Někdejsem tu četl že zdvojené zadní tlumiče montované proti sobě do "V" fungují částečně jako stabilizátor. Fungují tak i zdvojené tlumiče co jsou vedle sebe?PavelU píše:Lépe montuje...Můžeš, ale koupit (udělat) toto
DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
- Přílohy
-
- 11.jpg (8.68 KiB) Zobrazeno 5974 x
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
No pravdu máš v tom, že mě to ani nepřijde, ale když bych ty krámy všechny spočítal, tak to nějaký kilo hodí. Spousta železa (při měření tam zrovna byly dvě kladky z lyžařskejch vleků, dvě obyčejný, 50ti metrovej návazec ocelovýho lana k traktoru, spousta jinačích blbostí ze železa plus zrovna jsem natakoval, to znamená plná nádrž v defovi + asi 80litrů tekutin uvnitř... No ono se to fakt načte...Hanys_a_Kaca píše:A kolik toho měl lumberjak naloženýho na zádech? Tak nejezdi moc rychle, at nevzlitnes...
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Koukám že tu poslední dobou trpim samomluvou.mr-tomas píše:Někdejsem tu četl že zdvojené zadní tlumiče montované proti sobě do "V" fungují částečně jako stabilizátor. Fungují tak i zdvojené tlumiče co jsou vedle sebe?PavelU píše:Lépe montuje...Můžeš, ale koupit (udělat) toto

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
rekl bych ze ano, je jedno jak jsou ty tlumice namontovane, ja jezdim na takto zdvojenych tlumicich bez stabilizatoru a uplne v pohode oproti predchozi jednotlumicove verzi kdy to auto bylo jak parnik, benjamin potvrdimr-tomas píše: Koukám že tu poslední dobou trpim samomluvou.

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Díkes. Akorát teď koukám že jsem přehlédl upozornění, že při montáži dvou tlumičů vedle sebe dozadu, je potřeba dát podložky pod kola, aby kolo nedřelo o tlumič. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
tak to ti neporadim, ja mam kola s ET snad -33, pokud nikdo neporadi tak muzu zkusit nasadit origo disk s gumou 235/70R16 sirsi gumy na origo disku nemammr-tomas píše:Díkes. Akorát teď koukám že jsem přehlédl upozornění, že při montáži dvou tlumičů vedle sebe dozadu, je potřeba dát podložky pod kola, aby kolo nedřelo o tlumič.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Já budu mít 265/75 ET8. Ale více by se mi líbilo dát to do V, ale překáží mi tam zadní stabilizátor. Ledaže by nevadilo kdyby byl horní držák na vzdálenějším páru tlumičů odkloněn více od rámu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
s ET8 to nebude problem na 99%, tak ten zadni stabik vyhod na zkousku, uvidis ze to az takova zmena nenimr-tomas píše:Já budu mít 265/75 ET8. Ale více by se mi líbilo dát to do V, ale překáží mi tam zadní stabilizátor. Ledaže by nevadilo kdyby byl horní držák na vzdálenějším páru tlumičů odkloněn více od rámu.
a to jak to navaris je vesmes na tobe musis akorat dodrzet to ze to nesmi kroutit ten tlumic
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Já mám vzadu danej silnej vypínatelnej stabilizátor kterej poznat jde, takže bych ho nerad vyhazoval. Naopak ho potřebuju posílit, bo se auto s roll cage v zatáčkách dle mého vkusu moc naklání.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
aha, to je jinamr-tomas píše:Já mám vzadu danej silnej vypínatelnej stabilizátor kterej poznat jde, takže bych ho nerad vyhazoval. Naopak ho potřebuju posílit, bo se auto s roll cage v zatáčkách dle mého vkusu moc naklání.
potom jedine to nejak zmerit, spocitat, musis to navarit tak abys ten tlumic neohnul pri vykrizeni nebo propruzeni napravy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
No toho se právě bojim aby to bylo dobře a někde se to netrhlo. Čekám až mi přijde nástavec na hi-lift pro uchycení za disk, tak to zkusim zvednout za kolo a uvidim co se tam vejde. V každém případě díííkes. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
hi-liftem to nevykrizis na maximum na to pozormr-tomas píše:No toho se právě bojim aby to bylo dobře a někde se to netrhlo. Čekám až mi přijde nástavec na hi-lift pro uchycení za disk, tak to zkusim zvednout za kolo a uvidim co se tam vejde. V každém případě díííkes.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Jak to? Já myslel že když ho upnu za disk a zvednu na max, tak by to mělo bejt stejný jako když kolo stojí na něčem vyvýšeným.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Jo a ještě by mě zajímala jedna věc. Je normální že u Defa 110 při maximálním vykřížení nemohu otevřít dveře? Tedy otevřu za mírného násilí ale cítím jak někde drhnou. Prostě kroutí se to jako prase.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
ty tu pruzinu takhle nezmacknes ma maximummr-tomas píše:Jak to? Já myslel že když ho upnu za disk a zvednu na max, tak by to mělo bejt stejný jako když kolo stojí na něčem vyvýšeným.

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
A stejně tak pružinu na druhé straně hiliftem nevyvěsíš na maximum...Miky_CZ píše:ty tu pruzinu takhle nezmacknes ma maximummr-tomas píše:Jak to? Já myslel že když ho upnu za disk a zvednu na max, tak by to mělo bejt stejný jako když kolo stojí na něčem vyvýšeným.leda do kufru nalozit neco cementu
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Je možné, že může být rám u mé 300Tdi připraven z výroby na zdvojené zadní tlumiče? Ty díry vypadají jako na horní držák a mají i vevařený trubičky.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Je to tak, je to zřejmě konstrukční pozůstatek z prvních stodesítek, kdy byl jeden tlumič dopředu a druhý dozadu, jako u starých RRC.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Jupí, ale asi je mi to stejně naprd, překáží mi tam asi stabilizátor.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11 črc 2007 00:55
- tel.: 602825911
- auto: Def110/300, D3 HSE
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Ahoj,mr-tomas píše:Kupoval někdo Wolfy v Paddocku? Jde mi o to aby mi nepřišely zase nějaké kopie místo originálu,
kupoval jsem Wolfy v Paddocku, ale i s nazutyma Michelin XZL v akci. Nemyslim si, ze by to byly kopie. Muzu ti je vyfotit.
Nicmene co jsem se dival, tak jsem v Paddocku uz nic takoveho nevidel a ty samostatne rafky mohou byt z jineho zdroje ...