Stránka 8 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 črc 2012 13:07
od DDT
Niko nic?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 črc 2012 15:16
od pan klobouk
asi je to tím,že všichni pořád jezdíme a nevysedáváme u pc...

Teď vážně. Za mě :já ještě neměnil nic,takže nemohu sloužit.Koupil jsem ho na loni zimákách a říkal si,že ´gumy dojezdím přes léto a vyměním,nicméně už jezdím druhý léto a pořád ne ne je sjet.Myslím,že co angláni opravdu uměj,je 4x4 a na podvozku vyloženě slabiny nejsou. Ale já najel pouze 40000 km.Jsou tady zkušenější.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 črc 2012 09:11
od DDT
To je docela dobrá zpráva. Uvidíme co napíšou ostatní, nejlépe Eliott který najezdí hodně. Mně právě strašili majitelé X5 že jedny gumy = jedna sezóna tzn. cca 20tkm a to samé zimní. Představa nákupu pneu letních i zimních každý rok není úplně optimální, vzhledem k cenám. Proto jsem se chtěl zeptat.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 črc 2012 12:41
od eliott
No tak dobrá, mám najeto cca 15k na zimních a 15k na letních , ani u jedné sady jsem po těchto kilometrech nepozoroval na gumách viditelný úbytek.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 črc 2012 12:15
od DDT
To zní až neuvěřitelně na tak těžké auto a 4x4. Ale ok škrtám si další bod co jsem si chtěl o voze ověřit.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 03 srp 2012 12:54
od Lukasino
Lukasino píše:Zeptam se na takove kraviny
Kastle
- co je vse hlinik? Koukal jsem, ze zadni vnitrni lemy mam docela od kaminku orvany a na tech mistech mi uz trochu leze liska...
Btw. tak jsem konečně dostal k tomu, auto obejít s magnetem. Skutečně je "hliník" vše kromě tail gate a zadních blatníků

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 03 srp 2012 13:21
od eliott
Lukasino píše:Lukasino píše:Zeptam se na takove kraviny
Kastle
- co je vse hlinik? Koukal jsem, ze zadni vnitrni lemy mam docela od kaminku orvany a na tech mistech mi uz trochu leze liska...
Btw. tak jsem konečně dostal k tomu, auto obejít s magnetem. Skutečně je "hliník" vše kromě tail gate a zadních blatníků

Jen aby to nebylo kvůli kitu

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 03 srp 2012 13:33
od Lukasino
eliott píše:Jen aby to nebylo kvůli kitu

Počkej, počkej, naznačuješ že jsem měl plech najít ještě někde jinde?

Teda na střechu jsem zapomněl, ale u kapoty, př. blatníků a předních i zadních dveří se magnet nechytal.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 04 srp 2012 13:48
od eliott
Lukasino píše:eliott píše:Jen aby to nebylo kvůli kitu

Počkej, počkej, naznačuješ že jsem měl plech najít ještě někde jinde?

Teda na střechu jsem zapomněl, ale u kapoty, př. blatníků a předních i zadních dveří se magnet nechytal.
Ne, byl to jen vtípek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 07 srp 2012 23:10
od DDT
Mám další dotaz. Sjíždějí se Vám gumy rovnoměrně nebo je normální že se přední sjíždějí jen po stranách?
A ještě kolik mám tak počítat ročně na servis? Kolik si veme Vaše l322? Nemyslím olej filtry, pojistky a tak. Myslím fakt jen opravy, cca.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 08 srp 2012 09:03
od Lukasino
DDT píše:Mám další dotaz. Sjíždějí se Vám gumy rovnoměrně nebo je normální že se přední sjíždějí jen po stranách?
A ještě kolik mám tak počítat ročně na servis? Kolik si veme Vaše l322? Nemyslím olej filtry, pojistky a tak. Myslím fakt jen opravy, cca.
Já nějaké jednostranné sjíždění nepozoruji
A kolik ročně na servis? Na to prostě není odpověď, můžeš koupit auto jako pan Klobouk a nedat do něj ani korunu, můžeš koupit jako já, pečlivě vybírat dobrý kus a stejně se po koupi naskytnou věci na výměnu. Já za ty první tři měsíce do auta dal cca 50k s tím, že si věci sháním sám z UK atd. a dělá mi to servis s rozumnou hodinovkou, v autorizáku s origo dílama by to bylo přes 100k...
Současně to taky záleží jak kdo je pečlivka a poctivka, někomu stačí že auto jezdí i přes to, že to všude tluče, svítí kontrolky atd. a jiný jede do servisu s každou banalitou

