Stránka 8 z 13
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 13:24
od eliott
Nechápu , co máš proti benzínu, do 6x6 je to optimální, všechno ostatní se tam bude trápit..
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 13:32
od tagr
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 14:44
od eliott
V terénu ne, jediný, kde je diesel dobrý, je ve vodě.

Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 14:50
od tagr
Já to beru poměrem točivý moment , objem motoru , a tam mně vychází vždycky na tah diesel o spotřebě nemluvě
Jedině že by jsi jezdil v terénu relí na výkon a rychlost , pak jo , ale třeba se mýlím ????
V té vodě je to jasné tam je velký odpor a nejde to tak ty kola roztočit a potřebuješ tah a sílu , ale to v terénu taky ne?
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 15:04
od kubes
tagr píše:
V té vodě je to jasné tam je velký odpor a nejde to tak ty kola roztočit a potřebuješ tah a sílu , ale to v terénu taky ne?
Myslím, že v tomto případě měl Eliot na mysli, že zapalování benzinového motoru a vlhkost a nedej bože přímo voda nejsou moc kámoši se všemi důsledky. Dokaď to nevysušíš, nejedeš.
Zdraví Kubeš
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 15:06
od tagr
Aha tak to se omlouvám
A nevíte tedy jak je to s tím novým motorem do defa a automatem ????
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 15:27
od Colonel
Ja tomu teda vubec nerozumim, tak mi to pripada, jako bys chtel napasovat na kone hrby z velblouda, at to stoji co to stoji, hlavne aby to nebylo moc drahy. No ale sny se maj snit, tak preju hodne stesti

Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 16:24
od tagr

tak to ne ,

ale když už udělat 6x6 a zadarmo to nebude

tak at je to vykoné a funkční Nechci tam dávat nic co se do defa nedávalo , či nebude dávat:) Proto jsem se ptal na ty motory , pokud by jsem to dělal skusil bych tam dát nejsilnější disel co se tam pujde a to včetně automatické převodovky.Doba pokročila a když nové tak nové

Že se použije vše funkční a starší opískuje pozinkuje .... to snad není na škodu věci? ne?
6x6 se dělaly a sna d se i dělat bodou, al echtějí za poměrne ,,jednoduchou upravu" cenu jak za 2 nové defy a to se mi nelíbí .
Prostě si myslím , že tady v čechách nejsme tak neschopní aby jsme to neudělali taky a možná i trochu propracovaněji. To je všechno
Pic by Duncan Goodchild tohle mám jako vzor

je tady na tomto odkazu
http://www.lr-mad.co.uk/6x6.html
http://www.flickr.com/photos/maxrepici/3271977542/ TOHLE JE ONO , ale jen pokud se pak dá sundat ta zadní nástavby a zustane korbička

Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 16:33
od Rover
Moc zajímavý odkaz...
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 16:52
od tagr
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 17:08
od Stavros
jak to auto prestavis, jak ho u nas prihlasis? V cem je ta sestikolka nejlepsi?
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 17:13
od Miloš II
Stavros píše:jak to auto prestavis, jak ho u nas prihlasis? V cem je ta sestikolka nejlepsi?

No Karle to je právě ono.....LRoverista s přesvědčení

MIloš II
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 18:27
od MOPADŽI
Důležité je, že má cíl a pěkný cíl. Jestli se ti to podaří zrealizovat a dotáhnout do konce, bude to krása. Moc ti fandím.
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 19:56
od tagr
No to je součást hledání jestli to vůbec pujde

, ale určitě se to nějak dá

, aspoň věřím
V čen je 6x6 lepší

Mimo jiné :
1 v terénu na boční náklon - určitě viz V3S a Unimog

2 v lepší adhezy na málo únosném terénu
3 v rozložení tlaku na nápravu a zahrabávání se
4 větší nosnost
A našlo by se toho víc , ale prostě je to taky srdcovka

Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 20:52
od eliott
Přihlášení bych se nebál, ale k tomu motoru, jediné co můžeš použít, aby k tomu šel automat je 2.5tdi nebo TD5, nové 2.4 jsem v automatu neviděl a podle Microcatu se ani nedělá. teoreticky by to šlo nakombinovat 2.8TGV a automat z 300tdi.
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 20:56
od eliott
Jinak dnes jsem dal druhý blatník, zítra kapotu a je nahrubo hotovo...
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 21:03
od Mešky
No, blatník a kapotu zítra, to jsi toho dneska moc neudělal.

Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 21:10
od moon13
Já jen prosím Eliota a taky třeba Land Jirky ať sem dávají co nejvíce fotek.
Protože to prohlížení mě opravdu opravdu baví!!! Fakt tiše závidím.
Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 21:14
od tagr

tak to děláš hezký

až Ti jeden pomalu závidí

, ale když si vspomenu že to děláš už přes rok -vím že nestíháš- tak je to zasloužené a musí Tě to těšit .
K tomu spojení diesel a automat , jsem to zatím nezkoumal moc děkuju za rady. Škoda že nevíme jestli nebude nějaká inovace od výrobce, ale to zatím nevadí. Dám tam co pujde nejsilnějšího , aby to stálo za to.
Usuzuju , že podle toho jak se přebíraj motory ve fabrice - zkušenost free a stejný motor v BMW tak klidně pokud to nepujde jinak by jsem do bloku dal lepší písty , kroužky , turbo ... ..... aby to bylo spolehlivé , ale co nejsilnější. ALE NIKDY NEPUJDU DO SÍLY NA ÚKOR TRVANLIVOSTI.
Moc děkuju Eliote za informace zase další krůček k dotažení teorie. A co se týká přihlášení tak asi hodíme řeč až se konečně stavím pro ten předek. Už se to začíná rýsovat snad se koncem týdne dohodneme přesně
Ještě jednou díky

Re: Stavba defíka
Napsal: 22 úno 2010 21:19
od eliott