Tak mám asi 14 dní po prvním servisu (Cartec brno - výměna oleje, pylového filtru, kontrola karoserie na korozi, dolití 1,5l kapaliny do ostřikovače a napíchnutí na diagnostiku) cena 8500,-  

 . Vzduchový filtr mám KN.
Po ujetí pár desítek kilometrů mi předevčírem, těsně před odjezdem na pracovní cestu na SK vyskočilo po nastartování na displeji upozornění "Motor - snížený výkon"!! a rozsvítil se červený trojúhelník. 

  Takže paráda...byl jsem docela nasranej, protože už i tak jsme měli zpoždění. Auto moc nejelo, otáčky nízké a maximálka do kila. O spotřebě se nabavím, potřebovali jsme tam rychle dojet...
Takže jsem zavolal do Cartecu servisnímu technikovi. Na radu, jestli jsem to zkusil chcípnout a zamknout a odemknout jsem opáčil, že samozřejmě, ale bez výsledku. No, takže prej jedině asistenční služba a odtah zdarma do Cartecu. Že se to musí napíchnout. Na to jsem ale neměl čas. A vím, že technik mi ani jinak než takhle, pomoci nemohl.
Otevřel jsem okna aby se mi to třeba nezamknulo a po obstarání klíče č. 10 jsem na chvíli odpojil "+" pól na baterce. Napočítal jsem do 12ti a potom ji opět připojil. No výsledek okamžitý.....auto opět jede!!! 

  V Piešťanech jsme byli (sice trochu pozdě) ale přeci. A poučení je možná následující....Musím do auta co nejrychleji obstarat nějakej vercajk a aktualizaci diagnostiky, kde mi D4 chybí. Končí mi u D3. Žeby něco podělali v Brně při servisu vylučuji, protože skoro nic nedělali. Takže teď už jsem docela napjatej, co to bylo. Asi se tam stavím, aby v historii jednotky zjistili, jestli tam není ta závada trochu konkrétněji dohledatelná a nechám to kdyžtak opravit. Na základě Radkovy zkušenosti s kleklým motorm na jeho D3 si ještě prověřím možnosti výběru lepšího oleje a pravděpodobně zkrátím interval pro výměny. 
Jediné, co mi po připojení chvíli nefungovalo byla nabídka němčiny pro menu a u navigace na středovém velkém LCD, což se samo postupně načetlo a automatické vyjíždění předních oken, která jsem měl při odpojení baterky spuštěná dolů. Ale to je prkotina a dolů jedou normálně. Pouze při zavírání musím držet knoflík...
Auto mám rád a tak doufám, že se podobný infarktovky nebudou opakovat moc často. Třeba se příčinu podaří identifikovat a odstranit.
Doufám, že jsem nikoho moc nevystrašil a D4 si klidně koupí.... 