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 08 srp 2012 11:15
od DDT
Auto o které mám zájem má právě sjeté vnějšky venků s odůvodněním že je to běžné u RR. Nicméně já se obávám že bude problém podvozku, abych byl upřímný.
To auto má hodně oprav za sebou, tak se ptám co odchází průběžně, pokud jsou základní věci dořešeny (chladič, dif, silentbloky, ramena atp). Trochu mně taky trápí že vůz nemá nápisy vepředu ani vzadu, což by mohlo být nějakou nehodou. Nebo se vyráběly RR bez značení? myslím zcela, ani nápis Vogue, 4.4 nebo Range Rover vepředu.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 08 srp 2012 12:23
od eliott
A není lepší se podívat po nějakém jiném? To je to tak ''výhodná'' koupě?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 08 srp 2012 13:19
od Lukasino
Je to auto někde v inzerci? Co jsem projížděl já, tak jen jeden kus neměl označení vepředu - zde majitel přiznal, že po ťukanci byla kapota lakovaná a už se to nenalepilo zpět. Označení výbavy dost aut nenese, ale ten nápis RR vepředu mají všechny co vím.
Nebo to byl nějaký "tuner"

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 20 srp 2012 21:50
od DDT
Mám dotaz na tenhle vůz, nějaké postřehy?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Není těch 250tkm už moc?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 20 srp 2012 22:11
od hanzz
Sice to není o RR, ale o Outbacku, který zdaleka není tak komplikovaný auto (nechci psát poruchový :), ale taky jsem ho kupoval, když měl 250t km a naopak to byla docela výhoda, protože spousta věcí, které na něm odcházejí okolo 200t km bylo vyměněno a uděláno, takže jsem věděl, že je bez zásadních investic. Ale o koupi hlavně rozhodlo, že byl po prvním majiteli, který ho koupil jako funglovku v ČR a celou dobu s ním jezdil do toho servisu, a že cena odpovídala tomu nájezdu.
Takže bych se pídil po servisní historii. Bez ní bych do toho asi nešel, zvlášť u 3.0D.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 07:18
od DDT
právě že u benzínu bych takovou obavu neměl, pokud se o to někdo staral, ale s diesely si nejsem jist. Většina cest v každodenním životě je krátké pojíždění pár km do a z práce. Já ho nechci z logických důvodů, mně se prostě jen líbí tak bych si rád udělal radost. Jen mně zařáží že je to po prvním majiteli a bez servisky. To je divné.
Jinak u mé předchozí BM525TDS jsem měl nalítáno 400tkm a motor pořád chrochtal spokojeně. To spíše začaly odcházet jiné věci, ale ty na to měly při takovém nájezdu nárok. Jen nevím jak je to u RR, radši přiznané km se servisem než česká klasika kdy má každé auto 130-170tkm a je jedno jestli 3-12 let staré.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 07:38
od Lukasino
První majitel to nebude, když má značku 1AC a je to dovoz z Německa. Je to klasický dovoz a první majitel v ČR
Jinak tohle auto neznám, ale vím, že bylo na prodej už když jsem sháněl já před víc než čtvrt rokem...
Fakt to chce projít stav, pokud to auto je OK, tak bych se těch km nebál. Jen nevím jak na tom bude ten interiér, ty světlý interiéry co jsem projížděl, tak nad 200tis.km už byly takový slabší :-/
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 08:10
od DDT
Takže opět trik. První majitel ale v čr. Je to jediný který má výbavu kterou chci a opravy které vím že přijdou má za sebou.
Kdyby jste věděli o nějakém vhodném tak se nebráním

Podmínkou je že musí mít minimálně po GO převodovky, webasto a světlý nebo černý interiér. Zbylé mají tuto opravu buď teprve před sebou nebo nemají další prvky výbavy bez kterých auto nechci. Případně mají najeto na 300tkm.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 09:16
od Lukasino
Nikdo ale neříká, že to auto je špatné, dojeď se na něj podívat a uvidíš. Tehdy jsem mluvil s majitelem a předběžně i domlouval prohlídku, ke který nakonec nedošlo protože jsem už koupil jiné.
Jinak co má vše za sebou? Píšou jen o převodovce, ale co vstřiky, turbo, měchy, atd.?
Btw. proč nechceš modrý interiér? Já ho tedy původně také nechtěl, chtěl jsem jedině světlý interiér, ale nakonec jsem našel auto podle svých představ a mělo kombinaci světlých tapeců + palubky a modré sedačky se světlým "lemováním" a jsem z toho nakonec nadšený a každý kdo to vidí, tak se mu to líbí, je to zase něco, co v jiných autech nenajdeš.
Jinak s tou výbavou je to zvláštní, nakonec jsem koupil HSE s výbavou co jsem chtěl (velká navi, parkovací senzory předek + zadek, výhřev sed. vepředu + vzadu, atd.). Je to dost divný, že je dost Vogue bez parkpilotů, navi atd. :-/
Jediné co mi chybí a rád bych je střešní okno, ale i bez toho se dá žít
Jinak i použitý materiály jsou super, parádně se čistí... Viz třeba moje tapecy, který byly za ty roky už takové špinavější
