Stránka 8 z 11
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 14 bře 2016 23:47
od stracci
krtko píše:Ja som pred nedavnom daval +2" britpart zlty + 265 75/16 kolesa + rozsirovacie podlozky. Rezat sa muselo,ale nie vela. Musim to este lepsie vyskusat,mozno bude treba este nejake upravy

Zdar, a nemaš obavy z lamania poloosi a klbov pri takych pneu? Ako sa to sprava na ceste, neplava to velmi?
Mam v plane aj ja niečo podobne, preto zistujem

Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 07:49
od Forsttimber
Na defe mam tento rozmer v tp a kedze napravy su rovnake ako na d1 tak by s tym nemal byt problem ak nepouzivas uzavirku. a
s uzavierkou si mozes strihnut poloos aj s mensimi gumami
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 08:53
od MadTom
Největší problém není rozměr gum, ale to co je mezi volantem a pedálama. Když se jezdí klidně, tak není důvod něco lámat. A druhá věc je vzorek na gumách - ATčka nebo velmi hrubá MTčka jsou velikej rozdíl ve schopnosti gumy se prostě kousnout.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 09:42
od DjALF
MadTom píše:Největší problém není rozměr gum, ale to co je mezi volantem a pedálama. Když se jezdí klidně, tak není důvod něco lámat. A druhá věc je vzorek na gumách - ATčka nebo velmi hrubá MTčka jsou velikej rozdíl ve schopnosti gumy se prostě kousnout.
Má pravdu předsedo

mezičlánek mezi pedálama a volantem je bych řekl ten nejdůležitější
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 10:23
od dolinekdave
Ahoj Já mám britpart +2 a gumy 245/70 16 a je to bez problémů
dolas mobil
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 10:54
od teslo
dlho som so Simexami 35*10.5/15 a V8 jazdil s oboma uzavierkami na seriovych poloosach. Pokial to bolo s rozumom, tak to drzalo.
Clanok medzi volantom a pedalmi je dolezity aj ked je pevnostne uplne vsetko - system je taky pevny, ako jeho najslabsia cast

Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 13:43
od Tomasss
Pořád nevím co tam mám nacpat jestli plus 2" a podložky nebo pošetřit a dát tam komplet podvozek plus 5"
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 14:20
od kupec18
Ja bych řekl že asi nemáš vhodné auto. Ono popravdě že to zvedneš do nebes si moc nepomůžeš, Pokud tam nedáš pořádné kola.
Těch polámaných difu a poloos bys tady na foru určitě pár našel. Co jsem vyčetl tak nad 33" kola jsou asi max aby to fungovalo. A na to ti stačí tak 2 palce a možná nějáky ten puk.
Osobně mám 2" a 32" kola , jediná úprava navíc je Camel Cut

(teď můžu machrovat), prostě seřízneš zadní blatník u kola.
To už bych pak být tebou asi řešil nějaké jine nápravy jako ma tuším patrik, nebo šel do patrola.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 14:56
od Tomasss
Asi to moc hrotim to se mi stává jak tak čtu tady kolem nemá cenu vymýšlet již vymyšlené a udělat to jako většina aspoň se můžu poradit s případnými problémy
Auto je taky v poho a patrola vážně ne.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 16:08
od Kusto
Ahoj, na autě mám 255 85 16 a bez řezání v předu i v zadu to nešlo ale nejni to moc k dohledání kde je to řízlí lift cca 4" pružinama z tatry 603 který jsou tak dlouhý že nepotřebujou konus ale zadní se musí podložit tak 4cm jinak zadek je padlej. Rozšířeno podložkama 3cm Jestli tě zajímaj podrobnosti upřesním

Par obrázku z loňské dovči.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 16:22
od Mára-RRC
kusto: máš to hodně pěkné!!!!!!!
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 16:25
od Mira 101
Krásný auto

Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 16:31
od gibson
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 16:51
od Tomasss
Auto máš pěkný nějak takhle si to představuju.
Teď k těm perum: jak se to chová slyšel sem že to je měký a jaký tam máš tlumiče popřípadě jak to máš provedený.
Dík za inspiraci.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 17:26
od kupec18
S dovolením ukládám do mé složky disco _vzor.
A ty pera by mě taky zajímaly. Jak se to chová naložene?
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 18:43
od Kusto
Jejda, klucí děkuji za chválu ale fotky zkreslujou

Mněkčí to je rozhodně než origo a liftová sada co jsem tam mněl předtím která teda ani v terénu moc nechodila. Jak jsou ty pružiny mněký a ve předu je stablík tak předek vcelku kopíruje nerovnosti a zadek to dokříží ale dostat nějaké kolo do vzduchu je dost umnění. Přední stablík je snížen o 3cm. tlumiče jsou Decarbon 2" a kardany origo jen trochu pobroušený a dorazy náprav prodloužený podle maxima kol kolik se vejdou do podběhů při zamáčknutí. Auto na fotce je se spací vestavbou a věcma na tejden pro tři, takže cca 100kg v kufru a tak půl nádrže což je přesně rovně podle kol v blatníku. Zadní pera jsem podkládal tak ať s plnou nádrží je zadek ještě trochu vejš a jak tam sednou dva vzadu tak už to je níž. podle původních je to mněkčí, nejlepší je to na hupech kde člověk jezdí nahoru a dolu jak výtahem

Určitě to nejni žádná zátěžová sada, spíš trialová.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 19:32
od Tomasss
Co se týče pružin tak v Plzni je dělaj tak jak si kdo řekne ale cena je někde kolem 2-2,5ks což je dost.
Mám to od Popsyho ten si je tam nechal dělat.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 19:41
od MadTom
Nevím jak na D1, tak je výběr větší, ale na D2 jsem neměl problém vybrat nějaké pružiny, ale doplnit je slušnýma tlumičema.
Co tady padlo, tedy delší pružiny na vyšší zatížení a body lift s pomocí puků je dobrej základ. K tomu nějaké relativně normální tlumiče a za relativně málo peněz je hodně muziky.
Pokud se chce něco lepšího, tak už to nebude za málo peněz a asi by stálo za to vzít celou sadu od někoho, kdo to umí.
Ale základ je na co to auto má být, protože na trial nebo na offroad výlety jsou úplně jiné požadavky, a hlavně jak velká kola tam mají jít.
A čím víc cm liftu tím lépe nemusí být zrovna nejlepší řešení. Na kola 235/85/R16 doopravdy stačí těch 5cm a ořezání zadních blatníků. Na větší kola už jsou potřeba i úpravy na srovnání geometrie jak u řízení, tak u kardanů, a nejlépe i pevnostní vybavení náprav (diferenciály, poloosy) a vyřešit převody, aby auto nebylo moc do rychla. Ono se to potom docela rychle nabaluje s každým cm navíc.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 20:20
od Tomasss
Co se mě týče tak pravděpodobně objednám origo sadu ale kdybych se náhodou rozhodl sehnat zvlášť pera +2" zvlášť tlumiče ještě o něco delší pera podložit a teď: V zadu je to samostatně ale ve předu je to v hromadě jak se to tam řeší s těma podložkama?
Re: Zvýšení podvozku D I.
Napsal: 15 bře 2016 20:31
od Kusto
Jo ty převody na velký kola jsou potřeba, aspoň já co nejezdím žádnou dálnici a ocením pohodovej provoz po okreskách. Mám přídavku z defa
