Stránka 8 z 17

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 led 2013 12:16
od DoplnkyNaAuto.cz
Jednotka vyměněna, stěrače jdou, centrál taky... děkuji..

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 led 2013 14:49
od DoplnkyNaAuto.cz
Mám nový problém...

Zámek ve dveřích se odporoučel a auto nejde odemknout, DO sem ještě nestačil nakodovat, auto je zamčené.. nelze běžným způsobem otevřít... co teď?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 led 2013 15:23
od Tim
Opravit a rychle prodat, než se pokaká něco dalšího :x

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 led 2013 15:33
od merlin
Píšeš, že central jde, tak podrž odemykací tlačítko a sjedou okna

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 led 2013 15:44
od Lukasino
DO není naprogramovaný ;)

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 led 2013 16:14
od DoplnkyNaAuto.cz
to nereaguje na DO... :shake

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 00:39
od DoplnkyNaAuto.cz
Tak vyháčkovat to nejde... čudlík vyjede ale klika nereaguje (čekali jsme to) ....vyháčkovat nejdou ani zadní... mám do toho zámku vrazit šroubovák? Nějaký konstruktivní nápad?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 07:53
od eliott
Pomalu bych řešil, které okno je nejlevnější a nejlépe se mění. Řešili jsme podobnou situaci u srarého BMW 750, tam je princip zámků podobný. Vybila se baterka a protože zámek u spolujezdve byl rozbitý, oficiální postup pro tuto situaci nešel, naštěstí to mělo ještě starý systém odemykání kufru, tak jsme vyslali do auta dírou po skivaku kamarádovu 4letou dcerku a ta nám otevřela kapotu.
Šroubovák asi nic nevyřeší, předpokládám, že s tvým klíčem v zámku otáčíš a on nereaguje. Nebo s ním nejde otočit?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 08:03
od Kokesek
myslim ze ani kdyz se do auta dostanes tak mechanicky klika nepujde otevrit. Az nacte immo s klice tak ti dovoli odemknout tlacitkem na panelu. Ty zamky maji jeste druhy motorek ktery prehodi zapadku na super lock proti vyhackovani.
Ale nemusi to byt aktivni. u P38 se to aktivuje dvojim stlacenim zamykani. U L322 nevim jeste sem radeji necetl navod.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 09:02
od libovka
L322 se zamyká do doublelock rovnou.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 10:50
od merlin
Jestli je rozpadlý zámek, tak po jeho "vyndání" by mechanicky mělo jít otočit a odemknout ne?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 11:14
od eliott
libovka píše:L322 se zamyká do doublelock rovnou.
To jsem si myslel, takže sundat tapecírung a rozlámat zámek, jednou jsem to musel takhle udělat u P38.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 11:17
od Sláma Karel
Já když jsem na P38 musel takhle u jednoho vysekávat ten zámek, tak jsem sundal lištu u okna a rozmlátil jsem ho dlouhým plocháčem rovnou na zavřených dveřích.
Nevím jestli to ale jde i na dveřích u L322. Každopádně já se nemusel ani nijak moc bát o okno, mám jich dost. :mrgreen:

K :dance

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 11:17
od Lukasino
Ale mělo by fungovat co psal Kokešek, ne?

Pokud rozbije okno, tak zapnout zapalování aby se odblokovalo immo a pak tlačítkem centrálu na palubce odemkne, nebo se pletu a immo se odblokuje jen dálkou?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 11:22
od Kokesek
na mojem to tak funguje....normalne vriska alarm a je zamknute a jak dam klic do spinacky tak to stichne a vse jde. nastartovat i odemykat. L322 rozlisuje oproti P38 funkci dalky a funkci cteni imma klicku. P38 pouziva jako immo dalku misto sklenicky v ovladaci.


jinak okna mam zadni leve i prave.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 11:48
od merlin
Klika je složena ze dvou časti, ta menší kde je vlastní zámek je prisroubovana jedním šroubkem vpravo od zámku. Odvrtanim te pravé časti by se mělo narazit na ten šroub asi šestka a potom by měl jít vytáhnout cely zámek i s tou menší časti kliky. Dovnitř strčit delší sroubovak a pokročit tím křížkem a tím by mělo dojit k mechanickému otevření jako když klíč se zamkem mechanicky funguje

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 11:49
od Marťas
Pánové, mohl byste někdo napsat něco pozitivního na L322? Jak to tady čtu, včetně Karla, že ho radši rozebere na díly se zdá, že je to uchazeč o nejporuchovější LR (a to mám P38:-)). :hmm:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 12:06
od Lukasino
Marťas píše:Pánové, mohl byste někdo napsat něco pozitivního na L322? Jak to tady čtu, včetně Karla, že ho radši rozebere na díly se zdá, že je to uchazeč o nejporuchovější LR (a to mám P38:-)). :hmm:
Myslím že je tu několik majitelů, kteří L322 mají a nejsou s tím problémy, mě také nezlobí, dělám jen spotřebák...

Ono je to spíš o tom, že pokud to někomu funguje, tak o tom psát nebude, vždy se dává post až s věcí, která nefunguje :lol:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 12:53
od Sláma Karel
Já si myslím, že L322 je jeden z nejspolehlivějších LR. Mě se tuze líbí a jsem s L322 nad míru spokojený. Já si určitě koupím dalšího. :inlove

Já jenom myslím ekonomicky. Mě to auto když ho rozeberu vydělá peníze a budu si moc koupit jiného, do kterého nebudu muset investovat 20tis za zámek řízení. A ještě navíc spousta dílů tím pádem mít budu.
Problém je, že třeba nabouraný se ten L322 vůbec koupit nedá a nebo za skoro tolik jako pojízdný. :Ja blb:

Toho mojeho jsem původně kupoval na vrakáč. Ale když jsem ho přivezl a koukal jak vypadá to auto ve 300tis km tak mi ho bylo líto ho rozebrat rovnou. Chtěl jsem se s ním povozit. Tak jsem tu převodovku nechal udělat, což není žádná vyhozená investice, protože pak ta převodovka jde prodat také, když je po generálnce.

Takže já jsem s ním najezdil asi 20tis km a odtahal spousta vleků. No a teď když po mě vyžaduje investici 20tis tak se musím rozhodnout jestli se mi vyplatí si koupit jiné auto a tohle rozebrat, nebo do něj investovat těch 20tis. Toť vše. :wink:

No a nejdřív se musím také ještě podívat, jestli bude vůbec nutné tu tyč řízení kupovat. Jestli to nejde nějak ojebat. :idea:

Takže za mě L322 i P38 rozhodně ano. :heart :inlove :heart


K :dance

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 led 2013 13:17
od libovka
Otázka je jestli mu nefunguje zámek jako ten co do něj strká klíč a nebo zámek co je drží dveře zavřené.
Protože pokud otočí klíčem v zámku mělo by se auto odemknout krom např.řidičových dveří.Ale pokud otáčí klíčem v zámku a nic se neděje tak to vypadá třeba na vypadlé táhlo.