Stránka 9 z 9

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 10 čer 2013 14:11
od mr-tomas
Jak správně udělat záplatu na hliníkový plech?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 10 čer 2013 15:09
od lopik
mr-tomas píše:Jak správně udělat záplatu na hliníkový plech?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?
Díry v karoserii: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =1&t=14460" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 10 čer 2013 21:16
od eliott
Lepší je oxidaci otryskat, pokud to jde, broušení je nedostatečné

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 12 čer 2013 21:34
od mr-tomas
Díky za odkaz, myslel jsem si že to tu někde bude, ale vyhledavač mi to nenašel. Otryskat je samozřejmě nutné, ale jak se tryská hliník? Pískem by asi byli okamžitě skrz.

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 12 čer 2013 21:38
od mr-tomas
Dneska jsem měnil turbo, a přehazoval jsem tam ty krajní části výfukového potrubí (300Tdi). Ze starého turba vůbec nechtěli ven, až po důkladném nahřátí střední části. Ale v novém turbu jsou úplně volně. Nemá se to něčím zatěsnit - zalepit?

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 25 zář 2013 11:35
od ouzin mountainrescue
No teda, jsem další adept na koupi, ale po přečtení tohoto vlákna jste mě slušně vyděsili.............. :grin:

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 25 úno 2014 14:19
od mr-tomas
Rover píše:Za ty peníze se dá dneska už koupit Puma ne? I když je otázka jestli to je řešení..., osobně si spíš udělám starší třístovku, u novějšího auta mně to stejně bude brzo čekat taky, takže se tomu neuteče...

Jinak u Defa kolem roku 98 300Tdi (dle mých zkušeností) bude nutně řešit minimálně (teda pokud je v relativně slušném stavu a vše je OK s motorem, atd.):
- shnilé zadní dveře
- shnilé rámy zadních boční dveří
- načaté přední dveře
- zadní X-member
- přední náprava - koule, čepy, atd., kuláky
- tekoucí převodka řízení (často stačí jen utáhnout spony hadic)
- zaolejovaný intercooler
- vývěva před smrtí
- olej z motoru - odkapává přes domeček
- rozvodovka - odkapává, přetěsnění
- prosezené sedačky (retrim kit, atd.)
- kotouče, zarezlé brzdiče
- spousta kosmetiky (bubliny pod lakem, oloupané spodky dveří, padající čalounění stropu, ...)
- normální údržba - oleje, filtry, rozvody vč. gufer
- brzo začne téct P seal pod vodní pumpou
- asi žhavičky
- tlumiče
- unavená pera
- silentbloky "všude okolo náprav"
- ...

Pokud něco z toho udělal už předchozí majitel, tím líp...

Tím vším moje devadesátka i stodesítka prošla, dobré je to, že se to dá většinou řešit průběžně a nemusí se dělat všechno najednou... V plánu mám ale i další věci... 8)
Teď si tady jen tak z dlouhé chvíle čtu Vaše rady ohledně výběru auta a docela mě překvapujete jak jste se trefily. Ty auta jsou hrozně průhledný a každá závada je předem naprogramovaná. :grin:

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 30 kvě 2014 21:07
od mr-tomas
Dotaz, toto zařízení co u 300Tdi fluše olej a mastnotu do sací hadice před turbem. Musí to tam být? Nejde to svést někam jinam? Mám nové turbo ale hadice jsou zaolejované jak u turba před smrtí. :twisted:

Re: Koupě Defendra po milionté

Napsal: 01 čer 2014 22:02
od Hubert
To je odlučovač oleje. Bych to asi vyčistil.