DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1281 Příspěvek od mr-tomas » 02 říj 2013 14:10

PavelU píše:Lépe montuje... :wink: Můžeš, ale koupit (udělat) toto :arrow:
Někdejsem tu četl že zdvojené zadní tlumiče montované proti sobě do "V" fungují částečně jako stabilizátor. Fungují tak i zdvojené tlumiče co jsou vedle sebe?
Přílohy
11.jpg
11.jpg (8.68 KiB) Zobrazeno 5974 x
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1282 Příspěvek od lumberjack » 02 říj 2013 22:25

Hanys_a_Kaca píše:A kolik toho měl lumberjak naloženýho na zádech? Tak nejezdi moc rychle, at nevzlitnes...
No pravdu máš v tom, že mě to ani nepřijde, ale když bych ty krámy všechny spočítal, tak to nějaký kilo hodí. Spousta železa (při měření tam zrovna byly dvě kladky z lyžařskejch vleků, dvě obyčejný, 50ti metrovej návazec ocelovýho lana k traktoru, spousta jinačích blbostí ze železa plus zrovna jsem natakoval, to znamená plná nádrž v defovi + asi 80litrů tekutin uvnitř... No ono se to fakt načte...

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1283 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 12:35

mr-tomas píše:
PavelU píše:Lépe montuje... :wink: Můžeš, ale koupit (udělat) toto :arrow:
Někdejsem tu četl že zdvojené zadní tlumiče montované proti sobě do "V" fungují částečně jako stabilizátor. Fungují tak i zdvojené tlumiče co jsou vedle sebe?
Koukám že tu poslední dobou trpim samomluvou. :roll:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1284 Příspěvek od Miky_CZ » 04 říj 2013 12:44

mr-tomas píše: Koukám že tu poslední dobou trpim samomluvou. :roll:
rekl bych ze ano, je jedno jak jsou ty tlumice namontovane, ja jezdim na takto zdvojenych tlumicich bez stabilizatoru a uplne v pohode oproti predchozi jednotlumicove verzi kdy to auto bylo jak parnik, benjamin potvrdi :grin:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1285 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 12:46

Díkes. Akorát teď koukám že jsem přehlédl upozornění, že při montáži dvou tlumičů vedle sebe dozadu, je potřeba dát podložky pod kola, aby kolo nedřelo o tlumič. :-(
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1286 Příspěvek od Miky_CZ » 04 říj 2013 12:54

mr-tomas píše:Díkes. Akorát teď koukám že jsem přehlédl upozornění, že při montáži dvou tlumičů vedle sebe dozadu, je potřeba dát podložky pod kola, aby kolo nedřelo o tlumič. :-(
tak to ti neporadim, ja mam kola s ET snad -33, pokud nikdo neporadi tak muzu zkusit nasadit origo disk s gumou 235/70R16 sirsi gumy na origo disku nemam
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1287 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 13:00

Já budu mít 265/75 ET8. Ale více by se mi líbilo dát to do V, ale překáží mi tam zadní stabilizátor. Ledaže by nevadilo kdyby byl horní držák na vzdálenějším páru tlumičů odkloněn více od rámu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1288 Příspěvek od Miky_CZ » 04 říj 2013 13:05

mr-tomas píše:Já budu mít 265/75 ET8. Ale více by se mi líbilo dát to do V, ale překáží mi tam zadní stabilizátor. Ledaže by nevadilo kdyby byl horní držák na vzdálenějším páru tlumičů odkloněn více od rámu.
s ET8 to nebude problem na 99%, tak ten zadni stabik vyhod na zkousku, uvidis ze to az takova zmena neni

a to jak to navaris je vesmes na tobe musis akorat dodrzet to ze to nesmi kroutit ten tlumic
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1289 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 13:17

