Stránka 8 z 9
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:15
				od Lukasino
				Jak to dopadlo s flashovací jednotkou, už máš taky nějaké řešení?  

 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:17
				od Kokesek
				Tak to uz tady funguje par let. [emoji23]
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:25
				od Lukasino
				A nějaké info k tomu? V prvním příspěvku nic a všechny strany číst odmítám  

 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:34
				od Kokesek
				No posles ecu nebo se zastavis s vozidlem. A ja na pockani vyrobim soft st1,st1,5 nebo st2. Pripadne opravim dodrbanej od nejakeho kutila. A to i v pripade ze je udelanej spatne nebo vubec kontrolni soucet a jednotka nejde precist nebo zapsat. 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:36
				od Lukasino
				Tak super, co to vyjde?
			 
			
					
				Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:42
				od Kokesek
				Stejne jako Msb. Tedy 4500. 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 02 srp 2019 08:44
				od Lukasino
				Zavolám  

 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 09 lis 2019 19:55
				od Miklosxxx
				
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 17:48
				od Jardasonyx
				Ahoj.Mám dotaz,lze mít 2 palivové mapy a medzi nimi přepínat?Měla už verze 15k- EURO 3 flashovací jednotku?
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 18:24
				od MadTom
				Většina TD5 s Euro3 motorem měla řídící jednotku, která byla přepisovatelná diagnostikou - označení řídící jednotky je NNN000120, NNN000130, NNN500020, NNN500030 nebo NNN500250 - podstatné je to NNN v označení. Starší jednotky s MSB v označení se museli pře změnu mapy přepájet.
Co se týče dvou map - jde to do obojího, je to jenom o tom, jak je to pracné. Teď sice Kokeškovi polezu do inzerátu, ale do NNN jednotky už jsem to několikrát dělal a mám to v obou svých autech.
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 20:53
				od Jardasonyx
				A dá se ta mapa přpínat nějakým přepínačem vyvedeným do kabiny?
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 21:33
				od MadTom
				Přesně tak, a když se to dobře udělá, tak i za chodu motoru. Reálně když jedu do kopce na standardní mapu a přepnu to na lepší mapu, tak je to jako kdybych podřadil.  

 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 21:38
				od Dex
				Jo přesně teď máme na dílně auto s takovým chipem. Jedu za 3 stojím na plynu a nic moc se neděje ale jak prepnu vypínač jak kdyby to auto někdo nakopl a vystřelí kupředu [emoji1690]
Sent from my iPhone using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 22:04
				od Kokesek
				Problem takto upravene NNN jednotky ale je ze nejde prepisovat pres cipovaci diagnozy. Musi se tato mapa vzdy nahrat pres programator. Jedna se o dvojnasobne velikou pamet ktera se jednim vodicem mapuje na dve pulky. Teoreticky by slo udelat i vice map. Ale podle me to nema zadny smysl. Auto mam byt stabilni a jasne. Proc si budu ubirat vykon kdyz dobrej cip nema zadne minusy, ani stk ani emise. Ani kourivost nic. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 18 pro 2020 23:49
				od MadTom
				A proč ne? Tu paměť musím pouze poprvé nahrát v programátoru, aby to celé ožilo, a potom normálně Nanocomem nahraju jednu mapu a po přepnutí druhou.
A proč používat dvě mapy - celkem jsem se divil, ale většinu chtěli lidi, kterým autem jezdil i někdo jinej než oni sami, většinou nějaký zaměstnanec, a tento řidič často neměl správný cit pro auto, a byl schopen hnát Defa na velkých expedičních kolech 150 po dálnici z Prahy až do Ostravy, protože ono to přece jede. Jelo, ale ta spotřeba, z gum lítaly cucky a hlavně převodovky byly celkem rozžhavené.
Já to používám při zkoušení nebo ukazování rozdílu - je to něco trošku jiného, než čekat 10 minut, než se přepíše mapa diagnostikou.
Dělal jsem i jednu jednotku se 4 mapama, ta teď jezdí někde v Perské zálivu. Nejhorší bylo vyřešit dopravu a celníky.
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 19 pro 2020 10:45
				od Jardasonyx
				Tak tj super věc.Jako snad cit mám jako profesionální řidič.A proč mít 2 mapy?No je lepší mit gumu a nepoužít ji než ji potřebovat a nemít ji,asi tak   

