No a k levému kolu bylo ještě třeba přivést nový brzdovod.
Nejdřív jsem zkoušel trubku (díl NTC5708) protáhnout odspoda, ale to jsem záhy narazil.
Takže přišel pokus s cestou zhora. Ten se změnil v nefalšovaný manévrový souboj
Tady je cca popis k jednotlivým záběrům, video by bylo stejně nepublikovatelné.
1. podstrčit trubku pod hřídel řízení
2. nasunout jí šikmo dozadu a zároveň dolů
3. povyjet s ní dopředu, ale zároveň jí stočit do volného prostoru za podběhem (pod posilovač)
4. pak jí zatáhnout kolmo k motoru, co nejvíc do míst pod startérem
5. chytit spodní konec (to už jsem musel na štafličky) a opatrně jej táhnout dopředu k otvoru u pružiny, druhou rukou při stáčení trubky korigovat druhý vývod
6. konec u brzdového válce už se jen povytáhne, ale ještě se nešroubuje
Pak už jen prostrčit škvírou vedle pružiny. Samozřejmě to občas šponuje, hlavně při tom prostrku, ale trubka to vydrží.
Spoj i uchcení jsou opět promazány montážní pastou. Trubka je rovněž přestříkána 2K lakem.
A když už byla napojena nová hadice, bylo možné jí zaškrtit, odstranit provizorní zátku na brzdovém válci a přišroubovat k němu druhý konec trubky momentem 15Nm. Ostaní spoje brzdových trubek jsem utáhl momentem 13Nm. Malou trubku k brzdiči momentem 15Nm. Je to opět kombinace získaných údajů (manuály, Haynes,..). Matice zajišťující hadici v držácích jsem utáhl jen s citem.
Při utahování trubkových spojů ve stísněných prostorech podběhu i motorového prostoru se mi osvědčil šikovný nástrčkový momenťáček Manoskop 730 od Stahlwille s rozsahem 4-20Nm. Malý, rychle nastavitelný, bez potřeby nulování, možno s ním i povolovat.
Odvzdušňovací finále. No, vlastně semifinále, ještě mě čekají brzdiče vzadu.
Použil jsme soupravu - one man systém - ale ta mě málem dovedla k šílenství. Furt mi z toho šly bublinky, i po hodině. To už jsem samozřejmě vařil víc než brzdovka

. Pak jsem zjistil, že mi zřejmě přisává ta uni-nástrčka na odvzdušňovák. Tak jsem jí odřzl, napojil zredukovanou hadičku přímo na ventilek a zkusil to znova na levé straně. Stejně to furt pěnilo. Podezříval jsem přisávání přes závit odvzdušňovacího ventilku, tak jsem ho zkusil utěsnit, ale furt to nebylo ono. A neustálé hlídání a dolívání nádobky byla taky pakárna. Nakonec jsem to stejně začal odšlapávat a za 15 minut hotovo. Na natažení kapaliny do systému je to asi dobrý, ale finále se mi osvědčilo udělat klasikou - nohou.