebo to je isto ina zabavka ako zablankovat model do 06. Je tam tesnenie, podla ktoreho sa da vyrobit zaslepka. Tolko teoreticky.