 Co bys chtěl za to pokud bych ti to nechal udělat?
 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 19 pro 2020 12:30
				od Kokesek
				MadTom píše:A proč ne? Tu paměť musím pouze poprvé nahrát v programátoru, aby to celé ožilo, a potom normálně Nanocomem nahraju jednu mapu a po přepnutí druhou.
A proč používat dvě mapy - celkem jsem se divil, ale většinu chtěli lidi, kterým autem jezdil i někdo jinej než oni sami, většinou nějaký zaměstnanec, a tento řidič často neměl správný cit pro auto, a byl schopen hnát Defa na velkých expedičních kolech 150 po dálnici z Prahy až do Ostravy, protože ono to přece jede. Jelo, ale ta spotřeba, z gum lítaly cucky a hlavně převodovky byly celkem rozžhavené.
Já to používám při zkoušení nebo ukazování rozdílu - je to něco trošku jiného, než čekat 10 minut, než se přepíše mapa diagnostikou.
Dělal jsem i jednu jednotku se 4 mapama, ta teď jezdí někde v Perské zálivu. Nejhorší bylo vyřešit dopravu a celníky.
Nanocomem to prepises, ale naslepo. Zrusi se takhle veskere kontrolni sumy a ecu pak nejde identifikovat. Ja chapu jak vysvetlujes vyuziti, ale smysl sem v tom nenasel. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 19 pro 2020 13:09
				od MadTom
				Jaké kontrolní sumy? Co se zruší? Prostě se to chová úplně stejně jako kdybych tam měl dvě paměti a ty přehazoval. Nanocom ani jiná diagnostika nic neví o tom, že tam dvě paměti/dvě mapy jsou. Něco jiného je, pokud bych to chtěl vyčíst přes BDM - nezkoušel jsem, jestli mě to takto do paměti pustí, ani jestli takto budu moci programovat obě poloviny paměti, protože vlastní paměťový čip má svoje ID.
V principu, pokud vezmu původní paměť, tak ji okopíruji do obou polovin paměti nové větší, a potom ke každé polovině přistupuji samostatně, jako k té původní paměti.
Druhá možnost, co jsem zkoušel na začátku, je vzít doopravdy dvě paměti a ty přepínat pomocí chip selectu, potom už ani diagnostika ani jednotka nemá jak poznat, že tam jsou dvě mapy.
Přepnutí za běhu je možné jenom, pokud v obou polovinách je stejný základní software a mapa upravená ze stejného základu - tedy jiné jsou jenom hodnoty v jednotlivých mapách, nikoliv jejich struktura. Pokud je toto jiné, tak se program prostě kousne a motor zdechne.
Nastavení vstřikovačů, plynového pedálu a podobné zůstává pro obě mapy stejné, to je uložené v jiné paměti.
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 19 pro 2020 13:15
				od kovář
				Z laického hlediska, když se podíváme na 2,5 litrový motor dnešní doby, kde není 300 koní problém a na náš Td5, myslíš Kokešku, že 200 - 220 koní je hodnota, kterou může trvale Td5 snášet. Nebo má nějaké slabiny, kterými je limitován?
			 
			
					
				Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
				Napsal: 19 pro 2020 13:18
				od MadTom
				Ono to jde, ale je potřeba hodně úprav - lepší turbo, lepší intercooler, jiná čidla, aby jsi se nedostal na limit jejich rozsahu. A není to ani tak o maximálním výkonu, ten jde vyhnat rychle, ale spíš o pružnosti motoru - D2 ani Def nejsou dálniční stíhačky.