Já mám vzadu danej silnej vypínatelnej stabilizátor kterej poznat jde, takže bych ho nerad vyhazoval. Naopak ho potřebuju posílit, bo se auto s roll cage v zatáčkách dle mého vkusu moc naklání.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1290 Příspěvek od Miky_CZ » 04 říj 2013 13:19

mr-tomas píše:Já mám vzadu danej silnej vypínatelnej stabilizátor kterej poznat jde, takže bych ho nerad vyhazoval. Naopak ho potřebuju posílit, bo se auto s roll cage v zatáčkách dle mého vkusu moc naklání.
aha, to je jina

potom jedine to nejak zmerit, spocitat, musis to navarit tak abys ten tlumic neohnul pri vykrizeni nebo propruzeni napravy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1291 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 13:29

No toho se právě bojim aby to bylo dobře a někde se to netrhlo. Čekám až mi přijde nástavec na hi-lift pro uchycení za disk, tak to zkusim zvednout za kolo a uvidim co se tam vejde. V každém případě díííkes. :yes
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1292 Příspěvek od Miky_CZ » 04 říj 2013 13:34

mr-tomas píše:No toho se právě bojim aby to bylo dobře a někde se to netrhlo. Čekám až mi přijde nástavec na hi-lift pro uchycení za disk, tak to zkusim zvednout za kolo a uvidim co se tam vejde. V každém případě díííkes. :yes
hi-liftem to nevykrizis na maximum na to pozor
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1293 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 13:40

Jak to? Já myslel že když ho upnu za disk a zvednu na max, tak by to mělo bejt stejný jako když kolo stojí na něčem vyvýšeným.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1294 Příspěvek od mr-tomas » 04 říj 2013 13:43

Jo a ještě by mě zajímala jedna věc. Je normální že u Defa 110 při maximálním vykřížení nemohu otevřít dveře? Tedy otevřu za mírného násilí ale cítím jak někde drhnou. Prostě kroutí se to jako prase.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1295 Příspěvek od Miky_CZ » 04 říj 2013 14:43

mr-tomas píše:Jak to? Já myslel že když ho upnu za disk a zvednu na max, tak by to mělo bejt stejný jako když kolo stojí na něčem vyvýšeným.
ty tu pruzinu takhle nezmacknes ma maximum :!: leda do kufru nalozit neco cementu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1296 Příspěvek od Benjamin » 05 říj 2013 08:58

Miky_CZ píše:
mr-tomas píše:Jak to? Já myslel že když ho upnu za disk a zvednu na max, tak by to mělo bejt stejný jako když kolo stojí na něčem vyvýšeným.
ty tu pruzinu takhle nezmacknes ma maximum :!: leda do kufru nalozit neco cementu
A stejně tak pružinu na druhé straně hiliftem nevyvěsíš na maximum...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1297 Příspěvek od mr-tomas » 11 říj 2013 17:20

Je možné, že může být rám u mé 300Tdi připraven z výroby na zdvojené zadní tlumiče? Ty díry vypadají jako na horní držák a mají i vevařený trubičky.
Přílohy
IMG_20131011_163719.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1298 Příspěvek od eliott » 11 říj 2013 18:41

Je to tak, je to zřejmě konstrukční pozůstatek z prvních stodesítek, kdy byl jeden tlumič dopředu a druhý dozadu, jako u starých RRC.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1299 Příspěvek od mr-tomas » 11 říj 2013 18:49

Jupí, ale asi je mi to stejně naprd, překáží mi tam asi stabilizátor.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

sinda
Příspěvky: 50
Registrován: 11 črc 2007 00:55
tel.: 602825911
auto: Def110/300, D3 HSE
Kontaktovat uživatele:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

#1300 Příspěvek od sinda » 15 říj 2013 03:50

mr-tomas píše:Kupoval někdo Wolfy v Paddocku? Jde mi o to aby mi nepřišely zase nějaké kopie místo originálu,
Ahoj,
kupoval jsem Wolfy v Paddocku, ale i s nazutyma Michelin XZL v akci. Nemyslim si, ze by to byly kopie. Muzu ti je vyfotit.
Nicmene co jsem se dival, tak jsem v Paddocku uz nic takoveho nevidel a ty samostatne rafky mohou byt z jineho zdroje ...

Odpovědět